Witam
Stałem się nie tak bardzo szczęśliwym posiadaczem mazdy 121. Niestety oprócz typowych usterek ( potencjometr przepustnicy, czujniki temp. ) mazda ma jedną poważną wadę: korozja w okolicach mocowania tylnej belki. Niestety dałem się zrobić nieuczciwemu sprzedawcy, ale mniejsza z tym. Samochodzik bardzo mi się podoba i myślę że jest wart zreanimowania.
I tu prośba do szanownych kolegów, potrzebuje solidnego blacharza z okolic trójmiasta ( który nie powie: panie to sie nie da )
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie!!
Kupiłem minę, szukam blacharza z okolic trójmiasta!!!
Strona 1 z 1
marynowskhy sorki za OT
po pierwsze zapraszamy na spoty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41208
a po drugie jakbys potrzebowal jakies elektroniki i innych czesci to mam kompletny kolektor ssacy ze wszystkim(wtrysk,membrany itp),oddam za dooobre piwo
po pierwsze zapraszamy na spoty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41208
a po drugie jakbys potrzebowal jakies elektroniki i innych czesci to mam kompletny kolektor ssacy ze wszystkim(wtrysk,membrany itp),oddam za dooobre piwo
-
waldii
Dzięki za zaproszenie Waldii, chętnie dołącze jak tylko mazda ożyje
co do części – to może sie zgadamy na GG??
co do części – to może sie zgadamy na GG??
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
marynowskhy napisał(a):co do części – to może sie zgadamy na GG??
rzadko jestem dostepny.Wal na PW
-
waldii
Dzięki Waldii !!!!!!!!!!!!!!!
Przerzuciłem czujniki z twojego kolektora – wychodzi na to że miałem walnięty TPS
Czkawka przeszła i kaczka zaczęła wreszcie rwać do przodu.
Przerzuciłem czujniki z twojego kolektora – wychodzi na to że miałem walnięty TPS
Czkawka przeszła i kaczka zaczęła wreszcie rwać do przodu.
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
Czkawka przeszła i kaczka zaczęła wreszcie rwać do przodu.
to teraz na spota kaczuszka wpadaj
-
waldii
No i oczywiście wyczyściłem bak ,jak radziłeś Waldii...
poniżej jedna z ostatnich butelek "benzyny" jakie odpompowałem:
a myślałem że tylko u nas leją syf...
poniżej jedna z ostatnich butelek "benzyny" jakie odpompowałem:
a myślałem że tylko u nas leją syf...
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
marynowskhy to jak juz masz czysciutki bak warto wymienic filtr paliwa.Nie jest to az tak drastyczny koszt a bedzie za to wsio cacy.A to w butelce co to??Zupka chinska??Na dnie widze makaron chyba
-
waldii
Sie rozumie
nowy filtr wskoczył tuż po czyszczeniu. Teraz jeszcze blacha i jajo wkracza na polskie drogi
nowy filtr wskoczył tuż po czyszczeniu. Teraz jeszcze blacha i jajo wkracza na polskie drogi
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
Dobra, jak wyczysciles bak?
Bo mojej tez by sie przydalo...
Bo mojej tez by sie przydalo...
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
strOOs na szczęście w 121 to dość proste,
– odchylasz siedzisko tylnej kanapy
– demontujesz prostokątną klapkę pod nim
– pod klapką jest pompa paliwa, odłączasz wężyki i wtyczkę ,trzeba też odkręcić uchwyt który trzyma wężyk ( chyba ) odpowietrznika
– demontujesz i wyciągasz pompę, uważając na pływak, który trochę odstaje
– odsysasz zupę paliwową ( u mnie metoda usta-wężyk ,jak nie lubisz pić benzyny to w Auchan widziałem pompki po 4z )
– później męczyłem się trochę szmatami, aż był glanc
– płuczesz sitko na pompie
oczywiście jak masz kanał można wyjąć bak ,nalać trochę świeżej benzyny i zabełtać...
– odchylasz siedzisko tylnej kanapy
– demontujesz prostokątną klapkę pod nim
– pod klapką jest pompa paliwa, odłączasz wężyki i wtyczkę ,trzeba też odkręcić uchwyt który trzyma wężyk ( chyba ) odpowietrznika
– demontujesz i wyciągasz pompę, uważając na pływak, który trochę odstaje
– odsysasz zupę paliwową ( u mnie metoda usta-wężyk ,jak nie lubisz pić benzyny to w Auchan widziałem pompki po 4z )
– później męczyłem się trochę szmatami, aż był glanc
– płuczesz sitko na pompie
oczywiście jak masz kanał można wyjąć bak ,nalać trochę świeżej benzyny i zabełtać...
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
marynowskhy napisał(a):nowy filtr wskoczył tuż po czyszczeniu
marynowskhy napisał(a): i jajo wkracza na polskie drogi
-
waldii
infinito, musiałem jechać do mojego znajomego w Damnicy koło Słupska. Trójmiejscy mechanicy mnie załamali, albo panie to sie nieda albo panie to sie nie opłaca... chcieliby chyba tylko wymieniać paski klinowe, albo poprostu wszyscy co byli dobrzy pojechali do Anglii.W każdym razie tu jest telefon do gościa:
059 811 33 33
nie zdziw się tylko jak Ci powie że za 2 tygodnie, ma dużo roboty
059 811 33 33
nie zdziw się tylko jak Ci powie że za 2 tygodnie, ma dużo roboty
- Od: 28 lut 2008, 14:05
- Posty: 19
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda 121 DB B3 1.3 16v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości