Witam Potrzebuje pomocy! Od jakiegoś czasu naprawiam i regeneruje części pod maską mojej Madzi. Nie jestem jednak doświadczonym mechanikiem więc nie znam nazw pewnych części ani też sposobu w jaki można je odnowić / zregenerować.
Jeśli ktoś wie jak nazywa się część zaznaczona na obrazku proszę o odpowiedź
Z góry serdeczne dzięki
alternatywnie link do zdjęcia (pełny rozmiar):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7a96c.html
EDIT, Mateusz: Poprawiłem zdjęcie. Pozdrawiam.
Prośba o identyfiakację części.
Strona 1 z 1
Dziękuje kolegom serdecznie za odpowiedź ;p
A czy macie może bliższe pojęcie za co odpowiada to urządzenie?
Dokładniej... czy można je zdjąć bez późniejszej konieczności regulacji zapłonu np.? ;>
Ostatnio zauważyłem że wewnątrz tego urządzenia coś jakby trze o jego obudowę, dając metaliczny pogłos, tak chyba być nie powinno ;/
Chciałbym zdjąć regulator i obadać co tak hałasi, alo boje się że później będe miał problem z jego założeniem.
Czy macie może jakieś wskazówki dotyczące tej czynności?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszelakie info
A czy macie może bliższe pojęcie za co odpowiada to urządzenie?
Dokładniej... czy można je zdjąć bez późniejszej konieczności regulacji zapłonu np.? ;>
Ostatnio zauważyłem że wewnątrz tego urządzenia coś jakby trze o jego obudowę, dając metaliczny pogłos, tak chyba być nie powinno ;/
Chciałbym zdjąć regulator i obadać co tak hałasi, alo boje się że później będe miał problem z jego założeniem.
Czy macie może jakieś wskazówki dotyczące tej czynności?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszelakie info
I live for speed
- Od: 15 gru 2008, 03:19
- Posty: 8
- Auto: Mazda 121 1.3 B3 '88r
W dużym uproszczeniu: przy włączonym silniku powstaje na wężyku dochodzącym do regulatora podciśnienie, które ( w zależności od obrotów i obciążenia silnika ) wciąga membramę znajdującą się wewnątrz regulatora.
Po drugiej stronie membramy od strony aparatu jest "ramię", które obraca ( zmienia kąt ) aparatem zapłonowym wewnątrz obudowy oczywiście . Nie wiem z jakiego materiału mogą być elementy wewnątrz ale rozebranie samego regulatora jest chyba nie możliwe . Wewnątrz regulatora powinna być jeszcze sprężyna ustalająca wstępne ustawienie regulatora. Być może pękła. Wewnątrz samego aparatu zapłonowego powinien być jeszcze regulator odśrodkowy. Tam też są spręzyny. Jeśli któraś pękła to w trakcie pracy silnika będzie słychać ocieranie elementów.
Demontaż samego regulatora chyba jest niemożliwy bo wewnątrz chyba powinna być jakaś zawleczka przytrzymująca połączenien regulatora i aparatu. Chyba bez demontażu całości i ponownej regulacji się nieobejdzie
Po drugiej stronie membramy od strony aparatu jest "ramię", które obraca ( zmienia kąt ) aparatem zapłonowym wewnątrz obudowy oczywiście . Nie wiem z jakiego materiału mogą być elementy wewnątrz ale rozebranie samego regulatora jest chyba nie możliwe . Wewnątrz regulatora powinna być jeszcze sprężyna ustalająca wstępne ustawienie regulatora. Być może pękła. Wewnątrz samego aparatu zapłonowego powinien być jeszcze regulator odśrodkowy. Tam też są spręzyny. Jeśli któraś pękła to w trakcie pracy silnika będzie słychać ocieranie elementów.
Demontaż samego regulatora chyba jest niemożliwy bo wewnątrz chyba powinna być jakaś zawleczka przytrzymująca połączenien regulatora i aparatu. Chyba bez demontażu całości i ponownej regulacji się nieobejdzie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości