Witam
Od czasu do czasu mam taki problem ze z rury wydobywaja sie kłeby białego (może siwy) dymu.
Zauważyłem ze dzieje sie to wtedy gdy silnik sie juz rozgrzeje po dłuższej jezdzie w korku. Pusci troche dymu i pożniej juz w porzadku. Kiedy znowu go troche "przymule" np nastepny korek to moze sie zdarzyc ze znowu pusci białego baczka.
Czy ktos miał cos podobnego.
Pozdrawiam
Jacek B
Dopisano 11 mar 2016 0:17:
A zapomniałe dodac ze płynu chłodniczego nie ubywa, pod korkiem oleju nie robi sie zadna maź. Mocy nie traci. Mechanik wykluczył uszczelke pod głow.
Jacek B
kopci 1.4 Diesel
Strona 1 z 1
Witam. Od 2 tygodni zauważyłem podobne objawy. Rano gdy odpalam auto i ruszam w spokojnie w trasę wszystko niby ok. Jednak po chwili po szybszej zmianie biegu z 2 na 3, 3 na 4 z rury zaczyna lecieć OGROMNA chmura dymu w kolorze biało/siwym. Trwa to ok 2-3 min. jazdy po czym wszystko wraca do normy. Tak jak u kolegi wyżej płynu nie ubywa, olej ok. Zna ktoś może przyczynę takiej sytuacji? Może rodzaj wlewanej ropy, filtr paliwa itp?
- Od: 1 kwi 2016, 21:16
- Posty: 10
- Auto: Mazda 2 DY 2004
I wyjasniło się.
Wtryski.
Jeden puszczał paliwo w wydech. Kopciło na biało, i wyło wyraźnie czuć rope w dymie.
1 wtrysk wymieniony na używke reszta regeneracja.
Przy okazji zmieniłem koło pasowe wału. Zakupione w ASO jedyne 600.
Mam w związku z tym pytanie.
Po tej całej robocie dziwnie pyka, cyka, stuka mi silnik. Czy to normalne. Czy ktos tak miał.
Poza tym silnik zrobił sie bardzo dynamiczny, az nieprawdopodbnie.
Nawet nie wiem kiedy wchodzi na 3000 obr. I chyba jest cieszej.
No poza tym stukaniem.
Przykłady
https://www.youtube.com/watch?v=Ju9WdPCbeq8
https://www.youtube.com/watch?v=iUMih8U_Hdw
Czy to z powodu wtrysków czy moze koło pasowe sobie stuka (jest nowe orgniał Mazda).
Pozdrawiam
JB
A jednak regeneracja nie udała się. Zostały wymienione wszystkie na używane.
Piezzoelektryki tylko wymiana. A może serwis był do du.....
Pozdrawiam
Wtryski.
Jeden puszczał paliwo w wydech. Kopciło na biało, i wyło wyraźnie czuć rope w dymie.
1 wtrysk wymieniony na używke reszta regeneracja.
Przy okazji zmieniłem koło pasowe wału. Zakupione w ASO jedyne 600.
Mam w związku z tym pytanie.
Po tej całej robocie dziwnie pyka, cyka, stuka mi silnik. Czy to normalne. Czy ktos tak miał.
Poza tym silnik zrobił sie bardzo dynamiczny, az nieprawdopodbnie.
Nawet nie wiem kiedy wchodzi na 3000 obr. I chyba jest cieszej.
No poza tym stukaniem.
Przykłady
https://www.youtube.com/watch?v=Ju9WdPCbeq8
https://www.youtube.com/watch?v=iUMih8U_Hdw
Czy to z powodu wtrysków czy moze koło pasowe sobie stuka (jest nowe orgniał Mazda).
Pozdrawiam
JB
A jednak regeneracja nie udała się. Zostały wymienione wszystkie na używane.
Piezzoelektryki tylko wymiana. A może serwis był do du.....
Pozdrawiam
- Od: 7 maja 2009, 19:21
- Posty: 48
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 2
2003 DY Diesel
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości