626 GE 2.0 16v Na rozgrzanym silniku i wys. obr. rozłącza

Witam mam problem który już długo za mną chodzi ostatnio 2 miesiące Madzią nie jeździłem bo dokumenty zostawiłem siostrze za granicą a co do problemu to jak silnik się rozgrzeje i podciągne na wysokie obroty ( 4,5 – 6 tyś ) i wrzucę luz to gaśnie silnik
(O mało już 2 razy nie rozbiłem Madzi
) Na forum tymczasowym jeden z forumowiczów powiedział że to wina komputera z gazu że w Mazdach nie radzi sobie z obciążeniami sinika tylko wątek został skasowany i nie pamiętam nazwy
. I teraz prośba czy to taka może być przyczyna jak tak to na jaką część zamienić
NA PB nie gaśnie tylko na Gazie tak siedzieje.
Mechanik mówił że podciągnął by na lince ale nie może bo jest na fula naciągnieta a i że 626 nie ma komputera i na komputerze też nie może zmienić więc ja już nie wiem.
Nie wiem czy to ma powiązanie ale po ostatni daniu silnika do renowacji (przed założeniem gazu) spadła mi moc i prędkość max. podobno zmniejszył jakiś dolot powietrza (ale jak ?) I jak kiedyś do 170 się bujała a tak do 200 mogłęm pociągnąć to teraz 170 max obroty około 5.400 i nie idą dalej STOI :/ (na 5 bieg. na 4 spadają obroty niżej ) ( Może dlatego dolatuje mniej powietrza też do gazu ? )
Instalacja Gazowa:
Reduktor TOMASETTO
Przełącznik G/B STAG
Wtryskiwacze gazu : Valtek 3 OHM
Zasilanie silnika – Wtrysk ( Dla pewności żeby nie było głupich pytań)
Ciśnienie próbne w zbiorniku 3,0 MPa
PS: (Proszę o pomoc
chcę cieszyć się normalną jazdą samochodem jak kiedyś )
Mechanik mówił że podciągnął by na lince ale nie może bo jest na fula naciągnieta a i że 626 nie ma komputera i na komputerze też nie może zmienić więc ja już nie wiem.
Nie wiem czy to ma powiązanie ale po ostatni daniu silnika do renowacji (przed założeniem gazu) spadła mi moc i prędkość max. podobno zmniejszył jakiś dolot powietrza (ale jak ?) I jak kiedyś do 170 się bujała a tak do 200 mogłęm pociągnąć to teraz 170 max obroty około 5.400 i nie idą dalej STOI :/ (na 5 bieg. na 4 spadają obroty niżej ) ( Może dlatego dolatuje mniej powietrza też do gazu ? )
Instalacja Gazowa:
Reduktor TOMASETTO
Przełącznik G/B STAG
Wtryskiwacze gazu : Valtek 3 OHM
Zasilanie silnika – Wtrysk ( Dla pewności żeby nie było głupich pytań)
Ciśnienie próbne w zbiorniku 3,0 MPa
PS: (Proszę o pomoc
