Mazda 2, 2007 + lpg, ciśnienie na tłokach + wypalone zawory

Witam,
porzebuję delikatnego wsparcia – pomysłu.
Mam mazde 2007 1.4 + lpg. Na liczniku ok 160 000. Na gazie zrobiła ok 100 000 i zaczęła trząść silnikiem.
Po oddaniu do mechanika okazało się, że na 1szym cylindrze jest wypalony zawór. Wymieniliśmy wszystkie 16 i mazda chodziła można powiedzieć jak nowa. Aż przejechała 30 km na benzynie.
Zaczęło się to samo, trzęsienie i gaśnięcie po delikatnym rozgrzaniu. Po ponownym odstawieniu okazało się, że brak ciśnienia na cylindrze 2 i 4. Mechanik sprawdził kamerą termowizyjną, że poszły zawory...
ciśnienie na cylindrach poracujących jest ok 15.
Co może być przyczyną takiego zajścia, nie chce mi się wierzyć, że to jest związane z jakością zaworów... poleciłem brać lepsze niżeli tańsze
z góry dzięki za jakieś wskazówki – podpowiedzi
pozdrawiam
porzebuję delikatnego wsparcia – pomysłu.
Mam mazde 2007 1.4 + lpg. Na liczniku ok 160 000. Na gazie zrobiła ok 100 000 i zaczęła trząść silnikiem.
Po oddaniu do mechanika okazało się, że na 1szym cylindrze jest wypalony zawór. Wymieniliśmy wszystkie 16 i mazda chodziła można powiedzieć jak nowa. Aż przejechała 30 km na benzynie.
Zaczęło się to samo, trzęsienie i gaśnięcie po delikatnym rozgrzaniu. Po ponownym odstawieniu okazało się, że brak ciśnienia na cylindrze 2 i 4. Mechanik sprawdził kamerą termowizyjną, że poszły zawory...
ciśnienie na cylindrach poracujących jest ok 15.
Co może być przyczyną takiego zajścia, nie chce mi się wierzyć, że to jest związane z jakością zaworów... poleciłem brać lepsze niżeli tańsze
z góry dzięki za jakieś wskazówki – podpowiedzi
pozdrawiam