Witam serdecznie mam problem jak w temacie!!! A mianowicie od pewnego czasu samochod podczas jazdy na ktorymkolwiek z biegow po przekroczeniu 4000 obrotow samochod samoczynnie przelancza sie z LPG na benzyne!!! Czy ktos mial podobny poroblem bo staje sie to troche drazniace szczegolnei podczas wyprzedzania lub jazdy na autostradzie. Dodam jeszcze ze mam instalacje sekwencyjna
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Problem z lpg sgi
Strona 1 z 1
Masz zapewne przełącznik z benzyny na gaz z opcją dodatkową gaz benzyna. Ma on 2 stopnie które się ustawia np: przy 1500obr/min przełączy się na gaz, a po przekroczeniu 4000obr/min znowui na benzyne i po spadku poniżej 4000 wróci do gazu.
Nie wiem po co takie coś stosować ale wiem że takie cudo jest. Fachowcy twierdzą że na gazie po przekroczeniu pewnej wartości obrotów nie ma mocy, dlatego przełącznik na benzyne aby samochód miał moc.
Jeśli chodzi o moje auto to na gazie goni tak samo jak na benzynie nie ważne jakie obroty.
Nie wiem po co takie coś stosować ale wiem że takie cudo jest. Fachowcy twierdzą że na gazie po przekroczeniu pewnej wartości obrotów nie ma mocy, dlatego przełącznik na benzyne aby samochód miał moc.
Jeśli chodzi o moje auto to na gazie goni tak samo jak na benzynie nie ważne jakie obroty.
-
Krzysiek27
Witam i dziekuje za odpowiedz ale jak zauwazylez napisalem ze dzieje sie to od pewnego czasu a nie od poczatku montazu LPG
! LPG mam od 2 lat a to sie dzieje od jakiegos miesiaca moze:) Wczesniej samochod na LPG chodzil jak na benzynie nawet do 7 tys sie krecil
pozdrawiam

- Od: 5 lis 2009, 21:02
- Posty: 4
- Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG
To najlepiej weż zobacz na przełącznik gaz-benzyna, spisz firme i model i zobacz na necie jakie on ma funkcje. Może ma to o czym pisałem i coś w sterowniku się poprzestawiało i włączyło. Wtedy podjechać do gazownika aby ustawił jak trza.
-
Krzysiek27
luki1982sl skoro tak nie było, a teraz problem sie pojawił obstawiam że coś z ciśnieniem, albo reduktor nie wydala- spada ciśnienie i urządzenie sie ratuje przejściem na PB albo czujnik ciśnienia wariuje.
najprościej to zdiagnozować laptopkiem, być może wystarczy regulacja ciśnienia reduktora, ale interfejs jest niezbędny.
najprościej to zdiagnozować laptopkiem, być może wystarczy regulacja ciśnienia reduktora, ale interfejs jest niezbędny.
Hmmm – a może po prostu masz przypchany filtr fazy lotnej?
Nie jest to duży wydatek wiec nie zaszkodziłoby go wymienić.
Swoja drogą napisz coś więcej na temat tej swojej instalacji lpg.
Nie jest to duży wydatek wiec nie zaszkodziłoby go wymienić.
Swoja drogą napisz coś więcej na temat tej swojej instalacji lpg.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
hej witam ponownie
!
Jesli chodzi o filtry to w sumie niedawno byly wymieniane zrobilem na nich jakies 7tys km wiec jeszcze powinny byc dobre, ale juz zastanawialme sie nad spadkiem cisnienia!!! bo co by innego jak wlasnie nie spadek cisnienia mogl powodaowac samoczyne przelanczanie na BP!!! poprostu brakuje mu mocy lub cos w tym stylu i sie zabezpiecza przelaczeniem na BP
A tak w nawiasie to ciekaw jestem gdzie by szlo dostac taki kabelek do podlaczenia pod laptopa no i oczywiscie oprogramowanie
?
A oto z czego sklada sie moja instalacja LPG
Reduktor- Zavoli zeta
Reduktor gazu- Valtek
Wielozawor -Tomasetto
Jednostka sterujaca- 4GAS
Wtryskiwacze- Rail

Jesli chodzi o filtry to w sumie niedawno byly wymieniane zrobilem na nich jakies 7tys km wiec jeszcze powinny byc dobre, ale juz zastanawialme sie nad spadkiem cisnienia!!! bo co by innego jak wlasnie nie spadek cisnienia mogl powodaowac samoczyne przelanczanie na BP!!! poprostu brakuje mu mocy lub cos w tym stylu i sie zabezpiecza przelaczeniem na BP
A tak w nawiasie to ciekaw jestem gdzie by szlo dostac taki kabelek do podlaczenia pod laptopa no i oczywiscie oprogramowanie
A oto z czego sklada sie moja instalacja LPG
Reduktor- Zavoli zeta
Reduktor gazu- Valtek
Wielozawor -Tomasetto
Jednostka sterujaca- 4GAS
Wtryskiwacze- Rail
- Od: 5 lis 2009, 21:02
- Posty: 4
- Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG
aha jeszcze zapomnialem dodac o reduktorze to staq 300
- Od: 5 lis 2009, 21:02
- Posty: 4
- Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG
luki1982sl napisał(a):aha jeszcze zapomnialem dodac o reduktorze to staq 300
masz na mysli chyba komputer
interfejs możesz kupić na allegro a oprogramowanie na stronie AC znajdziesz
jak chcesz to ja mam takie rzeczy odezwij sie na PW
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości