Strona 1 z 1

Czkawka na pierwszym biegu

PostNapisane: 5 wrz 2007, 14:52
przez andrzej-w
Po wymianie kompletu filtrow(2X HERTH, KNECHT powietrza) Madzia dostala czkawki na pierwszym biegu, ostro szarpie przy puszczaniu sprzegla, silnik chodzi na biegu jalowym na nizszych obratach niz wczesniej, w ogole wydaje sie, ze ma mniejsza moc. Na 2-ce i wyzej objawy ustepuja. Musze przyznac, ze juz wczesniej, przed operacja wymiany filtrow i oleju(Magnatec 10W40) taki efekt co i raz wystepowal na biegu wstecznym, owe szarpanko, ale na 1 bylo oki.. Mam nadzieje, ze to nie sprzeglo ;(

PostNapisane: 5 wrz 2007, 15:44
przez yari
czy wsrod wymienianych byl filtr paliwa?

PostNapisane: 5 wrz 2007, 16:05
przez andrzej-w
tak, filtr oleju i paliwa firmy herth – nie mieli w IC knechta:/

PostNapisane: 6 wrz 2007, 13:56
przez Kmieciu4ever
Ja również wymieniłem wszystkie filtry i olej, ponadto kupiłem opony Michelin ENERGY E3B 165/65R13 T 77.
Rzeczywiście na pierwszym biegu szarpie – gdy się doda gazu i puści sprzęgło, to zawsze koła obracają się w miejscu...:–) Dzieje się chyba dlatego, że pierwszy bieg jest dość krótki...

PostNapisane: 6 wrz 2007, 15:20
przez andrzej-w
:) To ze silnik ma kopyto, to wiadomo.
Nie o zrywnosc jednak chodzi, a o efekt zabki, czkawki jak kto woli .

PostNapisane: 6 wrz 2007, 23:31
przez koksik
Co do długości pierwszego biegu w naszych 121 to powiem że jest raczej dość długi

PostNapisane: 10 wrz 2007, 16:25
przez yari
– luz na walku ataku w skrzyni biegow (generalnie mozna go skasowac, przez ...wymiane skrzyni ;) )
– dostaje jakiegos lewego powietrza...
– technika jazdy...

przyjedz jutro na spota warszawskiego, to sie obada (mysle, ze bede, to porownasz, jak to jest u mnie)

PostNapisane: 19 wrz 2007, 11:25
przez Jarek104
W 121 mojej kobiety tez sie poawila taka czkawka.. Diagnoza: zerwana poducha pod silnikiem. Madzia wlasnie stoi w warsztacie...