Dzis sprawdzalem dokladnie wszystkie swiece – nie znalazlem zadnej podkladki, wszystkie stare swiece maja swoje podkladki, tak wiec nie ma mozliwosci aby cos pozostalo. Gwint na swiecy rowniez jest ok. Raczej nie ma mozliwosci abym krzywo probowal wkrecac swiece. Jezeli idzie o przerywanie to obserwuje je gdy rozpedzam samochod z 1 a potem na 2 biegu. Na pozostalych przelozeniach nie zaobserwowalem przerywania. Najbardziej widoczne przerywanie jest na jezdzie na pb, gdy jezdze na lpg to nie bardzo widac to przerywanie. Wszystkie swiece sa suche
Postanowilem porobic kilka zdjec i zapytac Was o kilka spraw. Po zdjeciu kabli zauwazylem ze to nie tylko trzecia swieca jest wyzej od pozostalych, ale rowniez pierwsza swieca jest wyzej. Czyli 1 oraz 3 swieca sa wyzej niz 2 czy 4. Czy to normalne? POnizej zamieszczam zdjecia jak to wygladu na przykladzie 1 i 2 swiecy:
1 swieca (po lewej), 2 swieca (po prawej)
Identycznie to wyglada w przypadku 3 i 4 swiecy. Czyli 3 swieca wystaje bardziej niz 4
Inna sprawa, to aby byc pewnym ze podlaczylem wlasciwie przewody WN podpisalem poszczegolne swiece, czy na pewno jest podlaczone tak jak ma byc?
I tak sa przyporzadkowane:
Przy wyciagania starych swiec zauwazylem ze na kablu WN z 1 swiecy, wokol tego kabla obkrecony byl taki przewod:
Ten przewod biegnie za filtr powietrza:
A nastepnie wchodzi w taki ciąg kabli:
Co to moze byc? Do czego jest ten kabel, za co odpowiada?