Witam.
Mam Mazdę 2 (2008 1.3) w Norwegii i na początku roku przysłano mi informację z Mazda Norge o akcji serwisowej poduszki powietrznej pasażera. Mieli ją sprawdzić.Nie pojechałem. Tydzień temu dostałem następny list którego nie należało łączyć z poprzednimi. Jest już informacja o koniecznym kontakcie z serwisem. MUSI być wymieniony aktywator poduszki powietrznej pasażera. Istnieje ryzyko nie zadziałania poduszki.Też macie takie informacje? Jeśli nie to może warto zadzwonić do serwisu i się dowiedzieć?
Akcja serwisowa Mada 2 DE
Strona 1 z 1
Widzę, że aktualnie są 2 akcje serwisowe mazdy, przynajmniej w Polsce:
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=15355 -- poduszka
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=13382 -- fotel
W Polsce akcje są bezterminowe, nie wiem, czy w Norwegii też. Dzięki za newsa, zgłoszę się do serwisu (nie dostałem żadnego list, bo auto sprowadzane)
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=15355 -- poduszka
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=13382 -- fotel
W Polsce akcje są bezterminowe, nie wiem, czy w Norwegii też. Dzięki za newsa, zgłoszę się do serwisu (nie dostałem żadnego list, bo auto sprowadzane)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości