Kontrolka awarii zespołu napędowego po wymianie filtrów

Witajcie,
Wymieniłem w mojej Mazdzie 2 DE 1.4 diesel wszystkie filtry, wczoraj na trasie przy 130km/h nagle coś cyknęło pod maską i zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego, auto zwolniło, obroty spadły i jakoś dojechałem do domu. Po kilku godzinach wszystko w normie, jeździ, nie włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj musiałem nią jechać do pracy, po przejechaniu mniej więcej 40km to samo, dziwne cyknięcie i tryb awaryjny. Auto jedzie, ale to tylko tak, żeby dojechać. Co się mogło stać? Wiem, że ten model ma problem z wtryskami, ale jakoś dziwnym mi się wydaje, że coś jej się mogło zrobić od wymiany filtrów (był też wymieniany filtr paliwa). Może coś podpowiecie, zamierzam ją odstawić w sobotę tam gdzie te filtry wymieniałem, pewnie podłączą do komputera i sprawdzą błędy, ale wolałbym wcześniej wiedzieć co się mogło stać. Dotychczas auto sprawowało się bez zarzutu.
Wymieniłem w mojej Mazdzie 2 DE 1.4 diesel wszystkie filtry, wczoraj na trasie przy 130km/h nagle coś cyknęło pod maską i zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego, auto zwolniło, obroty spadły i jakoś dojechałem do domu. Po kilku godzinach wszystko w normie, jeździ, nie włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj musiałem nią jechać do pracy, po przejechaniu mniej więcej 40km to samo, dziwne cyknięcie i tryb awaryjny. Auto jedzie, ale to tylko tak, żeby dojechać. Co się mogło stać? Wiem, że ten model ma problem z wtryskami, ale jakoś dziwnym mi się wydaje, że coś jej się mogło zrobić od wymiany filtrów (był też wymieniany filtr paliwa). Może coś podpowiecie, zamierzam ją odstawić w sobotę tam gdzie te filtry wymieniałem, pewnie podłączą do komputera i sprawdzą błędy, ale wolałbym wcześniej wiedzieć co się mogło stać. Dotychczas auto sprawowało się bez zarzutu.