Rożnica między silnikami 1.3 16v 54KM a 72KM

Mazda 121 1991–1996

Postprzez andrzej-w » 22 wrz 2009, 12:16

Chyba udalo mi sie znalezc istotna informacje, dla zainteresowanych tematem.

Oprocz innych oznaczen komputera w wersji 54KM, w tej wersji jest tez wkladka redukcyjna w przepustnicy. Przynajmniej na to wyglada.

Obrazek

Po lewej wkladka pod przepustnica z wersji silnika 72KM, po prawej z wersji 54KM, ktora ma dluzsza "rurke" i jest bez naciec. Wkladka "slabsza" jest oznaczona B3C9, dokladnie tak jest oznaczony komputer z silnika 54KM.

Obrazek

Innych roznic miedzy silnikami nie dostrzegam, ale znaznaczam, nie jestem mechanikiem :)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez yari » 25 wrz 2009, 09:43

rozumiem, ze komputer i zwezka i furacz ma 73KM? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez andrzej-w » 25 wrz 2009, 15:45

musialbym na hamownie pojechac, ale to raczej dopiero po planowaniu glowicy, jak bedzie taka koniecznosc:)
oddczucie mam, ze leci lepiej, moze tylko subiektywnie, bo wyraznej roznicy nie zauwazylem.

fakt faktem, szukajac rozwiazania problemu z nierowna praca silnika znalezlem cocik takiego..

Obrazek
nasluchujac prace pompy, nie ma jednostajnego "syczenia" tylko przerywane, nie wiem czy to normalna jej praca? bak dostal jak widac centralnie, wiec mogla sie uszkodzic

EDIT
pompie sie dostalo, dolna czesc sie oderwala, a filtr byl czesciowo wywiniety do gory. zastanawiam sie jak to mozliwe ze auto w ogole jezdzilo :P
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121