Strona 5 z 9

PostNapisane: 21 cze 2013, 11:15
przez KMBak
Prawdopodobnie duże znaczenie ma to, kto jak użytkuje. Ja akurat nie mam tego dobro- (lub zło-) -dziejstwa, ale podejrzewam, że w trybie jakim jeżdżę – głownie krótkie odcinki i tylko w mieście w makabrycznych korkach – ten akumulatorek nie dałby rady... Jadąc do pracy dziennie spędzam w aucie około 40 min do 1 godziny, a przejeżdżam w tym czasie max 7-8 km. Dłuższe odcinki co tydzień lub dwa – ale to i tak ledwo 100 km z hakiem. Jak ktoś trzaska 50 km dziennie to pewnie wszystko ładnie się ładuje... Również ze względu na swój tryb jazdy zamontowałem DRLe i może to też byłby sposób dla osób z i-Stop'em – wtedy może dodatkowy akumulator też dostanie coś do "zjedzenia".

PostNapisane: 21 cze 2013, 12:05
przez danstan
Z wiedzy udostępnionej przez ASO wynika, iż w trakcie jazdy alternator doładowuje akumulator główny a poprzez niego dopiero doładowywany jest akumulator podtrzymujący od i-stopa. Być może to jest przyczyną jego niedoładowywania.
Zgodnie z tą filozofią to najpierw ma być naładowany główny akumulator, a dopiero potem ten od i-stopa.
Pozdrawiam

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 21 cze 2013, 14:26
przez ZOOMik
KMBak,
Przy okazji Twojego wpisu warto obalić pewien mit związany z ładowaniem…
We współczesnych autach alternator z regulatorem zapewnia wystarczający poziom napięcia/prądu do ładowania już nawet na biegu jałowym. Zatem to nie ilość km jaką pokonujemy ma znaczenie dla tego procesu a czas pracy silnika – lepiej doładujesz aku pokonując w tych korkach zaledwie kilka km przez godzinę niż jak śmigniesz 50 km w pół godzinki :)

[Usunięte]

PostNapisane: 21 cze 2013, 14:30
przez danstan
PostTen post został usunięty przez danstan 21 cze 2013, 14:32.

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 10 lip 2013, 16:18
przez bandi20
mam małe pytanko.. ponieważ byłem dziś w serwisie bo odmówił posługi akumulator od iSTOP.. czy to prawda, że nie ma zamienników tego akumulatora ?

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 10 lip 2013, 22:43
przez ZOOMik

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 11 lip 2013, 10:59
przez Tomexss
No i stało się znowu i-stop padł. <rotfl> Obiecałem sobie że nie będą go używać bo ilekroć go używam to kończy się tak samo, serwis i ładowanie, coś mnie jednak podkusiło i włączyłem system no i mam za swoje znowu strata czasu w serwisie.
Zapowiada się zakup nowego akumulatora....
Koszt 400-400 zł, czy po 4 latach użytkowania systemu zwróciło się to w postaci oszczędności na benzynie? wątpię.

Dopisano 11 lip 2013, 11:14:

Czy mógłby ktoś mi pomóc, podając jakiś w miarę porządny akumulator do i-stopa za rozsądną cenę? Będę wdzięczny.

PostNapisane: 11 lip 2013, 11:29
przez Ścibi85
Tomexss napisał(a):Czy mógłby ktoś mi pomóc, podając jakiś w miarę porządny akumulator do i-stopa za rozsądną cenę? Będę wdzięczny.


Nie czytasz wątku. Odpowiedź na Twoje pytanie jest tuż nad nim...

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 11 lip 2013, 15:03
przez Tomexss
Szukałem akumulatora podanego w linku :
viewtopic.php?p=2443720#p2443720
i nie znalazłem sklepu gdzie go można kupić,
jeśli ktoś zna jeszcze jakieś zamienniki proszę o informację

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 12 lip 2013, 23:06
przez ZOOMik
Faktycznie, jakoś znikł z oferty polskich sklepów internetowych. W pewnym sensie to jest nietypowy akumulator (pojemność motocyklowa, ale nie te klemy), więc praktycznie nie do sprzedania „od ręki”, ale na zamówienie powinien być dostępny w sklepach/hurtowniach handlujących tym producentem. Podzwoń i zapytaj a jak nadal będziesz miał kłopot z zakupem to daj znać. Może w klubowym sklepiku dostaniesz – sprawdź.

PostNapisane: 7 lis 2013, 23:06
przez mkrasz
Panowie,
Ktos podrzucilby parametry tego malego akumulatora? W aso chca za niego 350 zl...

Ew. jakies sugestie gdzie kupic taniej? I czy mozna samemu zalozyc?

PostNapisane: 7 lis 2013, 23:28
przez KMBak
A sprawdzenie FAQ boli czy jak? <czytaj>

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 19 lis 2013, 18:28
przez DinX8
Mogę prosić kogoś o skan fragmentu instrukcji dot. systemu i-stop?

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 19 lis 2013, 23:31
przez ZOOMik
Odpowiedź na pytanie, które zadałeś zanim edytowałeś swój post znajduje się w tym wątku – proponuję poczytać :) Z instrukcji obsługi dowiesz się to samo (a nawet mniej) – miganie kontrolki i-stop na pomarańczowo oznacza usterkę systemu i konieczność odwiedzenia ASO. A poza tym "obsługa" jest prosta w pień, ale jeśli koniecznie potrzebujesz skan to może ktoś Ci na priv prześle – ja nie pomogę, bo chwilowo skanera nie mam.

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 3 gru 2013, 23:13
przez Ścibi85
U mnie też migający i-Stop po odwiedzeniu ASO oznajmił potrzebę wymiany akumulatora... Pan w ASO powiedział, że nie potrzeba "uczyć" systemu. Ma się ponoć sam nauczyć.

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 16 sty 2014, 13:17
przez bandi20
witam.. mam pytanie około i-stopowe.. do osób które jeżdżą bez działającego akumulatora do tego systemu..

czy nie zauważyliście że w obecnych temperaturach autko ciężej odpala? u mnie właśnie tak jest jak samochód postoi na dworze.. ja rozumiem, że to może być wina akumulatora głównego która ma juz 3 lata i trzebaby już go wymienić.. ale zastanawia mnie zależność.. otóż zwykłe 2.0 bez i-stopu ma akumulator o wiele pojemniejszy od 3-ki z i-stopem.. a skoro akumulator pomocniczy nie działa to może tu jest coś na rzeczy w tej mniejszej pojemności akumulatora głównego?

co Wy na to?

17.01.2013. – nie ma go gdybać.. akumulator główny wymieniony.. (była juz na niego pora) Varta B32

PostNapisane: 18 sty 2014, 20:16
przez ZOOMik
I słusznie zrobiłeś :)

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 19 sty 2014, 21:52
przez Ścibi85
I ja jestem po wymianie obu aku. Nie zauważyłem aby coś się działo gorzej ze zużytym małym aku. Po wizycie w ASO i-stop działa bez zarzutu :)

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 27 sty 2014, 22:30
przez widmo82
hej. zadzwonił do mnie kumpel co chce kupić BLke i pyta: jak wylacze tego i-stopa na stale, to mogą być z tego jakies kwiatki typu wywalony check z komunikatem o padnietym akumulatorze i dalsze gwiazdki z elektryka itp. ?
– niestety poległem, ktoś podpowie?

Re: Technologia i-stop – działanie, problemy i awarie

PostNapisane: 28 sty 2014, 00:08
przez ZOOMik
Rozumiem, że „wyłączyć” chcecie poprzez wyjęcie aku(?) Nie, raczej nic nie powinno się dziać.