Mam maleńkie pytanko. Po nagrzanieu silnik w moim autku klekocze. Czy 121 16V 93r ma zawory hydrauliczne czy normalne. Można to regulować
Klekoczące zawory
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam 
Mam maleńkie pytanko. Po nagrzanieu silnik w moim autku klekocze. Czy 121 16V 93r ma zawory hydrauliczne czy normalne. Można to regulować
??????
			
			
		Mam maleńkie pytanko. Po nagrzanieu silnik w moim autku klekocze. Czy 121 16V 93r ma zawory hydrauliczne czy normalne. Można to regulować

- Od: 19 lut 2004, 13:32
 - Posty: 30
 - Skąd: Sandomierz
 - Auto: mazda 121 1.3 16V
 
Można, nawet trzeba ,poszukam płytki z auto datą i napisze jakie szczeliny do jakich zaworów
			
			Mazda 121DB 1.4 16v Burning Red
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal
		http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal

- Od: 21 lip 2005, 23:30
 - Posty: 167
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Mazda 121DB 1.4 16v CanvasTop
 
To super moze to własnie to dolega mojej 121. Jak znajdziesz jakie szczeliny do jakich zaworów daj znac.
Pozdr
			
			
		Pozdr

- Od: 19 lut 2004, 13:32
 - Posty: 30
 - Skąd: Sandomierz
 - Auto: mazda 121 1.3 16V
 
a nie wiecie ile biora za regulacje zaworow
			
			
		
- Od: 8 mar 2005, 20:58
 - Posty: 223
 - Skąd: Szczecin
 - Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992
 
Dane do regulacji luzu zaworów model 121DB:
Silnik: B3 1.3 16v moc 73KM (roczniki 1991-1995)
regulacja na gorącym silniku,
zawory ssące luz: 0,30mm
zawory wydechowe luz:0,30mm
Silnik: B3 1,3 moc 53 KM (roczniki 1991-1992)
regulacja na gorącym
ssące: 0,30mm
wydechowe: 0,30mm
Silnik B1 1,1 moc 55KM (rocznik 1991-1994)
regulacja na gorącym
ssące: 0,30mm
wydechowe:0,30mm
Dla modelu 121DA:
Silnik B1 1,1 moc 57KM (rocznik 1988-1991)
na gorącym,
ssące i wydechowe luz: 0,30mm
Silnik B3 1,3 moce 55,60,65KM
(rocziki:55KM:1987-1991, 60KM:1988-1991, 65KM:1988-1991)
na gorącym,
ssące i wydechowe: 0,30mm
Jak widać we wszystkich silnikach jest podobnie, regulacja na gorącym silniku i ta sama szczelina dla wszystkich zaworów,
Pozdrawiam!!
			
			Silnik: B3 1.3 16v moc 73KM (roczniki 1991-1995)
regulacja na gorącym silniku,
zawory ssące luz: 0,30mm
zawory wydechowe luz:0,30mm
Silnik: B3 1,3 moc 53 KM (roczniki 1991-1992)
regulacja na gorącym
ssące: 0,30mm
wydechowe: 0,30mm
Silnik B1 1,1 moc 55KM (rocznik 1991-1994)
regulacja na gorącym
ssące: 0,30mm
wydechowe:0,30mm
Dla modelu 121DA:
Silnik B1 1,1 moc 57KM (rocznik 1988-1991)
na gorącym,
ssące i wydechowe luz: 0,30mm
Silnik B3 1,3 moce 55,60,65KM
(rocziki:55KM:1987-1991, 60KM:1988-1991, 65KM:1988-1991)
na gorącym,
ssące i wydechowe: 0,30mm
Jak widać we wszystkich silnikach jest podobnie, regulacja na gorącym silniku i ta sama szczelina dla wszystkich zaworów,
Pozdrawiam!!
Mazda 121DB 1.4 16v Burning Red
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal
		http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal

- Od: 21 lip 2005, 23:30
 - Posty: 167
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Mazda 121DB 1.4 16v CanvasTop
 
to dobrze bo ja nadal nie jestem pewien swojego silnika hehe
			
			
		
- Od: 8 mar 2005, 20:58
 - Posty: 223
 - Skąd: Szczecin
 - Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992
 
hehe, jak widać masz do wyoru tylko 3 wersje, dwie1,3 i jeden 1,1, czyli 33% szans na któryś z nich<blant>
			
			Mazda 121DB 1.4 16v Burning Red
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal
		http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal

- Od: 21 lip 2005, 23:30
 - Posty: 167
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Mazda 121DB 1.4 16v CanvasTop
 
no to mogę jechac regulowac 
 Wielkie Dzieki
			
			
		
- Od: 19 lut 2004, 13:32
 - Posty: 30
 - Skąd: Sandomierz
 - Auto: mazda 121 1.3 16V
 
Chyba śrubami, jeszcze jutro sprawdze czy mi sie nie miesza.
EDIT:
Tak reguluje się śrubami, są dwie, regulacyjna i kontra.Pozdro
			
			EDIT:
Tak reguluje się śrubami, są dwie, regulacyjna i kontra.Pozdro
Mazda 121DB 1.4 16v Burning Red
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal
		http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=adammal

- Od: 21 lip 2005, 23:30
 - Posty: 167
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Mazda 121DB 1.4 16v CanvasTop
 
Jakis czas temu podczas przegladu w ASO, zapytałem co ile trzeba regulować luzy zaworów i otrzymałem odpowiedź, że w Mazdzie taką regulacje powinno przeprowadzić podczas wymiany rozrządu. Nie ma potrzeby częstszych regulowacji 
 ... hmmm i komu tu teraz wierzyć 
  
			
			
		
- Od: 20 mar 2004, 22:40
 - Posty: 50
 - Skąd: Pruszków
 - Auto: Jedyny słuszny – służbowy
 
ja pasek rozrzdu robilem 10000 klimetrow temu hehe to znaczy ze powinienem regulowac
			
			
		
- Od: 8 mar 2005, 20:58
 - Posty: 223
 - Skąd: Szczecin
 - Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
