Brak mocy po wymianie silnika

Mazda 121 1991–1996

Postprzez brii » 8 paź 2006, 12:04

Gratulejszyn z powodu żywej Madzi <jupi>

Półsyntetyk wskazany :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 8 paź 2006, 12:06

Szuwar1979 napisał(a):Powiedzcie, czy spróbować go zalać półsyntetykiem? czy nie ma sensu?

po co?
Jak jest dobrze to po co kombinować?
Na czym jeździsz – syntetyk? Jak tak to zostaw
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Szuwar1979 » 8 paź 2006, 13:29

mineralem zalali
Paweł, Mazda 121, 1.3, 16V, 1994
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 cze 2006, 22:25
Posty: 15
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Auto: Mazda 121, 1.3, 16V, 1994

Postprzez Grzyby » 8 paź 2006, 13:40

Szuwar1979 napisał(a):mineralem zalali

barany...
Wlej pólsyntetyk
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121