regulacja instalacji gazowej – stag4, reduktor tomasetto, wtryski magic jet

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez kotton » 9 sty 2010, 04:11

witam

potrzebuje rady – czy moze mi ktos polecic z czystym sumieniem zaklad, w ktorym bede mogl wyregulowac wreszcie instalacje gazowa? pol roku temu zalozylem instalacje gazowa w jednym z polecanych na roznych farach krakowskich warsztatow. niestety nie jestem do konca zadowolony. byc moze akurat z moim autem chlopaki maja problem, byc moze montaz i strojenie instalacji z moim aucie wymaga wyjatkowej wiedzy, byc moze mam pecha, byc moze chlopaki nie sa jednak takimi specjalistami. nie wiem, nie wnikam, ja tylko chce zeby wszystko bylo cacy i dzialalo jak nalezy. na moj wniosek usunieto tam 3 usterki, ktore to sam zdiagnozowalem, a nalezy dodac ze na mechanice pojazdowej nie znam sie w ogole – silnik przelaczal sie na gaz bez czekania na odpowiednia temp, guma na drozku sterowniczym skakala po przewodzie z gazem przy skrecaniu, nieszczelne przewody (podsysanie powietrza = szarpanie autem). bylem tam ostatnio na wymianie filtrow. przejechalem 10kkm, po za tym auto nie mialo mocy. wymieniono filtry + przewody oraz wyregulowano instalacje. przejechalem 2-3km, wrocilem i powiedzialem ze jest ok bo wydawalo mi sie ze jest ok. ale nie jest. nadal nie ma tego co na benzynie (i na gazie jakis czas temu). przy wcisnieciu gazu do konca auto nie jedzie tak jak powinno. na gazie jakby silnik dostawal za malo paliwa, w pewnym momencie konczy sie moc (nie jest to tak bardzo odczuwalne jak przed wizyta, ale jednak).
generalnie jak przyjezdzalem do tego zakladu, po wczesniejszym umowieniu wizyty, wszystko usuwane bylo na miejscu. ale mi sie juz po prostu nie chce tam jezdzic. chce zeby ktos to zrobil raz i dobrze.

ps. dziwi mnie fakt, ze kiedy pojechalem tam ostatnio z problemem powaznego spadku mocy, uslyszalem ze to dlatego ze zapchaly sie filtry.. pomyslalem ok – przejechalem 10kkm – mialy prawo sie zapchac. filtry wymieniono, instalacje wyregulowano.. pytanie: skoro to byly filtry – dlaczego pan mechanik powiedzial ze nastepna wymiana bedzie po 15kkm? skoro teraz sie zapchaly po 10kkm, to niby czemu te nowe maja wytrzymac 15kkm? wygladalo to jakby chcieli sie tam mnie po prostu pozbyc.. chyba ze.. no wlasnie – czy filtry dziela sie na lepsze i gorsze? wczesniej filtr byl srebrny, teraz jest czarny (mam na mysli kolor obudowy).

za pomoc dziekuje, za glupoty przepraszam
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 18:52
Posty: 41
Skąd: krakow/kielce
Auto: mazda 626 gd coupe 2.2i 12V + stag4

Postprzez gazparts » 9 sty 2010, 14:48

kotton jak podjedziesz do mnie to za free ci przejże instalkę i sie zobaczy co jest nie halo
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez kotton » 9 sty 2010, 20:38

elegancko. odezwe sie w takim razie przed nastepna wizyta w ck.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 18:52
Posty: 41
Skąd: krakow/kielce
Auto: mazda 626 gd coupe 2.2i 12V + stag4

Postprzez cronos2500 » 21 lis 2010, 20:29

nie tylko ja mam ciekawe problemy z lpg. zalozylem nowa instalacje (sekwencja stag 300+,wtryskiwacze valtek,reduktor tomasetto arctic) i caly czas problemy. brak mocy tlumaczony zaworem egr i przepustnica. raz udalo sie auto ustawic na miesiac czasu i pozniej powrot do normy. w innym warsztacie dowiedzialem sie,ze do 2.5 v6 ten reduktor jest za slaby. nie mam juz sily do lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez gazparts » 22 lis 2010, 16:11

według mnie to potrzebna jest dobra regulacja , skąd jesteś może bym pomógł :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez marmarek » 22 lis 2010, 17:39

cronos2500 reduktor i wtryskiwacze do wywalenia
artic realnie daje rade do 140-150km
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez cronos2500 » 24 lis 2010, 19:51

jestem z okolic elblaga. jaki reduktor i wtryskiwacze polecacie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG