LPG w MPV
Witam ! Może ktoś podpowie nt. działającego gazu w MPV. czy muszę zainstalować dodatkowe smarowanie zaworów w. Poprzednio jeździłem 626 i nie było z tym problemu.
Teraz w serwisie zasugerowano mi wstawienie dodatkowego systemu smarującego bo nie wiedzą czy trzeba czy nie. Pozdrawiam./
edit:
Zapomniałem dodać : mazda MPV z 2001 r. LW
Teraz w serwisie zasugerowano mi wstawienie dodatkowego systemu smarującego bo nie wiedzą czy trzeba czy nie. Pozdrawiam./
edit:
Zapomniałem dodać : mazda MPV z 2001 r. LW
-
andrewno
Silnik w benzynowej MPV 2001 to z pewnością najzwyklejszy w świecie FS znany także z 626 i Premacy. Jak już wiesz co to za silnik to zasuwaj............................... do wyszukiwarki albo do działu LPG – tam pomogą.
-
pdrog
Witam ! Otóż masz racje ! mam potwierdzenie od eksperta, które jest zgodne z Twoją opinią.Kamień spadł z serca. Nie jest to duży wydatek ale jak najmniej ingerencji w Madzię w polskich warsztatach. Co do drzwi to temat został " rozgryziony przez fachowca od zamków i wszystko działa. Pozdrawiam !
-
andrewno
Mazda MPV 2,0 to nie ten sam silnik co w 626 fs ale będzie jeździć na sekwencji bardzo fajnie
mam staga i nie ma problemu z użytkowaniem wozu na LPG, lubrifikacja jest tu opcją zbędną
mam staga i nie ma problemu z użytkowaniem wozu na LPG, lubrifikacja jest tu opcją zbędną
bananmin napisał(a):Mazda MPV 2,0 to nie ten sam silnik co w 626 fs
Się pozwolę nie zgodzić. FS to FS – rozrząd, osprzęt itp to samo nawet jak maski podniesiesz to można się bawić w "znajdź 5 szczegółów różniących...." i niewiele się znajdzie. Mam gfke i lw z tym samym silnikiem więc będę się upierał. pzdr
-
pdrog
hehe optycznie może tak, ale z tylko z zewnątrz, bo w fs w GF ma normalny układ wtrysku sekwencyjnego
a MPV system wtrysku ze zubożeniem ( z przejściem w pół sekwencję)
inny system układu zapłonowego,
tak że według mnie to są zupełnie inne silniki, optycznie podobne ale nie identyczne
tym sposobem mamy zupełnie inną charakterystykę momentu w FS-DE i dużym vanem z silnikiem 2,0 można nieźle zasuwać i nie chla paliwa jak głupi
a to że części osprzętu pasują z GF to duży atut, bo duża dostępność części.
a nie jak w fiacie w jednym roczniku i silniku 15 różnych komputerów, 10 różnych kompletów przewodów WN itd.
a MPV system wtrysku ze zubożeniem ( z przejściem w pół sekwencję)
inny system układu zapłonowego,
tak że według mnie to są zupełnie inne silniki, optycznie podobne ale nie identyczne
tym sposobem mamy zupełnie inną charakterystykę momentu w FS-DE i dużym vanem z silnikiem 2,0 można nieźle zasuwać i nie chla paliwa jak głupi
a to że części osprzętu pasują z GF to duży atut, bo duża dostępność części.
a nie jak w fiacie w jednym roczniku i silniku 15 różnych komputerów, 10 różnych kompletów przewodów WN itd.
bananmin napisał(a):hehe optycznie może tak, ale z tylko z zewnątrz
nie tylko
bananmin napisał(a):inny system układu zapłonowego
to jest modyfikacja
bananmin napisał(a):tak że według mnie to są zupełnie inne silniki
uparty jesteś. FS to FS nawet jeśli zmodyfikowany do FS-DE w sensie osprzętu to jest to ten sam silnik. Rozrząd, uszczelki, pompa wody etc. .... to samo
bananmin napisał(a):tym sposobem mamy zupełnie inną charakterystykę momentu w FS-DE i dużym vanem z silnikiem 2,0 można nieźle zasuwać i nie chla paliwa jak głupi
tu się zgadzamy
bananmin napisał(a):a to że części osprzętu pasują z GF to duży atut, bo duża dostępność części.
i tu też się zgadzamy. zauważ, że jeśli tak dużo ( większość ) części pasuje zamiennie to trudno zgodzić się z Twoim stwierdzeniem
bananmin napisał(a):tak że według mnie to są zupełnie inne silniki
-
pdrog
piszę,że są różne silniki pod względem tematu
chodzi w nim przecież o instalację gazową do MPV
i w tym sensie mówię że są to zupełnie inne silniki
chodzi w nim przecież o instalację gazową do MPV
i w tym sensie mówię że są to zupełnie inne silniki
bananmin napisał(a):piszę,że są różne silniki pod względem tematu
chodzi w nim przecież o instalację gazową do MPV
i w tym sensie mówię że są to zupełnie inne silniki
to się nie zrozumieliśmy.


-
pdrog
witam kolegów
Jestem świeżym użytkownikiem MPV przesiadka z 323F BA z sekwencją i właśnie swoją zagazowałem w porządnym sprawdzonym warsztacie, założyłem lubryfikator dodatkowo bo w f był problem z zaworami . Bananmin ja również mam STAGA 300 4 autko fajnie chodzi ale mam pytanie czy masz właśnie na stagu ustawioną opcję zubożania mieszanki czy normalnie ustawiony gaz według mapy wtrysków. Ja na razie mam ustawione według mapy ale mam wrażenie ze trochę za dużo pali (śr z trasa/ miasto około 11l gazu a benzynki wcześniej ok 9L ) będę jechał niedługo na pierwszy przegląd wiec myślę czy by nie przestawić STAGA właśnie na opcje zubożenia bo takową posiada. powiedz ile twoja średnio pali gazu.
z góry dziękuję za odpowiedź
Jestem świeżym użytkownikiem MPV przesiadka z 323F BA z sekwencją i właśnie swoją zagazowałem w porządnym sprawdzonym warsztacie, założyłem lubryfikator dodatkowo bo w f był problem z zaworami . Bananmin ja również mam STAGA 300 4 autko fajnie chodzi ale mam pytanie czy masz właśnie na stagu ustawioną opcję zubożania mieszanki czy normalnie ustawiony gaz według mapy wtrysków. Ja na razie mam ustawione według mapy ale mam wrażenie ze trochę za dużo pali (śr z trasa/ miasto około 11l gazu a benzynki wcześniej ok 9L ) będę jechał niedługo na pierwszy przegląd wiec myślę czy by nie przestawić STAGA właśnie na opcje zubożenia bo takową posiada. powiedz ile twoja średnio pali gazu.
z góry dziękuję za odpowiedź
-
bartek dolnyslask
Witaj
moja MPV pali 11-12 l lpg czas przełączania na lpg z zimnego
bardzo szybki, ustawiłem stagusia na 25 stopni
jeżdziłem z lapkiem trochę i teraz jest idealnie
mówisz że paliła 9 benzyny
i tak mało jak na vana palą
moja wychodziła na benzynie ok 9,5 w trasie, ale za długo na pb nie polatałem zrobiłem jedynie 1100km jak jechałem z Niemiec, a nieprzyzwyczajony do kosztów jazdy na PB zagaziłem diablice na starcie
napisz jeszcze jakie masz pozostałe elementy instalacji
reduktor listwa ?
moja MPV pali 11-12 l lpg czas przełączania na lpg z zimnego
bardzo szybki, ustawiłem stagusia na 25 stopni
jeżdziłem z lapkiem trochę i teraz jest idealnie
mówisz że paliła 9 benzyny
i tak mało jak na vana palą
moja wychodziła na benzynie ok 9,5 w trasie, ale za długo na pb nie polatałem zrobiłem jedynie 1100km jak jechałem z Niemiec, a nieprzyzwyczajony do kosztów jazdy na PB zagaziłem diablice na starcie
napisz jeszcze jakie masz pozostałe elementy instalacji
reduktor listwa ?
Ostatnio edytowano 15 gru 2010, 00:11 przez gazparts, łącznie edytowano 2 razy
witaj
wiec tak spalanie mojej zarówno przy ostrzejszej jeździe jak i przy delikatnym obchodzeniem się z pedałem gazu wynosi 11 l /100 km. co do instalacji to komputer stag 300 plus
listwa stag
reduktor zavioli
póki co śmiga jak ta lala
wiec tak spalanie mojej zarówno przy ostrzejszej jeździe jak i przy delikatnym obchodzeniem się z pedałem gazu wynosi 11 l /100 km. co do instalacji to komputer stag 300 plus
listwa stag
reduktor zavioli
póki co śmiga jak ta lala
-
bartek dolnyslask
Wracam jeszcze do tematu , sprężarka w MPV od klimy też nie pasuje z modelu 626
także te podobieństwa są chyba pozorne
także te podobieństwa są chyba pozorne
bananmin napisał(a):Wracam jeszcze do tematu , sprężarka w MPV od klimy też nie pasuje z modelu 626![]()
także te podobieństwa są chyba pozorne
a co ma sprężarka klimy do podobieństw SILNIKA

-
pdrog
Witam.
W końcu kupiłem swoją MPV i przyszedł czas, aby ją zagazować.
Jaka instalacja byłaby najlepsza, Stag 300 , czy np. BRC i jakie są w tej chwili koszta takiej instalacji.
Może możecie polecić jakiś zakład w okolicach Lublina, Zamościa, co by nie schrzanili mi Madzi?
W końcu kupiłem swoją MPV i przyszedł czas, aby ją zagazować.
Jaka instalacja byłaby najlepsza, Stag 300 , czy np. BRC i jakie są w tej chwili koszta takiej instalacji.
Może możecie polecić jakiś zakład w okolicach Lublina, Zamościa, co by nie schrzanili mi Madzi?
- Od: 23 sty 2010, 12:11
- Posty: 8
- Skąd: Zamość
- Auto: MPV LW 2.0 B +LPG
dario9z napisał(a):Witam.
W końcu kupiłem swoją MPV i przyszedł czas, aby ją zagazować.
Jaka instalacja byłaby najlepsza, Stag 300 , czy np. BRC i jakie są w tej chwili koszta takiej instalacji.
Może możecie polecić jakiś zakład w okolicach Lublina, Zamościa, co by nie schrzanili mi Madzi?
Na stagu 300 będzie auto jeżdzić dobre podzespoły i będzie super
a jak chcesz mieć od razu spokój z ustawieniami to zapraszam do mnie, już było kilku zadowolonych mazdowiczów z polski u mnie
Czy masz gdzieś w pobliżu hamownię do wynajęcia na czas strojenia?
PS
Ładna strona bananminie.
PS
Ładna strona bananminie.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
A co, chcesz sprawdzić ile koni ma na gazie? ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
PS. Twoja Mazda bardzo ładna i to czego mogę Ci pozazdrościć że jeździsz taniej ode mnie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
PS. Twoja Mazda bardzo ładna i to czego mogę Ci pozazdrościć że jeździsz taniej ode mnie
-
sokoli_majster
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości