Witam,
porzebuję delikatnego wsparcia – pomysłu.
Mam mazde 2007 1.4 + lpg. Na liczniku ok 160 000. Na gazie zrobiła ok 100 000 i zaczęła trząść silnikiem.
Po oddaniu do mechanika okazało się, że na 1szym cylindrze jest wypalony zawór. Wymieniliśmy wszystkie 16 i mazda chodziła można powiedzieć jak nowa. Aż przejechała 30 km na benzynie.
Zaczęło się to samo, trzęsienie i gaśnięcie po delikatnym rozgrzaniu. Po ponownym odstawieniu okazało się, że brak ciśnienia na cylindrze 2 i 4. Mechanik sprawdził kamerą termowizyjną, że poszły zawory...
ciśnienie na cylindrach poracujących jest ok 15.
Co może być przyczyną takiego zajścia, nie chce mi się wierzyć, że to jest związane z jakością zaworów... poleciłem brać lepsze niżeli tańsze
z góry dzięki za jakieś wskazówki – podpowiedzi
pozdrawiam
Mazda 2, 2007 + lpg, ciśnienie na tłokach + wypalone zawory
Strona 1 z 1
Czy była pełną obróbka głowicy i gniazd zaworowych oraz wymiana wszystkich zaworów na nowe, czy tylko tego jednego (tzn, czy na pewno wymieniono zawory na nowe,czy mechanik nie ściemnia że wymienił a faktycznie tego nie wykonał..)
Moim zdaniem podlega pod naprawę gwarancyjną, bo przecież ledwie wyjechałeś z warsztatu (co to jest 30km.. :-S )
Moim zdaniem podlega pod naprawę gwarancyjną, bo przecież ledwie wyjechałeś z warsztatu (co to jest 30km.. :-S )
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Witam,
daję mały update i ponownie proszę o wsparcie... Moja Mazdunia po wymianie zaworów (reklamacja), wymianie termostatu (dość późno załączał sie wentylator) i wyregulowaniu gazu jeździła ok. Niestety niewiele bo ok 3500 km.
Stało się to co wcześniej przed wypalonymi zaworami – płyn chłodniczy wywaliło przez korek zbiorniczka. Wygląda to na ponowne uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Niestety lokalni mechanicy nie bardzo ogarniają co może być przyczyną.
Czy macie jakieś pomysły? Jeden z mech podpowiedział, że to może być przyczyna uszkodzonego słupka silnika, czy ta teoria ma prawo bytu?
Czy znacie sprawdzonych mechaników z mazowieckiego co potrafią ogarnąć mazdę?
z góry dzięki za jakiekolwiek info.
daję mały update i ponownie proszę o wsparcie... Moja Mazdunia po wymianie zaworów (reklamacja), wymianie termostatu (dość późno załączał sie wentylator) i wyregulowaniu gazu jeździła ok. Niestety niewiele bo ok 3500 km.
Stało się to co wcześniej przed wypalonymi zaworami – płyn chłodniczy wywaliło przez korek zbiorniczka. Wygląda to na ponowne uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Niestety lokalni mechanicy nie bardzo ogarniają co może być przyczyną.
Czy macie jakieś pomysły? Jeden z mech podpowiedział, że to może być przyczyna uszkodzonego słupka silnika, czy ta teoria ma prawo bytu?
Czy znacie sprawdzonych mechaników z mazowieckiego co potrafią ogarnąć mazdę?
z góry dzięki za jakiekolwiek info.
- Od: 25 maja 2015, 10:32
- Posty: 4
- Auto: Mazda 2, 2007, 1.4 DY + LPG
Jaksa....
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
3 wymiany uszczelek i diagnoza ze zwichrowany slupek dlatego musi wywalac... na poczatku 2018 i 2019 mazda miala lekkie spotkanie z hakiem (lekkie bo w korku/swiatla) po pierwszym razie zauwazylem ze wentylator zaczal sie raz na jakis czas zalaczac (wczesniej tego objawu nie bylo). Obecnie jestem na etapie poszukiwania silnika z w miare ok lrzebiegiem bo z lpg nie chce rezygnowac (ok 100k powinno byc ok)
- Od: 25 maja 2015, 10:32
- Posty: 4
- Auto: Mazda 2, 2007, 1.4 DY + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości