Jaki silnik wrzucić

Mazda 121 1991–1996

Postprzez henddrix » 20 sty 2010, 18:43

Witam.
W mojej maździe strzelił pasek rozrządu mechanik mówi że taniej będzie wymienić silnik stąd moje pytanie jaki silnik mogę włożyć bez dodatkowych kosztów w tej chwili mam 1.3 16v 39 kW.Chce wymienić tylko silnik skrzynia zostanie razem z osprzętem silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez andrzej-w » 20 sty 2010, 20:48

byly juz watki o silnikach, swpach itp, uzywales szukajki?
skoro masz/miales 1.3 to normalne, ze najlepiej szukac takiego samego. w 121 byly tylko 16v
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez cadzzilac77 » 20 sty 2010, 23:05

henddrix napisał(a):Witam.
W mojej maździe strzelił pasek rozrządu mechanik mówi że taniej będzie wymienić silnik stąd moje pytanie jaki silnik mogę włożyć bez dodatkowych kosztów w tej chwili mam 1.3 16v 39 kW.Chce wymienić tylko silnik skrzynia zostanie razem z osprzętem silnika.




szukaj mocniejszej wersji. teraz masz 54KM, jest jeszcze 72KM. zawsze to parę dodatkowych kucy więcej ciągnie magdę podczas wyprzedzania ;)
.wolnemedia.net
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 14:03
Posty: 700
Skąd: gołdap
Auto: MAGDA 121 DB 1,3 16V 91' 39kW

Postprzez andrzej-w » 21 sty 2010, 11:18

silniki 54 i 72KM sa takie same, oba 1.3, 16v, ten sam osprzet
rozniaca lezy we wkladce redukcyjnej, umieszczonej miedzy monowtryskiem a kolektorem, a wiec czesto nie "wchodzi" to w pojecie "silnik" u sprzedawcow (sprzedaja osobno wtrysk, kolektory)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez henddrix » 21 sty 2010, 13:08

ile taka wkładka redukcyjna moze kosztowac bo skoro juz musze wymienic silnik to ta wkladke tez bym zmienil dodatkowa moc nie zaszkodzi. Uzywalem opcji szukaj czytalem podobne posty ale nie odpowiadaly dokladnie na moj problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez andrzej-w » 21 sty 2010, 17:50

najlepiej kupic silnik z monowtryskiem i kolektorem ;)
btw. jesli jest wglad w papiery dawcy, to w wersji bez redukcji 8my znak vin, ma byc "D",
"B" to 54KM
roznia sie tez komputery, tzn. na pewno oznaczeniami,a jak to wyglada w praktyce nie wiem..
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez henddrix » 21 sty 2010, 18:53

dzieki za informacje
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez henddrix » 21 sty 2010, 20:46

mom w sumie jeszcze jedno pytanie czy moge przelozyc silnik z mazdy 323 o tej samej pojemnosci bo ile sie orientuje maja te same oznaczenia
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez Przemo_007 » 21 sty 2010, 21:38

Ja akurat mam wersję z silnikiem 1.3i 16v 75KM i nie powiem że podczas wyprzedzania czy szybkiego startu z skrzyżowania lub świateł to nie ma najmniejszego problemu :) Wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu i odrazu rwie do przodu :D
Przemo_007
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 00:07
Posty: 37
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 121 DB 1.4i 16v 75KM

Postprzez cadzzilac77 » 22 sty 2010, 16:06

Przemo_007 napisał(a):Ja akurat mam wersję z silnikiem 1.3i 16v 75KM i nie powiem że podczas wyprzedzania czy szybkiego startu z skrzyżowania lub świateł to nie ma najmniejszego problemu :) Wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu i odrazu rwie do przodu :D




to jest Mazda. to MUSI rwać ;)
.wolnemedia.net
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 14:03
Posty: 700
Skąd: gołdap
Auto: MAGDA 121 DB 1,3 16V 91' 39kW

Postprzez Przemo_007 » 22 sty 2010, 17:38

Dokładnie święte słowa :D Hehe nieźle rozwiązałeś skrót Mazda :)
Przemo_007
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 00:07
Posty: 37
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 121 DB 1.4i 16v 75KM

Postprzez andrzej-w » 22 sty 2010, 18:03

wyobrazcie sobie jak "rwie" asfalt wersja japonska 1.5 120KM ;p
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez Spawn » 22 sty 2010, 20:06

Hm, silnik Turbo:

Klick
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez Przemo_007 » 22 sty 2010, 23:37

Ooo 1.5 120KM to napewno "rwie" asfalt aż miło :D Szkoda że nie wypuścili jej z tym silnikiem na rynek europejski :] Ale jak by nie patrzeć zawsze można podnieść moc o te parę koni więcej :)
Przemo_007
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 00:07
Posty: 37
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 121 DB 1.4i 16v 75KM

Postprzez Spawn » 23 sty 2010, 01:35

To jest swalp! Silnik ot toyoty! :P
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez cadzzilac77 » 23 sty 2010, 12:25

Przemo_007 napisał(a):Dokładnie święte słowa :D Hehe nieźle rozwiązałeś skrót Mazda :)




to moja dobra koleżanka tak rozwinęła "skrót"– MAZDA.
wpadła w zachwyt widząc po raz pierwszy moją Magdę. w moim mieście i szerokich okolicach jest TYLKO 4 sztuki takiej małej, plus moja piąta. w zacnym kolorze "wyścigowa czerwień"
latem, albo później, prawdopodobnie będzie "jeloł taxi" z paskiem biało-czarnej szachownicy po całej długości karoserii, na wysokości klamek. na przednich drzwiach balszoje bukwy: TAXI, pod spodem mniejszymi- mazda speed. <lol>
.wolnemedia.net
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 14:03
Posty: 700
Skąd: gołdap
Auto: MAGDA 121 DB 1,3 16V 91' 39kW

Postprzez Przemo_007 » 23 sty 2010, 15:29

Hehe no powiem Ci że masz dość ciekawą koncepcję na malowanie swojej Mazdy :D Ja zresztą też myślę nad zmianą koloru z pięknej czerwieni na prawdopodobnie połączenie czarnej perły i soczystej pomarańczy :) I oczywiście cała karoseria na gładko tzn. tylne drzwi bez klamek , tylko klapa na gładko bez zamka i znaczka oraz maska również bez znaczka i mały Bad-Look :] Heh plany zacne ale wszystko na spokojnie :D
Przemo_007
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 00:07
Posty: 37
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 121 DB 1.4i 16v 75KM

Postprzez andrzej-w » 23 sty 2010, 17:46

Spawn, a mazdowski B6T nie wejdzie? pewnie nie,bo to juz dohc
ciekawe, czy daloby rade przeszczepic od niego turbo do B6-2E< sohc>

a ten silniczek z toyoty przeszczepiony to 4E-FTE, tylko 1.3L @turbo i 133 koniki fabrycznie! to leci,nie jedzie ;P

nie podoba mi sie wykonanie wlotu na masce
Obrazek

powinno byc tak jak tu
Obrazek
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez Przemo_007 » 24 sty 2010, 01:11

Zgodzę się z tobą Andrzej bo też mi się ten wlot nie podoba :] Jak bym miał robić wlot na masce to coś w stylu Evo lub F50 :D
Przemo_007
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 00:07
Posty: 37
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 121 DB 1.4i 16v 75KM

Postprzez Spawn » 24 sty 2010, 12:40

Silnik B6T wejdzie (nawet KL mjal dosyc miesca, sprobowalismy), ale duzo spawania, niewiadomo czy naped bedzie pasowac! Extrem custom work! :P
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121