Silnik gaśnie podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła

Mazda2 2002–2007

Postprzez BrtekM » 21 lip 2017, 14:54

Witam.
Miesiąc temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą, bo grzał się silnik.
Głowica została od nowa ustawiona, wymienione zostały uszczelki zaworki poczyszczone.
Termostata wymieniony , filtr paliwa , filtr oleju , uszczelka kolektora, świece, kable zapłonowe, cewka zapłonowa.
Po złożeniu i odpaleniu brakowało trochę mocy wskazówka od obrotów nie przekraczała 5 tyś. podczas jazdy.
Obecnie dochodzi do 6 tyś obrotów, auto długo rozpędza się do 160 km/h – tyle normalnie jechał przed wymianą uszczelki z tym że dużo szybciej się rozpędzał. Największym problemem jest dohamowywanie i redukcja na niższy bieg – jak zadługo trzymam sprzęgło obroty spadają do zera i silnik gaśnie. Sytuacja powtarza się tylko powyżej około 1500-2000 obrotów, poniżej silnik nie gaśnie przy zmianie biegu na niższy czy wyższy – przeważnie bo zdarza się mu też .
Proszę o pomoc w tej sprawie bo mechanicy w sumie działają po omacku najlepiej jak bym wymienił cały osprzęt a tego nie chcę. Po podłączeniu pod komputer mam jeden błąd P0131 (Sensor Circuit Low Voltage-Bank 1 Sensor 1) , pojawia się kontrolka Check Engine – ale to pojawiało się przed remontem i autko chodziło pięknie.

Przepraszam z góry że dodałem nowy temat ale nie znalazłem odpowiedniego w tym forum tematu...
Z góry dziękuje za pomoc.
Dodam że – autko na pełnym baku przejeżdża ok. 350 km – jazda drogą szybkiego ruchu 80% i ok. 20% w mieście.
BrtekM
 

Postprzez BrtekM » 11 sie 2017, 08:26

Wszystko jasne ...
Rozrząd źle ustawiony.
Temat zamknięty.

Pozdrawiam.
BrtekM
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121