Strona 1 z 1

Silnik bucha ciepłem pod maską

PostNapisane: 7 maja 2004, 10:05
przez artisan
chociaz wskaźnik temperatury nic nie wskazuje ale po jeździe jak otworze maskę to az bucha gorącym , moze jestem przewrażliwiony :(

PostNapisane: 7 maja 2004, 11:39
przez Długi
Musi buchać :) temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
Kolektor wydechowy może mieć temp. bliską 1000 stopni, katalizator 850 stopni, a pod maską jest mało miejsca :)
nie przemuj się
pozdrawiam

Musi to musi

PostNapisane: 7 maja 2004, 17:37
przez artisan
No jasne o ja nieszczesny <glupek2> przecież w zimie był zimny no to latem musi byc gorący jak powiedział pan kotłowy w Misiu, dzieki dzieki , 1000 C mówicie , hm może lepiej od przodu wogóle nie będę podchodził <głaszcze>

dzieki za objasnienia :)

PostNapisane: 7 maja 2004, 18:01
przez 323fcreaks
A moja w czasie ulewnego deszczu "dymi" lub paruje – z maski oczywiscie. Niezbyt to ciekawie wyglada i tez sie zastanawiam czemu silnik tak sie nagrzewa (choc wskaznik tempertatury jest ok) az maska jest goraca.

Wyglada to tak jakby sie dymilo spod maski Madzi :( (dodam ze ten efekt wystepuje tylko w czasie deszczu)

PostNapisane: 7 maja 2004, 21:02
przez Jaksa
temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
ale chyba tylko kiedy coś jest w układzie nie tak co?

PostNapisane: 8 maja 2004, 08:41
przez Długi
105 stopni to normalna temp pracy, W Mażdzie 3 najszybszy bieg wentylatora załącza się przy 113 a A/C jest odłączane dopiero przy 117stopniach

PostNapisane: 8 maja 2004, 17:53
przez Jaksa
Witaj! Mazdę 3 to widziałem tylko na fotkach .... hihi! Mam do Ciebie pytanie jako dealera . Jak wiesz posiadam 626 GF 2,0 115 PS i moje pytanie jest .... mogę zamienić kompy ze 115 na 136 czy to tylko to? czy w motorze też są jakieś zmiany ? Są 2 szkoły – Koledzy z MMP mówią że w motorze też są zmiany a AZ Auto że nie , wiem że jeszcze muszę mieć od 136PS immobiliser Jak możesz sprawdzić w mądrych książkach do będę wdzięczny . Pozdrawiam!

PostNapisane: 8 maja 2004, 18:34
przez Długi
Odpowiem ale dopiero w poniedziałek :D

PostNapisane: 8 maja 2004, 19:19
przez Jaksa
Ok ! Dzieki ! Bo jak mogę zamienić to zakupię chętnie od 136 PS ( Może wreszcie przestanie klekotać na niskich biegach ale to inny temat )

PostNapisane: 8 maja 2004, 19:29
przez Globy
A czy w GE FS takze byloby zrobic taki numer? :)

PostNapisane: 8 maja 2004, 19:43
przez Jaksa
Pewnie tak bo motory są te same . U mnie w GF też jest FS tylko rózni się tym że ma cewki zamiast aparatu i paroma czujnikami ech... nie ma też hydrauliki tylko płytki . Oj ... ale ma przepływkę od tfu...tfu Forda hehe!

PostNapisane: 10 maja 2004, 08:48
przez SANEONE
Chwila chwila...

czy ja dobrze rozumiem, że w mojej MX-6 2.0 taki zabieg również mógłby mieć miejsce?

he?

PostNapisane: 10 maja 2004, 10:41
przez Długi
W hi power jest inny wałek ssący, wał korbowy (nie wiem czemu, stopień sprężani i tłoki są takie same), więc sama wymiana PM da chyba niewiele
pozdrawiam

PostNapisane: 10 maja 2004, 18:42
przez Jaksa
No....i już po temacie hehe! Dzięki Długi ! Pozdrawiam!