witam,
gdy uzywam pedalu hamulca silnik zwieksza obroty, czy to normalne? w dodatku zwieksza dosc znacznie, slychac to b. wyraznie. wrzucam na luz- hamuje- obroty podskakuja.
NA swiatlach to samo- jest na luzie, wciskam hamulec z 1000 obrotow robi sie 1200 do nawet 1500 obrotow. wydaje mi sie ze zwieksza mi to zuzycie paliwa...? pzdr
wzrost obrotow podczas hamowania... DB
Strona 1 z 1
heh u mnie było na odwrót po wciśnięciu hamulca obroty lekko spadały
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
zrobilem regulacje obrotow... poza tym, ze zmniejszyly sie obroty poczatkowe pozostale objawy niestety pozostaly... tzn przy wciskaniu hamulca obroty znacznie rosna i wolna schodza...
zasugerowano mi, ze przyczyna moze byc lewe powietrze, wymienilem filtr, bo nie byl wymieniany chyba od nowosci(!) i poza ladnym dzwiekiem nic wiecej nie uzyskalem...
nie mam pojecia jak gdzie szukac ewentualnych nieszczelnosci- jesli to byloby przyczyna.
nie dziala mi tez wskazywacz temperatury silnika. moze to sie jakos wiaze...
zasugerowano mi, ze przyczyna moze byc lewe powietrze, wymienilem filtr, bo nie byl wymieniany chyba od nowosci(!) i poza ladnym dzwiekiem nic wiecej nie uzyskalem...
nie mam pojecia jak gdzie szukac ewentualnych nieszczelnosci- jesli to byloby przyczyna.
nie dziala mi tez wskazywacz temperatury silnika. moze to sie jakos wiaze...
Mateusz
- Od: 7 lut 2008, 15:18
- Posty: 146
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: mazda mx-3 1.6 1993
masz za szerokie buty i wciskasz gaz i hamulec jednocześnie a tak serio to jak łapie lewe powietrze to wymiana filtra nic nieda.z nowym filtrem na pewno łapie go jeszcze więcej.normalnym objawem jest minimalny spadek obrotów przy hamowaniu.powinieneś odczytać błędy z kompa,bo myślę,że przyczyna leży gdzieś głębiej.ewentualnie sprawdz przewody wokół serwa-może tam gdzieś zasysa powietrze,ale wtedy to raczej powinny spadać obr.a jeździsz na gazie
- Od: 31 mar 2006, 19:28
- Posty: 136
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.3 16V '91r.
infinito napisał(a):zasugerowano mi, ze przyczyna moze byc lewe powietrze
moze servo pada i z jego membrany lapie lewe powietrze.Odpal silnik,niech chwile pochodzi,pozniej zgas i depnij w pedal hamulca.Dwa depniecia powinny byc miekkie.Jesli od razu masz twardy pedal to znaczy,ze raczej servo pada.Lecz jesli hamulce sa oki to lepiej nie ruszac
-
waldii
miałem na myśli przewody doprowadzające powietrze.kiedyś padało mi serwo (w innym aucie) i objaw byl taki,ze przy hamowaniu na odpalonym silniku było słychać syczenie w okolicy serwa-to właśnie objaw zasysania lewego powietrza.tyle,że wtedy obroty mi spadały a nie rosły...jeśli hamulce masz ok i nie słychać tego syczenia to zostaw serwo w spokoju.
- Od: 31 mar 2006, 19:28
- Posty: 136
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.3 16V '91r.
u mnie jest podobnie, tj. po wcisnieciu hamulca obroty podnosza sie o 150-200rpm, nie wiecej, natomiast po wlaczeniu swiatel spadaja o taka sama wartosc, a powinno byc chyba odwrotnie
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
andrzej-w napisał(a):a powinno byc chyba odwrotnie
u mnie bez świateł mam bardzo niskie obroty,a jak włącze światła (nawet pozycyjne) podnoszą się do 800 obr/min i tak zostaje.włączanie innych urządzeń obciążających alternator takich jak nawiew na max albo ogrzewanie szyby powoduje obniżenie obrotów,ale jest to niewielki spadek.hamowanie powinno obniżać a nie zwiększać obroty
- Od: 31 mar 2006, 19:28
- Posty: 136
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.3 16V '91r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości