Witam.
Oddałem dziś samochód na poprawę wgniotek, w tym czasie pracownicy podpięli M3 do prostownika i powstał pewien problem z komputerem. Czy występują jakieś konflikty przy używaniu prostownika lub odpalania z dawcą? Silnik 2.0 151KM DISI (z i-stop – 2 akumulatory)
Samochód wykazuje poniższe symptomy:
Samochód nie reaguje na kluczyk zbliżeniowy, ani na jego przyciski, konieczne jest otwieranie i odpalanie z kluczyka na sposób tradycyjny.
Zegary przesuwają się na koniec skali przy odpaleniu silnika (wcześniej tego nie robiły).
Nie działa radio, nie jest nawet podświetlone.
Wszystkie ustawienia resetują się po zgaszeniu pojazdu – nawet przebieg trip.
Nie działa oświetlenie nad głową oraz na nogi.
Zegary nie powracają na pozycję zerową po zgaszeniu pojazdu – obrotomierz pozostaje przy ~900 rpm.
Nie działa i-stop.
Znalazłoby się jeszcze kilka innych rzeczy.
Szybka rozmowa ze znajomym mechanikiem wskazuje na moduł komfortu/moduł BMS, chociaż jak sam się przyznał nie zna się na elektronice. Może to jakiś bezpiecznik?
Zna ktoś taki przypadek i rozwiązanie do niego?
Jutro dzwonię do serwisu, umówić się na naprawę, zdam relację.
Pozdrawiam
Dopisano 14 mar 2018, 12:26:
No i się dowiedziałem.
Znikł mi bezpiecznik, przełożyłem sobie ze świateł przeciwmgłowych i działa
Mechanicy mówią, że nic nie było robione przy bezpiecznikach – no cóż, kupujemy nowe
Wymiana dotyczyła bezpiecznika "12 ROOM" – 15A (na szybko można to sprawdzić przekładając bezpiecznik ze świateł przeciwmgielnych "6 FOG".
Pozdrawiam
Problem z komputerem
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości