Od razu napiszę że proszę się nie zrażać wielkością zdjęć – to są miniaturki – żeby obejrzeć w pełnym wymiarze wystarczy kliknąć
Podczas tej relacji na zdjęciach postaramy się pokazać jak się reguluje obroty silnika "na ssaniu" – czyli na zimnym silniku oraz proces regulowania luzuw zaworowych.

Na zdjęciu tym widoczna jest komora silnika z zaznaczonymi strzałeczkami numerkami
1 – ściągamy rurki
2 – odkręcamy śruby
3 – odkręcamy motylki i zdejmujemy całą obudowę filtra powietrza

Po zdjęciu obudowy będzie widoczny ten element który pokazany jest na zdjęciu – wszystkie objaśnienia co do zdjęć i czynności które się wykonuje będą wyjaśniane w tym wątku – więc jak coś nie wiecie – pytajcie
1 – zdejmujemy końcówkę linki gazu (to jest potrzebne do zaworów, więc jeśli tylko regulujesz obroty – to nie musisz zdejmować)
2 – widoczne dwie dziurki trzeba ze sobą "zgrać" – my to zrobiliśmy za pomocą gwoździa
3 – regulacja obrotów następuje właśnie poprzez kręcenie tej śrubki skontrowanej nakrętką – czyli najpierw luzujemy nakretkę, później kręcimy śrubą – dokręcanie śruby powoduje zmniejszanie obrotów – odkręcanie – zwiększanie.

Tutaj widać jak Jan sprawnymi dłońmi sobie radzi z problemem wysokiego spalania naszych kaczuszek
Proces regulacji obrotów mamy za sobą, więc pora na zawory

1 – wyciągamy taką rurkę która wchodzi do pokrywy zaworów
2 – ściągamy fajki ze świec
3 – odkręcamy śruby mocujące pokrywę paska rozrządu

Odkręcamy wszystkie 6 śrub (miejsca śrub zaznaczone strzałkami)

Widok naszych pięknych zaworów po zdjęciu pokrywy

Wyciągamy wszystkie świece

Przy okazji wyciągnięcia świec sprawdzamy jak wyglądają i jaki mają odstęp między elektrodami



Na tych zdjęciach widać proces regulacji – na regulacji się nie znam, więc jak Janek zajrzy do tego wątku to pewnie napisze co i jak należy robić
To tyle
Z warsztatu pozdrawiają kopajt i Jan
ps. od siebie chciałbym serdecznie podziękować Jankowi za udostępnienie warsztatu i przeprowadzone prace