Witam,
Dotarłem do momentu, gdzie i-stop przestał działać- kontrolka mruga podczas jazdy.
Z racji niekorzystania z tej opcji, zastanawiam się nad wyjęciem pomocniczego akumulatora oraz zaślepieniu kontrolki.
Czy ktoś wykonywał już taki zabieg, lub wie, jak dostać się właściwej części zegarów?
Znalazłem poniższy filmik, gdzie facet rozmontowuje cały kokpit- zdejmuje cały panel zegarów, ale go nie rozbiera.
https://www.youtube.com/watch?v=3vDhee_QVzk
Mazda 3 BL 2.0 DiSi- zaślepienie kontrolki i-stop
Strona 1 z 1
Zamiast bawić się takie cuda lepiej podłączyć pod kompa i wgrać wirusa żeby kontrolka nie była widoczna.
A co z małym aku? Lepiej zostawić pusty (podobno osłabia główny), czy wyciągnąć i jeździć bez?
Ja jeżdżę bez
Klemy od małego aku jakoś zabezpieczałeś? Z kontrolką cokolwiek robiłeś czy "niech se miga"?
Obie klemy zaklejone i przymocowane do obudowy. Kontrolka sobie miga, już mi nie przeszkadza
Ja jestem obecnie po wymianie głównego akumulatora, pomocniczy na razie nadal jeździ ze mną.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości