Witam. Jestem posiadaczem Mazdy 2. Kupiłem ją 8 miesięcy temu i od tego czasu borykam się z przekładnią kierowniczą... Przy szybkim kręceniu występowały stuki, nie było luzów.
Sprawdzone amortyzatory, wymieniony sworzeń, nie pomogło. Wymieniony magiel – który znaleźć niełatwo... – pomogło na chwile. W końcu trafna diagnoza na całą przekładnie elektryczną. Kupiłem z identycznymi numerami jak moja, w całkiem (wizualnie) ładnym stanie. Przekładnia wymieniona , stuki ustały po wyjeździe od mechanika wyskoczył błąd w postaci pomarańczowej kierownicy i ESP. ESP zgasło po przejechaniu kilkuset metrów. Symbol kierownicy zaczął mrugać. Podpięcie kompem uniwersalnym , błąd ESP – skasowany, błędy przekładni ( w załącznikach) skasowane. Próba przeprowadzenia kalibracji – wyrzuca błąd po sekundzie ( w załączniku) zanim zacznę kręcić kierownicą.
Pomocy co robię źle? Nie mam kompa pod mazdę ale skoro widzi problem to chyba nie jest niezbędny? Czy może być problem w tym całym sterowniku? mogę go podmienić ze starej przekładni? Czytałem na forum mazdy 6 ( ale nie wiem czy to jest to samo rozwiązanie) o poluzowaniu śrubek od czujnika skrętu położenia kierownicy? dobry trop? miał ktoś podobny problem ?
pozdrawiam
Mazda 2 przekładnia kierownicza błąd
Strona 1 z 1
Oczywiście, że sterownik warto by zamienić na stary, ten który był.
Nie wiesz czy sterownik z tej przekładni, którą kupiłeś jest ok. Więc lepiej podpiąć to co było.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości