Witam,
Jak w temacie, jak mogę sprawdzić model kluczyka? Rozleciał mi się i chciałem kupić na allegro i są dwie wersje mocowania baterii ('a' i 'b'). Podesłałem do handlarza zdjęcie i powiedział, że do mojej nie mają czyli wersja 'c'
W temacie wygrzebałem rodzaje modelów:
– Mitsubishi
– Siemens VDO
– Visteon
Please help, zdjęcia poniżej:
https://ibb.co/H7y5FD8
https://ibb.co/tmPxQGP
Jak sprawdzić model kluczyka – Mazda2 2007 1.5 benzyna
Strona 1 z 1
Sądząc po zdjęciach, które pokazałeś, wydaje mi się, że masz wersję Siemens
https://a.allegroimg.com/s1440/03dbad/f ... 69a88999de
Są takie na alle...
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-mazda ... 5420156713
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-mazda ... 9508223950
https://www.olx.pl/d/oferta/nowy-orygin ... derIndex=2
Samej obudowy nie znalazłem z Siemensa.
Ile masz guzików? bo wydaje mi sie, że masz 3 lub 4 guziki w pilocie.
https://a.allegroimg.com/s1440/03dbad/f ... 69a88999de
Są takie na alle...
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-mazda ... 5420156713
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-mazda ... 9508223950
https://www.olx.pl/d/oferta/nowy-orygin ... derIndex=2
Samej obudowy nie znalazłem z Siemensa.
Ile masz guzików? bo wydaje mi sie, że masz 3 lub 4 guziki w pilocie.
Dzięki za odpowiedź. Ogólnie to na pilocie mam 2 przyciski, nieoznakowane (w sensie bez jakiegokolwiek nadruku), ale rozkręcałem i znalazłem nadajnik/przekaźnik który się przekłada, ale co najśmieszniejsze, działa na zwykłym kluczyku samochód, bez pilota, więc pewnie nie mam immobilaizera ?
No i zmieniałem baterie, sprawdzam multimetrem i chyba mam padniętą płytkę, więc pewnie będę musiał całkowicie nowy klucz do zaprogramowania kupić. Gdzie takie akcje rewelacje mogę zrobić ?
Edit:
Zadzwoniłem do ASO Mazdy i krzyknęli mi cenę:
– 550zł za grot (scyzoryk)
– 850zł za pilot
– 100zł za docięcie grotu
– 250zł za programowanie do centralnego i immobiliazera
Suma: 1750 zł za kluczyk....
Edit2:
Czy można zatem kupić jakikolwiek kluczyk ' do zaprogramowania ' czy to siemens czy jaki inny i zaprogramować go do mojego auta ? W sensie by nie bawić się w obudowę tylko całość już.
No i zmieniałem baterie, sprawdzam multimetrem i chyba mam padniętą płytkę, więc pewnie będę musiał całkowicie nowy klucz do zaprogramowania kupić. Gdzie takie akcje rewelacje mogę zrobić ?
Edit:
Zadzwoniłem do ASO Mazdy i krzyknęli mi cenę:
– 550zł za grot (scyzoryk)
– 850zł za pilot
– 100zł za docięcie grotu
– 250zł za programowanie do centralnego i immobiliazera
Suma: 1750 zł za kluczyk....
Edit2:
Czy można zatem kupić jakikolwiek kluczyk ' do zaprogramowania ' czy to siemens czy jaki inny i zaprogramować go do mojego auta ? W sensie by nie bawić się w obudowę tylko całość już.
Hello,
możesz kupić dowolny kluczyk na"znanym portalu aukcyjnym" i zaprogramować. Warunkiem jest to, że musi być takiego samego producenta. Czyli jeśli masz Siemens to musi właśnie taki. Najłatwiej to sprawdzić po rozdzieleniu główki z grotem od pilota. Od czoła pilota będzie wtedy napis SIEMENS VDO lub Mitsubishi. I takiego musisz szukać. Immobilizer pewnie jest, pastylka jest w tej części z grotem schowana.
Pozdrawiam
możesz kupić dowolny kluczyk na"znanym portalu aukcyjnym" i zaprogramować. Warunkiem jest to, że musi być takiego samego producenta. Czyli jeśli masz Siemens to musi właśnie taki. Najłatwiej to sprawdzić po rozdzieleniu główki z grotem od pilota. Od czoła pilota będzie wtedy napis SIEMENS VDO lub Mitsubishi. I takiego musisz szukać. Immobilizer pewnie jest, pastylka jest w tej części z grotem schowana.
Pozdrawiam
Sebaa75 napisał(a):Hello,
możesz kupić dowolny kluczyk na"znanym portalu aukcyjnym" i zaprogramować. Warunkiem jest to, że musi być takiego samego producenta. Czyli jeśli masz Siemens to musi właśnie taki. Najłatwiej to sprawdzić po rozdzieleniu główki z grotem od pilota. Od czoła pilota będzie wtedy napis SIEMENS VDO lub Mitsubishi. I takiego musisz szukać. Immobilizer pewnie jest, pastylka jest w tej części z grotem schowana.
Pozdrawiam
Super to tylko muszę kupic Siemensa i przełożyć transponder do immobilaizera.
A czy kojarzysz jak zaprogramować kluczyk ? Czy jestem to sam w stanie zrobić, czy jednak nie obędzie się bez pomocy fachowca ?
Hello,
jak kupisz używany pilot to część z kluczykiem możesz dołączyć do tego nowego pilota albo przełożyć samą płytkę jeśli trafisz z taką samą liczbą przycisków. Procedura programowania pilota jest prosta, jest opisana na forum TUTAJ
Pozdrawiam
jak kupisz używany pilot to część z kluczykiem możesz dołączyć do tego nowego pilota albo przełożyć samą płytkę jeśli trafisz z taką samą liczbą przycisków. Procedura programowania pilota jest prosta, jest opisana na forum TUTAJ
Pozdrawiam
Kris Key napisał(a):Programowanie pilota to oczywiście nie to samo co programowanie kluczyka (immo). Oczywiście wiadomo, że używany transponder nie zakoduje się w naszym aucie.
Pozdrawiam
Kris
Jeszcze nie zabrałem się za to, to może dopytam.
Czy jak kupię np. :
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-mazda ... 1696270991
To będę mógł zaprogramować centralny zamek sekwencją programowania podaną na tym forum i będą działały przyciski ?
A druga to czy przełożenie transpondera do tego nowego kluczyka załatwi sprawę z immobilaizerem ?
Czy transponder jest w jakiś sposób połączony z płytką i ta nowo zaprogramowana płytka w nowym kluczyki nie będzie się 'komunikować' z moim transponderem ?
Dzięki z góry za odpowiedź !
Hello,
ten pilot powinien pasować.
Nie wiem jak jest w "dwójce", ale jeśli chodzi o model 6 GH to da się zaprogramować używany transponder do immobilizera. Można go dopisać za pomocą ForScan'a. Kluczyk do "dwójki" jest w zasadzie taki sam, więc myślę, że też da radę tak zrobić.
Pozdrawiam
ten pilot powinien pasować.
Nie wiem jak jest w "dwójce", ale jeśli chodzi o model 6 GH to da się zaprogramować używany transponder do immobilizera. Można go dopisać za pomocą ForScan'a. Kluczyk do "dwójki" jest w zasadzie taki sam, więc myślę, że też da radę tak zrobić.
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości