Strona 1 z 1

stag 4 – opinie

PostNapisane: 13 lis 2009, 16:35
przez robaga
witam co sądzicie o instalacji stag 4
jakie macie spalanie w swoich mazdach?

PostNapisane: 13 lis 2009, 18:30
przez gazparts
robaga stag 4 to jednostka sterująca która sprawdza sie bardzo dobrze. Jest to pomniejszona 300
co do wytrzymałości wyjdzie z czasem, jest na rynku ponad rok, biorąc pod uwagę doświadczenia AC z elektroniką LPG zakładam że będzie długo służyć w naszych autach. W stu procentach nadaje się do naszych silników FS/FP. Ogólnie polecał bym ten sterownik do większości aut produkowanych do 2000r. Trzeba jednak pamiętać, że elektronika to tylko składowa część instalacji.
Drugą ważną częścią jest listwa, tu zdania są podzielone jedni valteka chwalą, inni ganią . Jest tanią listwą która potrafi działać nawet 100tys km , choć słyszy się że czasem pada nawet po 20-30 tys.
Osobiście polecał bym listwę magic jet, nie jest dużo droższa od valteka, ale ma dużo pozytywnych opinii.
Są jeszcze listwy wtryskowe z górnej półki matrix keichen ale to wysoka półka cenowa 3x droższe, od poprzedników, a na pewno nie są w 100% bezawaryjne .
Kolejna częścią jest reduktor i tu jest duży wybór owych elementów z podziałem na moce
osobiście chwalę reduktor Alaskę tomasetto at09 u moim aucie sprawuje się dobrze i zrobił przebieg 120tys km.
W Polsce zakłada się olbrzymie ilości tych popularnych reduktorów
warto zwrócić uwagę na reduktor magic tłokowy, istnieje od niedawna na rynku , nie wiadomo jak będzie się zachowywał w testach długodystansowych, ale jest bardzo stabilny, atrakcyjny cenowo i obsługuje moce do 300KM .
Co do spalania jeśli chodzi o silniki FS moje kombi pali do 11l LPG, w praktyce tankuje za ok 80zl i na tym przejadę ponad 400km
Osiągi spadło mi na gazie 3 KM , tak że niewiele.

PostNapisane: 13 lis 2009, 20:36
przez Bartek1986
Też mam Stag 4 w FSie i sprawuje się świetnie. Spalanie w mieście od 12 do 16, ale benzyny mi paliła podobnie :D

PostNapisane: 21 lis 2009, 13:22
przez robaga
ja mam w dokumentach 1,8 a po oznaczeniach na silniku itd to fs a pali mi w mieście do 12 gazu a w trasie tak około 8

PostNapisane: 21 lis 2009, 18:38
przez Niedzwiedz_
Stag 4 jest dobrą elektroniką ale niektóre silniki Mazdy chyba tylko Stag 300 Plus ogarnie bo ma specjalne opcje do Mazdy.

Co do reduktorów to Magic III i Tomnasetto Alaska są dobre ale w rzeczywistości moce jakie obsługują bardzo odbiegają od tych podanych przez producenta. Alaska obsługuje do około 90 KM a Magic niecałe 200 KM, ciekawy test reduktorów jest na lpg-forum.pl

PostNapisane: 23 lis 2009, 19:36
przez gazparts
W moim przypadku przy maksymalnym obciążeniu silnika, gaz decha, obroty 5-6tys ciśnienie na reduktorze spada do 0,78 elektronika wydłuża czasy wtrysków i jest wszystko ok. Poza tym przecież nie jeżdzę za często na tak wysokich obrotach więc według mnie reduktor jest wystarczający jeśli chodzi o motorki FS/FP, a dużym plusem jest jego niezawodność.

PostNapisane: 23 lis 2009, 23:49
przez Cukierek
Nazwij poprawnie temat. :)

Tu masz regulamin:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 11 paź 2010, 18:37
przez pablo73
Właśnie planuję zagazować swą mazde. Proponują mi w różnych zakładach stag 300 lub stag4. Oczywiście wszyscy chwalą ten model co mi chcą założyć.
Którą wybrać?

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 11 paź 2010, 20:11
przez YaRQ

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 11 paź 2010, 20:28
przez gazparts
Będzie lepszy w mazdeczkach ze zubożeniem :) , a nie wszystkie mazdy mają ten system wtrysu

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 11 paź 2010, 21:02
przez YaRQ
Zakładam że ta wersja jest zasadniczo lepsza...

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 11 paź 2010, 22:50
przez Magdalena
Warto również tutaj zajrzeć.

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 12 paź 2010, 08:13
przez marmarek
agis obd/can to tez dobre sterowniki.

Re: stag 4 – opinie

PostNapisane: 22 paź 2010, 14:48
przez pablo73
Dzięki
Fakt wygląda, ze stag 300 będzie sie lepiej sprawdzam