Strona 1 z 1
Silnik bucha ciepłem pod maską

Napisane:
7 maja 2004, 10:05
przez artisan
chociaz wskaźnik temperatury nic nie wskazuje ale po jeździe jak otworze maskę to az bucha gorącym , moze jestem przewrażliwiony


Napisane:
7 maja 2004, 11:39
przez Długi
Musi buchać

temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
Kolektor wydechowy może mieć temp. bliską 1000 stopni, katalizator 850 stopni, a pod maską jest mało miejsca
nie przemuj się
pozdrawiam
Musi to musi

Napisane:
7 maja 2004, 17:37
przez artisan
No jasne o ja nieszczesny

przecież w zimie był zimny no to latem musi byc gorący jak powiedział pan kotłowy w Misiu, dzieki dzieki , 1000 C mówicie , hm może lepiej od przodu wogóle nie będę podchodził
dzieki za objasnienia


Napisane:
7 maja 2004, 18:01
przez 323fcreaks
A moja w czasie ulewnego deszczu "dymi" lub paruje – z maski oczywiscie. Niezbyt to ciekawie wyglada i tez sie zastanawiam czemu silnik tak sie nagrzewa (choc wskaznik tempertatury jest ok) az maska jest goraca.
Wyglada to tak jakby sie dymilo spod maski Madzi

(dodam ze ten efekt wystepuje tylko w czasie deszczu)

Napisane:
7 maja 2004, 21:02
przez Jaksa
temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
ale chyba tylko kiedy coś jest w układzie nie tak co?

Napisane:
8 maja 2004, 08:41
przez Długi
105 stopni to normalna temp pracy, W Mażdzie 3 najszybszy bieg wentylatora załącza się przy 113 a A/C jest odłączane dopiero przy 117stopniach

Napisane:
8 maja 2004, 17:53
przez Jaksa
Witaj! Mazdę 3 to widziałem tylko na fotkach .... hihi! Mam do Ciebie pytanie jako dealera . Jak wiesz posiadam 626 GF 2,0 115 PS i moje pytanie jest .... mogę zamienić kompy ze 115 na 136 czy to tylko to? czy w motorze też są jakieś zmiany ? Są 2 szkoły – Koledzy z MMP mówią że w motorze też są zmiany a AZ Auto że nie , wiem że jeszcze muszę mieć od 136PS immobiliser Jak możesz sprawdzić w mądrych książkach do będę wdzięczny . Pozdrawiam!

Napisane:
8 maja 2004, 18:34
przez Długi
Odpowiem ale dopiero w poniedziałek


Napisane:
8 maja 2004, 19:19
przez Jaksa
Ok ! Dzieki ! Bo jak mogę zamienić to zakupię chętnie od 136 PS ( Może wreszcie przestanie klekotać na niskich biegach ale to inny temat )

Napisane:
8 maja 2004, 19:29
przez Globy
A czy w GE FS takze byloby zrobic taki numer?


Napisane:
8 maja 2004, 19:43
przez Jaksa
Pewnie tak bo motory są te same . U mnie w GF też jest FS tylko rózni się tym że ma cewki zamiast aparatu i paroma czujnikami ech... nie ma też hydrauliki tylko płytki . Oj ... ale ma przepływkę od tfu...tfu Forda hehe!

Napisane:
10 maja 2004, 08:48
przez SANEONE
Chwila chwila...
czy ja dobrze rozumiem, że w mojej MX-6 2.0 taki zabieg również mógłby mieć miejsce?
he?

Napisane:
10 maja 2004, 10:41
przez Długi
W hi power jest inny wałek ssący, wał korbowy (nie wiem czemu, stopień sprężani i tłoki są takie same), więc sama wymiana PM da chyba niewiele
pozdrawiam

Napisane:
10 maja 2004, 18:42
przez Jaksa
No....i już po temacie hehe! Dzięki Długi ! Pozdrawiam!