Strona 1 z 3

Prędkość maksymalna

PostNapisane: 14 gru 2005, 22:07
przez xxxlukasz1985xxx
witam ile taka mazda pojdzie najwiecej bez modywikacji silnika czyli wersja standartowa 1,3 16v ja najwiecej jechalem 145km/h i ok ilu jest wtedy obrotow bo ja mam wersje bez obrotow:(

PostNapisane: 14 gru 2005, 22:21
przez navroth
Ale w jakich warunkach przyrody:

a) z wiatrem /jakim w skali Beauforta/
b) z górki /jakiej – pochylenie w stopniach i długość/
c) za TIR-em ;)
d) na holu :D

PostNapisane: 14 gru 2005, 22:48
przez BABEL
Ja ze swojej wycisnąłem 160 ale było to z górki. Na prostej jechałem 150 a obroty były chyba między 5000 a 5500 tyś.
Kaczucha to typowe autko miejskie – do 100 km/h rozpędza się szybko, a później to już trzeba długiej prostej żeby coś z niej wycisnąć.
Mi osobiście najlepiej na trasie jedzie się między 100 a 120 km/h – wg mnie to opymalna prędkość do jazdy tym autkiem.

PostNapisane: 15 gru 2005, 11:01
przez xxxlukasz1985xxx
stad moje pytanko ze auto mam od niedawna i raz jak narazie ja przycisnalem moze wiecej by poszla ale z daleka juz widzialem czerwone swiatla wiec dalem sobie spokuj ogolnie mazda 121 ma fajne przypieszenie a przey tej predkoscie 100 – 120 km/h ile BABEL masz obrotow??

PostNapisane: 15 gru 2005, 11:53
przez Kubutek
ja swoją jechałem mostem Siekierkowskiem w Warszawie troszkę ponad 160 km/h :) przy obrotach ok. 5500
W trasie najwygodniej mi sie jeździ 110-140 km/h

A tu fotka z troszkę mniejszej prędkości :)
Obrazek

PostNapisane: 15 gru 2005, 12:01
przez navroth
Kubutek napisał(a):jechałem mostem Siekierkowskiem w Warszawie troszkę ponad 160 km/h


No dobrze, ale z wiatrem to i 170 pójdzie ? :D (Uno z silnikiem 1100cm idzie z wiatrem 170 km/h to 121 z 1400cm nie? <diabełek> )

PostNapisane: 15 gru 2005, 12:04
przez Kubutek
W przypaku Mazdeczki wiatr jednak nie sprzyja :(
Przy prędkościach powyżej 140 km/h rzuca niemiłosiernie autkiem z pasa na pas :(

A fotka była robiona latem – śpieszyłem sie na egzamin i nie było wiatru :P

PostNapisane: 15 gru 2005, 14:52
przez AdamMal
Ja swoją jechałem licznikowo równe 150km/h, ale to przed wymianą tulejek tylnej belki i strasznia latała po drodze wtedy <jelen> <glupek2> Po remoncie jakoś mi sie nie chciało jeszcze sprawdzać, ale raczej 160 pójdzie spokojnie.pzdr

PostNapisane: 17 gru 2005, 12:34
przez kopajt
Moja kaczucha poleciała najwięcej jakieś 150-155... ale miała otwarty dach, więc to tez pewnie troszkę ograniczyło prędkość. V-max testowałem na obwodnicy białobrzeskiej – w stronę Radomia, w sierpniu.

ja 140

PostNapisane: 18 gru 2005, 13:15
przez malolatek38
ja swoja jechalem nad morze 140 (w autku dwie dorosle osoby i 2 dzieci 14 i 10 oraz pelny bagaznik) i nie wiem szczere czy to max bo zona dziamgolila ze jade za szybko hehe hahaha

PostNapisane: 18 gru 2005, 13:23
przez viper_007
malolatek38 napisał(a):ja swoja jechalem nad morze 140 (w autku dwie dorosle osoby i 2 dzieci 14 i 10 oraz pelny bagaznik) i nie wiem szczere czy to max bo zona dziamgolila ze jade za szybko hehe hahaha


trzeba bylo cisnac!!!! a samemu leciales ile mniej wiecej??

PostNapisane: 18 gru 2005, 19:05
przez BABEL
xxxlukasz1985xxx napisał(a):100 – 120 km/h ile BABEL masz obrotow

Przy 100 km/h jest jakieś 3200 rpm, przy 120 nie wiem.

PostNapisane: 19 gru 2005, 11:58
przez malolatek38
hm.... samemu to po miescie jakies 120 hahaha ale nie moglem szybciej bo za duzy rych byl hahaha a tak szczerze to nadal nie bardzo wiem jaki mam silnik hm.... czy oby napewno 1,1

PostNapisane: 22 gru 2005, 08:54
przez sołtys
Kubutek napisał(a):Lepsze 1,4 na PB niz 2,5 na LPG krzywy


hahaha

PostNapisane: 24 sty 2006, 15:47
przez yari
jak kupilem nadzie w reich'u poszla 154kmph, czyli tyle ile ksiazka przewiduje, na seryjnych kolach /dokladnie 5krpm, tyle ile na zdjeciu Kubutka/
ostatnio lecialem w nocy szarpiac sie z jakims smartem /niestety poleglem/ poszla 160kmph, ale nie mialem czasu patrzec na obrotomierz, tylko ze zastanawiam sie, czy to nie z powodu mniejszych kolek zimowech /nizsze sa/

jakie obroty?
piaty bieg:
2krpm -64kmph
3krpm -94kmph
4krpm -124kmph
5krpm -154kmph
tak sobie wlasnie proporcjonalnie wzrasta :)

najbardziej ekonomicznie lata przy 3krpm, i to zdaje sie nie tylko z powodu obrotow, co z powodu predkosci /jeszcze nie ma duzych oporow powietrza/
przy jezdzie dynamicznej i ok.4krpm zaczyna niezle palic ;)

PostNapisane: 20 lut 2006, 20:01
przez marcinn666
Moja mazda 121 z silnikiem 1.3 (fordowski) po obwodnicy Trójmiasta lekkie wzniesienie do góry 170 Km/h pościg za fiatem brava ( niestety musiał ustąpić :) )

PostNapisane: 21 cze 2006, 02:23
przez Miclosch
Ja na autostradzie w niemczech a prostej bez zadnych wsniesien zrobilem 178... jakos tak bo strzalka nie dotknela 180 km/h ale to tylko licznikowo, ciekawe ile bylo w zeczywistosci! sam sie zdziwilem ze az tyle wyszlo, bo moja mama ma taki sam samochodzik i on wyciagnol tylko 160 i to jeszcze ledwo ledwo! No ale to bylo na trasie Lubelskiej, moze w Niemczech powietrze mam niejsza zadkosc :D

PostNapisane: 21 cze 2006, 08:04
przez bkapust
Ostatnio na trasie ekspresowej na polnoc od Warszawy [wracalem z Torunia]. Ladna pogoda. Pusto. Sucho. Ja + 2 osoby + bagaze i wyszlo... okolo 170kmh. Facet w wyprzedzanym Jeepie sie zdziwil. :P

PostNapisane: 22 cze 2006, 12:22
przez AdamMal
A maja więcej niż 140km/h na gazie nie pójdzie <płacze>
Na benzynie przed remontem zawieszenia było jakies 160, ale latała po całej drodze <lol>

PostNapisane: 27 cze 2006, 16:46
przez rulek
150 km/h licznikowe na Pb 95 , 160 km/h licznikowe na LPG :D Nie wiem jak to mozliwe ale to prawda