Mazda3 (BL) – Wrażenia i opinie

Mazda3 2008–2013

Postprzez Tomek79 » 29 paź 2012, 09:26

Ja również zaobserwowałem "trzaski" w głośnikach jak słucham radia i włączę:
– tylną wycieraczkę, ustawiam lusterka prawe i lewe.
O dziwo nie trzeszczy podczas pracy wycieraczek przednich, CD również gra bez zakłóceń.
Moim zdaniem – nie jestem elektrykiem, elektronikiem – te odbiorniki zakłócają po prostu sygnał z anteny radiowej i trzeba zamontować filtr czy jak to się tam fachowo nazywa – separator?.
Po zgłoszeniu w ASO Mazda Wróbel – Opole, panowie niestety albo grają głupa albo boją się jak ognia podjąć temat. Na pytanie jak rozwiązujemy problem chcieli mi rozbierać auto i szukać przebicia... No na to się raczej nie zgodzę, wtedy mogą pojawić – na pewno się pojawią – trzaski, stuki etc. Nikt nie złoży auta z powrotem tak jak zrobiła to fabryka – bez uszkodzeń, nie czarujmy się.
Inna sprawa, rzadko bo rzadko ale pojawia się u mnie w dmuchawie "terkot", co jakiś czas, niezwykle nieregularnie, niemożliwe do pokazania w ASO o co chodzi – pojawia się przy włączeniu dmuchawy i po jakimś czasie – raz krótszym, raz dłuższym – ustaje. Nagranie zrobiłem jedynie jako dowód, zgłosiłem w ASO ale również wiąże się to z pozostawieniem autka na dłużej, a niestety u mnie auto pracuje na siebie i po prostu nie mam czasu. Może przed upływem gwarancji zaryzykuję rozbiórkę konsoli środkowej :| A może po prostu coś tam "tylko" o łopatki wirnika ociera <co?> oby liść nie żaden kabelek :|
Poza tym u mnie, odpukać, trzeszczącej deski nie ma a przegoniłem już madzie przez 54tkm w przeciągu niecałych 2 lat.
Mogę jeszcze przypomnieć o spryskiwaczach szyby przedniej, że na autostradzie tj. powyżej 120km/h sikają za nisko i trzeba dużo płynu wylać żeby "zmyć" górne partie szyby. Tu niestety nawet po zmianie dysz – na gwarancji – nic nie pomogło <płacze> Może Wy macie jakiś sposób na podniesienie – regulację – strugi? Gdzieś się doszukałem, że dysze z CX5 mają regulację i podobno pasują do gniazda z naszych 3-jek – tylko pewności brak, w ASO potwierdzić nie chcą, zaprzeczyć też nie. Ma ktoś może możliwość sprawdzenia tematu? Bo kupować dysze niepotrzebnie to kurcze średni interes.
Reasumując, również nie zamieniłbym Magdaleny na inne, broń Boże forda – one wszystkie wady, łuszczenie się lakieru w rocznym aucie, odkręcanie się podczas jazdy ramy pośredniej – !! – mają fabrycznie zaimplementowane. Szkoda słów, Mondeo z '96 roku było lepiej zrobione niż te wydmuszki teraz. Litrowy ecoBoost.... hahaha to takie samo cudo jak te 1,2TSI etc.
Już się doczekać nie mogę jazdy próbnej Mazdeczką 6 2,5. Ehhh jakież to jest śliczne autko <oczko>
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez marcin255 » 29 paź 2012, 10:20

Mam pytanko , mogę kupić fele z Toyo R32 , jak jadą te opony ? Koła 17 .
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Tomek79 » 29 paź 2012, 12:54

Gdzieś już było o oponach Toyo R32...
Wg. mnie są głośne ale poza tym nie miałem żadnych problemów na drodze. Jeżdżę głównie po autostradach w różnych warunkach atmosferycznych, rzadko miasto.
W środę zmieniam na zimowe i pewnie te opony też pójdą do żyda. Także jeśli tamten komplet Ci nie leży albo chcesz obejrzeć same gumy to będę przelatywał obwodnicą jutro, możemy się umówić ;)
Opony mam od nowości tj. od stycznia 2011 – dwa pełne sezony – aktualnie 54tkm przebiegu łącznie z zimowym kompletem. Opony nie były naprawiane ani nie byłem zmuszony heblować nimi asfaltu.
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez marcin255 » 29 paź 2012, 13:09

Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Tomek79 » 29 paź 2012, 13:17

No za zdjęciach wygląda bez zastrzeżeń, ale używaną gumę i felgę to ja przynajmniej chciałbym sprawdzić :| No chyba że się tam przejedziesz. Ale co ja Ci będę prawił, chyba jesteś bardziej doświadczony ode mnie ;P Ja bym się bał, że np. będzie je trudno wyważyć albo że były klejone etc. Jak jeździsz głównie po Wrocku to opony nie powinieneś "usłyszeć", zaczyna "huczeć" przy wyższych prędkościach.
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez marcin255 » 29 paź 2012, 14:00

Jak opony generalnie się spisują , bez extremalnej jazdy daja radę ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez KMBak » 29 paź 2012, 22:51

marcin255 napisał(a):Jak opony generalnie się spisują , bez extremalnej jazdy daja radę ?


Ja uważam, że dają radę... Huczą – powyżej 120-130 kmh, ale głośność wzrasta na równi z silnikiem i pędem powietrza. Potrafiąbyć głośniesze na tych chropowatych asfaltach – ale ja to akurat lubię. Trzymają pewnie na suchym – na mokrej nawierzchni dobrze odprowadzają wodę – nawet bardzo dobrze... Niestety ich własności drastycznie spadają jak spada temperatura poniżej 5 stopni – twardnieją mocno – zwłaszcza na wilgotnym zimnym podłożu. Ale to pewnie większość letnich tak ma i po to są zimówki. <tazz>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez marcin255 » 29 paź 2012, 23:03

Ok ,dzięki chyba skuszę sie na taki komplet
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Tomek79 » 30 paź 2012, 00:30

Kolega Konrad ma przykre doświadczenia z tymi oponami poniżej 5 stopni Celsjusza?
Ja na opony nie narzekam.
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez KMBak » 30 paź 2012, 09:43

Tomek79 napisał(a):Kolega Konrad ma przykre doświadczenia z tymi oponami poniżej 5 stopni Celsjusza?
Ja na opony nie narzekam.


Guma jest sztywna jak koci ogon co już nie jest fajne. Im bliżej zera tym gorzej. A jak jest jeszcze mokro to w połączeniu ze sztywnością gumy to naprawdę są dużo słabsze niż jak jest ciepło (bez znaczenia czy mokro czy sucho). Co ciekawe problemem nie są boczne uślizgi tylko właśnie wzdłużne (czyli przy przyspieszaniu i hamowaniu) – takie moje obserwacje. Ale z drugiej strony to sama fizyka – w zasadzie to nie wada – ona ma dobrze działać jak jest ciepło i się niezużywać za bardzo przy naprawdę upalnych temepeaturach. Latem jeździ się super – pewnie trzymają nawet przy dużych prędkościach i w każdych warunkach.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez ZOOMik » 31 paź 2012, 23:55

jargos napisał(a):Witam
Przejechane już 38020 km, w dwa lata więc mogę jakieś spostrzeżenia napisać.
Skrzypi na potęgę przednia deska (jakbym łamał chrust na zimę, drży coś w prawym przednim słupku, z tyłu w okolicy klapy od bagażnika)– dwa razy z tym byłem w serwisie AutoArt Jaremko Wrocław, po każdym odbiorze coraz gorzej. W tym tygodniu dzwonię i jeszcze raz się z nimi umawiam, oby ostatni!!!

Witaj,
Niestety to prawda, różnorodne „przeszkadzajki” w postaci mniej lub bardziej uciążliwych odgłosów w dużej mierze wynikające z użycia nie najlepszej jakości tworzyw sztucznych, to przypadłość BL. Być może po FL coś się w tej kwestii zmieniło – nie wiem, bo jeszcze nie miałem przyjemności z nią obcować.

jargos napisał(a):Po pierwszym przeglądzie ok. 14000 i przyjechaniu ok. 200 km wyciekł olej, laweta, wstd, kierunek Wrocław AutoArt Jaremko, jakieś mętne tłumaczenie, że śruba usterkowa czy takie tam. Ściema na maxa, po prostu mechanik nie dokręcił śruby.

Powyższa negatywna ocena nie dotyczy auta, lecz ASO.

jargos napisał(a):Wymiana tylnego prawego głośnika, po roku znowu "pierdzi" plus prawe tylne drzwi nie można otworzyć od środka :( Okazało się, że coś spadło, dotykało głośnika dlatego "pierdział"-zrobili, na razie działa. Teraz po włączeniu ogrzewania tylnej szyby, trzeszczy radio nic oprócz zgrzytów nie słychać, o dziwo CD gra!!! Tym tez mam nadzieję się zajmą!!!

Nie dziwne, bo to właśnie radio „zbiera” wszelkie zakłócenia radioelektryczne, w tym przypadku generowane przez ogrzewanie tylnej szyby, ale źródła mogą być różne, tak jak i przyczyny – być może gdzieś w tym obwodzie „masa nie styka”. Jedź do ASO lub do elektryka. U mnie jest OK. – nic nie trzeszczy.

jargos napisał(a):Po dwóch latach i 38 tyś. do wymiany mieszek zmiany biegów- dziura w tej ceratce, bo skóra tego nazwać nie można, przy ostatnim demontażu deski rozdzielczej zauważyli (sic!), że skrzypią jakieś gumy z przodu- na gwarancji, wymiana. Uf...koniec.

Ceratka do trafne określenie :)

jargos napisał(a):Nigdy nie kupie samochodu tej mark!!!

Ja raczej również nie.

jargos napisał(a):Brat zmieniał samochód, chciał kupić Mazdę CX-5 po moich opowieściach zrezygnował na rzecz Audi Q3 i dobrze zrobił :)

A to się dopiero okaże :P

jargos napisał(a):Ja nie mogę doczekać się lata 2013, skończy się gwarancja i mam nadzieję oddać ją w jakimś rozliczeniu. Pozdrawiam

To jak już się jej pozbędziesz pochwal się tym nowym, niezawodnym wozidełkiem ;)
Pzdr.

CezaR83 napisał(a):W jakiej wersji siedziałeś? :>
U mnie w opcji Full Skin, myślę ze jest o niebo lepiej a niżeli "nieco lepsze" :P deska niby nie jest w skórze ale jak napisałeś tworzywa sztuczne w latach 2003-2008 były "mniej" Eco ;) Zgadzam sie szału nie ma ale porównując tylko BK do BL widać spora różnice w zależności od wersji.

Nie wiem jak to była wersja, na pewno nie najbogatsza, no ale przecież tworzywa sztuczne, a te chciałem przede wszystkim ocenić, we wszystkich wersjach są takie same. Mylę się? Nie zamierzam się spierać o to w jakim stopniu są lepsze od tych w BL, bo to subiektywne…są lepsze i na tym może poprzestańmy ;)

Tomek79 napisał(a):Mogę jeszcze przypomnieć o spryskiwaczach szyby przedniej, że na autostradzie tj. powyżej 120km/h sikają za nisko i trzeba dużo płynu wylać żeby "zmyć" górne partie szyby. Tu niestety nawet po zmianie dysz – na gwarancji – nic nie pomogło <płacze> Może Wy macie jakiś sposób na podniesienie – regulację – strugi? Gdzieś się doszukałem, że dysze z CX5 mają regulację i podobno pasują do gniazda z naszych 3-jek – tylko pewności brak, w ASO potwierdzić nie chcą, zaprzeczyć też nie. Ma ktoś może możliwość sprawdzenia tematu? Bo kupować dysze niepotrzebnie to kurcze średni interes.

Jak wiesz, bo się tam udzielałeś, jest oddzielny wątek poświęcony temu tematowi, więc tylko w telegraficznym skrócie…
Fabrycznych spryskiwaczy BL nie da się „podkręcić”, także ich wymiana na takie same, nowe nic nie da. We wspomnianym wątku to ja pisałem, że problem rozwiązuje dopiero wymiana spryskiwaczy na zupełnie inne, pochodzące z modelu CX5, w których dysze dają się regulować. Trzeba by "wypożyczyć" od Kolegów na próbę :) Szkoda, że w ramach reklamacji nie wymienili Ci właśnie na te – różnie z tym bywa, bo niestety akcji serwisowej jako takiej brak.

marcin255 napisał(a):Mam pytanko , mogę kupić fele z Toyo R32 , jak jadą te opony ? Koła 17 .
marcin255 napisał(a):interesuje mnie komplet
http://allegro.pl/mazda-3-5-6-felgi-z-o ... 02093.html
marcin255 napisał(a):Jak opony generalnie się spisują , bez extremalnej jazdy daja radę ?

Sztywne, twarda guma, mało komfortowe, na mokrym noga z gazu. Generalnie szału nie ma, ale da się jeździć. Co do ceny z tej aukcji to możesz spróbować ponegocjować lub jeszcze poszukać, bo znam gościa co wyrwał na Allegro dokładnie taki sam kpl. w dobrym stanie 8 stówek taniej :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez jargos » 18 lis 2012, 22:04

Już mam dość!!!
Trzeci raz z trzaskami w AutoArt Jaremko Wrocław i jak skrzypi, tak skrzypi. Jak drży coś w prawym przednim słupku, tak drży!!!K...a krew mnie zalewa, nienawidzę tego auta!!! Teraz wymyślili, że coś jest pod kolumną McPhersona, jakaś uszczelka, czy coś...no brak słów, już zamówili ten element!!! No i trzeszczące radio przy włączonym ogrzewaniu tylnej szyby!!! Czekają na sedana, żeby był na placu i wtedy "pomierzą, porównają, zdecydują..."
Wracając do domu, nie jechałem obwodnicą ( w miarę równo) tylko przez miasto (a, przejadę się...)
na ul. Wyszyńskiego (kocie łby) myślałem, że wyjdę i skopie to g...o. Nie wiem, tak to nie trzeszczała nawet Octavia Taty, czy 307 Brata!!! Jezus Maria nie chcę tego samochodu już!!! Dawno się tak nie rozczarowałem, jak pojadę w tym tygodniu do serwisu, to zaproponuj im, żeby deskę rozdzielczą zalali betonem...mogę im go nawet przywieźć... <płacze> Może pomoże!
Początkujący
 
Od: 13 lip 2012, 20:56
Posty: 3
Auto: Mazda 3, 1.6 benzyna, 2010, sedan

Postprzez CezaR83 » 18 lis 2012, 23:56

jargos napisał(a):Już mam dość!!!
Trzeci raz z trzaskami w AutoArt Jaremko Wrocław i jak skrzypi, tak skrzypi. Jak drży coś w prawym przednim słupku, tak drży!!!K...a krew mnie zalewa, nienawidzę tego auta!!! Teraz wymyślili, że coś jest pod kolumną McPhersona, jakaś uszczelka, czy coś...no brak słów, już zamówili ten element!!! No i trzeszczące radio przy włączonym ogrzewaniu tylnej szyby!!!

<lol> zmień na BK :P
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Tomek79 » 19 lis 2012, 09:19

ehhh kolego CezaR83... powagi proszę !!
jargos współczuję, na pocieszenie mogę tylko powiedzieć, że u mnie radio trzeszczy przy regulacji lusterek i podczas pracy tylnej wycieraczki, przy ogrzewaniu akurat nie. Mi chcieli rozbierać auto i szukać po kablach "przebicia"... nie zgodziłem się ze względu na możliwość pojawienia się właśnie takowych dodatkowych "efektów dźwiękowych" :|
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez jargos » 19 lis 2012, 17:32

CezaR83 napisał(a):
jargos napisał(a):Już mam dość!!!
Trzeci raz z trzaskami w AutoArt Jaremko Wrocław i jak skrzypi, tak skrzypi. Jak drży coś w prawym przednim słupku, tak drży!!!K...a krew mnie zalewa, nienawidzę tego auta!!! Teraz wymyślili, że coś jest pod kolumną McPhersona, jakaś uszczelka, czy coś...no brak słów, już zamówili ten element!!! No i trzeszczące radio przy włączonym ogrzewaniu tylnej szyby!!!

<lol> zmień na BK :P

Nawet za dopłatą, nigdy Mazda. Może chce ktoś to coś kupić?
Początkujący
 
Od: 13 lip 2012, 20:56
Posty: 3
Auto: Mazda 3, 1.6 benzyna, 2010, sedan

Postprzez bigboy177 » 20 lis 2012, 00:03

Tomek79 napisał(a):ehhh kolego CezaR83... powagi proszę !!
jargos współczuję, na pocieszenie mogę tylko powiedzieć, że u mnie radio trzeszczy przy regulacji lusterek i podczas pracy tylnej wycieraczki, przy ogrzewaniu akurat nie. Mi chcieli rozbierać auto i szukać po kablach "przebicia"... nie zgodziłem się ze względu na możliwość pojawienia się właśnie takowych dodatkowych "efektów dźwiękowych" :|


Może po prostu wymień radio? U mnie żadnych dziwnych dźwięków nie ma... nie ważne czy reguluję lusterka, czy bawię się szybami, czy wycieraczki mam włączone. Cicho, bez najmniejszych szumów. Korzystam z Pioneera F30BT – nie mówię, że tylko na nim problem nie występuje, ale być może Fabryczne Sanyo tak daje po garach.
Ostatnio edytowano 20 lis 2012, 11:38 przez bigboy177, łącznie edytowano 1 raz
MiastoGier.pl – Moja Praca :D
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 22:17
Posty: 129
Skąd: Skawina
Auto: Mazda 3 2011 1.6 MZR
Aluminium Metalic
MOMO Corse

Postprzez mysiak » 20 lis 2012, 00:50

u mnie takich ekscesów z radiem i trzaskami nie ma a auto ma 69 tysięcy na liczniku
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez Tomek79 » 20 lis 2012, 13:14

Panowie kupując nowe auto z takim "drapaniem jak drutem po uszach" z fabrycznego systemu audio to jest jest nieporozumienie. Nie twierdzę, że fabryczne radio to jest jakaś rewelacja... bo wiemy dobrze że tak nie jest kolego bigboy177 ale ów dźwięk – o ile nie majstruję przy lusterkach i nie pada deszcz – mi wystarcza, a dokładanie kolejnej kasy – twoje radyjko kosztowało coś koło 5tysi? – to chyba raczej już kwestia gustu bo radio jako radio przecież miałeś. A o gustach się nie dyskutuje ;)
Tu natomiast poruszona jest kwestia usterek bądź wad jakie nam sprzedano w produkcie opakowane nazwą Mazda 3. Żeby było jasne, jestem z tego auta zadowolony, ponieważ porównując do innych dostępnych w podobnej cenie/segmencie to auto jest i lepiej wykonane, lepiej wyposażone, daje przyjemność z jazdy – przy pewnych kompromisach – oraz jest po prostu piękne ;P
No ale jak w każdym – niestety – produkcie pojawiają się wady/usterki etc. U mnie akurat żadnych trzasków w desce nie zaobserwowałem – odpukać !! – są natomiast wg. mnie takie pierdoły jak te trzaski w głośnikach podczas regulacji lusterek oraz pracy tylnej wycieraczki które akurat nie zmuszają mnie do podjęcia decyzji o rozbieraniu przez ASO połowy interioru w poszukiwaniu źle zaizolowanego kabelka lub wtyczki. Są np. jeszcze dysze spryskiwaczy przedniej szyby które mi osobiście na autostradzie ledwo moczyły połowę szyby bo wycieraczka szybko ściągała płyn zanim pęd powietrza wepchnął go na górne partie szyby – ASO bezradne, kolega ZOOM'ik – bodajże :P – coś napomknął o pasujących, regulowanych z CX5 i... faktycznie pasują i sikają teraz jak chcę <rotfl> – tu MMPOL może sobie poczytać i wyciągnąć wnioski a nie tylko oglądać zdjęcia z Czaplinka !!
Także Panowie nie każdy może sobie pozwolić na "takie rozwiązanie" problemu, po prostu instalacja audio ma działać, a teraz działa mi ale z zakłóceniami o których mowy przy zakupie nie było – tak, wiem, czasami potrafię się przyczepić, ale to dlatego, że nie lubię jak ktoś bierze ode mnie moje ciężko zarobione pieniążki i robi mnie – za te pieniążki – w balona <nie> Po prostu egzekwuję swoje prawa, jak również nie dziwię się tym wszystkim którzy tak się zawiedli kupując samochody marki Mazda – bo to przecież "bezawaryjne" samochody. Cóż, tak pewnie jest, ale wadliwe egzemplarze również się zdarzają :( Tu natomiast powinna wkraczać MMPOL i brać takie przypadki na klatę i utwierdzać miłośników/użytkowników tej marki że nie popełnili błędu przy zakupie, że nie są pozostawieni sami sobie z "problemem za min. 63 tysiące". Ale niestety, ostatnio MMPOL wali chyba "sztukę życia" i przebija nawet takie tytuły jak "Jesteś Bogiem".
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez bigboy177 » 20 lis 2012, 15:10

Tomek79 ależ ja Cię w pełni rozumiem. Nie mam niestety produktów idealny. Co do radia, to była jedynie sugestia, że może warto tutaj poszukać. Niekoniecznie kupując od razu produkty za 5k i w górę... może nawet wymiana obecnego fabrycznego, na inne fabryczne by pomogła – ciężko powiedzieć. Takie rzeczy powinno niwelować ASO, w końcu za gwarancję się płaci, nikt w dzisiejszych czasach nie daje nic za darmo.

Póki co problemów nie mam żadnych i jak na razie bym swojej "trójki" na nic innego nie wymienił. Jak dobrze zauważyłeś, w podobnej cenie nie sposób znaleźć produktu o zauważalnie lepszej jakości. Wszystko mniej więcej podobne. Jak nie skrzypi tu, to tam, jak nie wyciek tu, to tam itd.. Nie ma też takiego czegoś jak bezawaryjne samochody, bo to by oznaczało, że byłyby idealne. Awarie są wszędzie, a Mazda słynie z tego, że tych poważnych jest stosunkowo mało. Dlatego też zdecydowałem się na zakup trójki, a nie np. Focusa czy Meganki. Z drugiej strony zdecydowała przyjemność jazdy i tutaj M3 wygrało m.in. z Golfem, Astrą oraz Kianką.
MiastoGier.pl – Moja Praca :D
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 22:17
Posty: 129
Skąd: Skawina
Auto: Mazda 3 2011 1.6 MZR
Aluminium Metalic
MOMO Corse

Postprzez Undisputed » 21 lis 2012, 10:02

Trochę poczytałem Waszych opinii. I zacząłem się zastanawiać BK czy BL....
A Wy doświadczeni czasem jakiego dokonalibyście wyboru wiedząc wszystko co teraz wiecie...
Nowy samochód niestety nie wchodzi w grę, zastanawiam się nad BL w roczniku 2009, ale może lepszym wyborem byłaby BK z końcówki produkcji? (tylko benzyna). Może dział nie najwłaściwszy do tego ale właśnie głównie o opinię użytkowników o modelu BL mi chodzi...
Mazda 3 Kintaro
Obrazek
Fiesta MK7
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 12:12
Posty: 161 (0/2)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 3 2.0 Kintaro '08
Ford Fiesta MK7 1.4 '09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323