mazda 121 1.3 na 1.25

Witam!
Mam takie oto pytanie – czy da sie bez wiekszych komplikacji zamienic silnik 1.3 na 1.25 16v w mazdzie 121 '96-97. Czy widzial w ogole ktos taki silnik na sprzedaz, a jak tak to za jakie pieniazki?
Czy jest w ogole jakas mozliwosc podniesienia mocy/momentu w silniku 1.3 8v 60 koni w miare rozsadnych pieniadzach (czyli ponizej 2.5 tys zl?)
Obiektywnie mowiac to mazda 121 jest dupnym samochodem – paliwozerny (po wszelkich regulacjach, przy umiarkowanym wciskaniu gazu w miescie w zime na polowie paku udaje mi sie 180km przejechac maxymalnie), wolniejszy od zwyklego seicento 1.1, psujacy sie (po 45 tys km do wymiany lozysko oporowe i zwalony popychacz w silniku)... Mysle o niedalekiej wymianie na jakas 323(jak mi kasy zostanie), a czy ma ktos moze jakis pomysl czy da sie cos zrobic z tym trupkiem do tego czasu?
Mam takie oto pytanie – czy da sie bez wiekszych komplikacji zamienic silnik 1.3 na 1.25 16v w mazdzie 121 '96-97. Czy widzial w ogole ktos taki silnik na sprzedaz, a jak tak to za jakie pieniazki?
Czy jest w ogole jakas mozliwosc podniesienia mocy/momentu w silniku 1.3 8v 60 koni w miare rozsadnych pieniadzach (czyli ponizej 2.5 tys zl?)
Obiektywnie mowiac to mazda 121 jest dupnym samochodem – paliwozerny (po wszelkich regulacjach, przy umiarkowanym wciskaniu gazu w miescie w zime na polowie paku udaje mi sie 180km przejechac maxymalnie), wolniejszy od zwyklego seicento 1.1, psujacy sie (po 45 tys km do wymiany lozysko oporowe i zwalony popychacz w silniku)... Mysle o niedalekiej wymianie na jakas 323(jak mi kasy zostanie), a czy ma ktos moze jakis pomysl czy da sie cos zrobic z tym trupkiem do tego czasu?