Witam Kolegów i Koleżanki
Zwracam się do was z pytaniem co odpowiada za napinacz pasków w tym konkretnie modelu
pierwszy raz się spotykam z brakiem napinacza i kompletnie z głupiałem czeka mnie wymiana pasków a nie mam pojęcia jak się za to zabrać może doradzicie mi cos w tym temacie , czy za napinanie odpowiada alternator a na drugim pasku pompa wspomagania ? i jak się do tego dobrać
Wymiana pasków Mazda 2 DY 2004r 1.25 75km
Strona 1 z 1
Robur napisał(a):pierwszy raz się spotykam z brakiem napinacza i kompletnie z głupiałem
Ja w i10 też mam pasek samonapinający i jedyne co mogę doradzić to wybierz naprawdę dobry produkt.
U siebie zmieniałem fabryczny przy 91 kkm na Gates'a. Po roku i 14 kkm przebiegu zaczął się ślizgać i musiałem go zmienić. Teraz jest Continental. Na razie po 3 latach i 32 kkm spokój i cisza.
Ok, dzięki za odpowiedzi.
friday night funkin mod
friday night funkin mod
Ostatnio edytowano 8 lut 2022, 11:58 przez friedadaly, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lut 2022, 03:53
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3 BL 2012
Były:
Polonez Caro 1.5 GLE
Golf IV 1.6 MPI
Operacja się powiodła pacjent przeżył , paski zakupiłem continentala elastyki w zestawie były łyżwy na rolkę do ściągania i zakładania niestety nie specjalnie się przydały , dużo cierpliwości i kilka podejść i udało się bez nich , dzięki za podpowiedzi pozdrawiam , temat uważam za zamknięty
- Od: 29 sty 2022, 15:28
- Posty: 2
- Auto: Mazda 2 DY 1.25
moje orginalne koło pasowe wału było uszczerbane w kilku miejsach i cięło pasek przy zakładaniu – na mniejszym kole.
Kupiłem drugie koło pasowe wału korowego, używane. Założyłem je na tokarkę i obrobiłem – zmniejszyłem wystające ranty na każdym kole. zostawiłem niewiele wyższe niż wysokość rowków ustalających. o wiele łatwiej zakłada sie paski teraz, to mniejsze koło jest z innego materiału wykonane niż to większe. jest twarde i kruche – odlew żeliwny.
Kupiłem drugie koło pasowe wału korowego, używane. Założyłem je na tokarkę i obrobiłem – zmniejszyłem wystające ranty na każdym kole. zostawiłem niewiele wyższe niż wysokość rowków ustalających. o wiele łatwiej zakłada sie paski teraz, to mniejsze koło jest z innego materiału wykonane niż to większe. jest twarde i kruche – odlew żeliwny.
- Od: 3 kwi 2018, 11:45
- Posty: 29
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Premacy DITD RF2A 2005 101KM
Mazda 2 ZETEC SE 1.6 100KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości