ok to tak poniżej umieszam zdjecie wersji monowtryskowej i opisze co jest pod maska wiecej niz w wersji z gaźnikiem

1- Filtr Paliwa i hmmm parownik odpowiedzialny za powrót benzyny do baku w wersji Gaźnikowej tego niema ani w 121 ani 323 ani w 323f bez wzgledu na pojemnosci wiec jesli jest ten filtr swiadczy to juz o monowtrysku
2-dekiel filtra jest zakrecany na 2 motylkach i ma ksztalt taki jak ma ponizej bedzie fotka dekla z wersji gaźnikowej zauwazycie różnice
3-za korkiem wlewu oleju w wersji monowryskowej nie ma nic tzn zaslepka w głowicy zaś w gażniku jest tam mechaniczna pompka paliwa napedzana [przez walek rozzadu wtryskowce maja pompe paliwa elektryczna umieszczona w baku
4-pod deklem w okolice przepustnicy w monowtrysku wchodzi kostka na 2-3 piny nie pamietam jest to sterowanie wtryskiem wiadomo w gaźniku tego nie ma

jak widać pod 1-wejscie na jedna srube nei na dwa motylki i pod 2jka jest to sterowanie podciśnieniem dla gaźnika w monowtrysku tego neima
teraz zamieszcze zdjecie gaźnika z wersji 73 KM i powiem jak rozróżnić wersje z dławikiem od tej mocniejszej na foto

1- tak jak widac pole zakreskowane w wersji z dławiekie mnei istnieje jesat zalane aluminium klapka przepustnicy jest mniejsza a wiec autko słabsze
2-w tym miejscu równierz jest odlew zrobiony do okoła zaznaczonego koła jest tylko otwór wielkości zaznaczonego kółka i to tyle co do dławika w gaźniku mniej powietrza mniej mocy