Chciałem zobaczyć ile można przejechać na jednym zbiorniku i wyjeździć całe paliwo do końca ale boje się czy to nie zaszkodzi mojej madzi (121 ZQ 1996r.)
P.S.
Dla goofiego – szukałem, nikt nigdy o nic takiego nie pytał
EDIT by goofy2
Czy mozna zużyć całe paliwo ze zbiornika??
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 10 gru 2007, 17:52 przez Rafał_Pabianice, łącznie edytowano 1 raz
-
Rafał_Pabianice
Zdarzyło mi się to raz w samochodzie z wtryskiem, moim rodzicom również i nic się nie stało. Nigdy nie słyszałem o tym, by coś takiego zaszkodziło silnikowi...
Jak robiłem przekładkę silnika to cały układ paliwowy został zapowietrzony – przy odpalaniu pompa bardzo szybko przepchnęła powietrze i wszystko zaczęło działać bezproblemowo
Jak robiłem przekładkę silnika to cały układ paliwowy został zapowietrzony – przy odpalaniu pompa bardzo szybko przepchnęła powietrze i wszystko zaczęło działać bezproblemowo
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mi się ostatnio zdażyło. Dopchałem samochod do stacji bęzynowej, zatankowałem i pojechałem dalej
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
Rafał_Pabianice mozesz zapowietrzyc uklad albo zatrzec pompe jak za dlugo bedziesz sucha krecil.
TYLKO PO CO? Nie lepiej sobie te 20% paliwa powiedzmy trzymac w baku dla pewnosci..?
TYLKO PO CO? Nie lepiej sobie te 20% paliwa powiedzmy trzymac w baku dla pewnosci..?
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
wiele razy pachałem do stacji ( jestem biednym studentem tankujacym po 20zł ) i nigdy sie nic nei stało no jak juz braknie calkiem to po zatanowaniu nie zapali od szczała heh tylko trzeba pokrecic pod warunkiem ze wyssa naprawde do zera tzn jedziesz i zaczyna mu brakowac paliwa to dajesz najwyzszy bieg i jedziesz dalej moja jak na 3 nie chciala juz isc to wpakowalem piec niecale 2 tys obrotow i jeszcze 17 KM przejechalem
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości