Strona 1 z 2

instalacja gazowa stag 4

PostNapisane: 16 cze 2009, 18:29
przez maly01
witam chcialbym zagazowac swoja madzie 323f1.5 ba bylem u gazownika i zaproponowal mi stag 4.co o tym myslicie?

PostNapisane: 16 cze 2009, 18:36
przez gadula
Poszukaj w tym dziale opinii zadowolonych użytkowników STAGa 300 i jego nowszej wersji STAG-4 :) Nie trzeba głęboko nawet szukać :D
Tylko jedź do renomowanych gaziarzy, którzy znają się na rzeczy, a nie do chałupników, a na pewno nie będziesz zawiedziony.
I nie żebym swoje chwalił :P

PostNapisane: 16 cze 2009, 23:52
przez jarusiek
gadula napisał(a):Poszukaj w tym dziale opinii zadowolonych użytkowników STAGa 300 i jego nowszej wersji STAG-4 :) Nie trzeba głęboko nawet szukać :D
Tylko jedź do renomowanych gaziarzy, którzy znają się na rzeczy, a nie do chałupników, a na pewno nie będziesz zawiedziony.
I nie żebym swoje chwalił :P
Najnowszą wersją STAGa 300 nie jest Stag 4 :P tylko STAG 300+ . Wystarczy popatrzeć na cenę ;)
Wiecej o STAGu można poczytać na lpg.info lub https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/

PostNapisane: 17 cze 2009, 15:02
przez gadula
jarusiek napisał(a):Najnowszą wersją STAGa 300 nie jest Stag 4 tylko STAG 300+

STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ :]

PostNapisane: 17 cze 2009, 20:04
przez Bartek1986
Ja jak narazie przelatałem 4500km na stagu 4 i zero problemów :D a jeździ się za darmo hehehe
ja za instalke z montażem zapłaciłem 1950zł.. więc w niecałe pół roku się zwróci :)

PostNapisane: 17 cze 2009, 23:30
przez hbo
Bartek1986 napisał(a):Ja jak narazie przelatałem 4500km na stagu 4 i zero problemów zeby a jeździ się za darmo hehehe
ja za instalke z montażem zapłaciłem 1950zł

Dobra cena. Ja jeszcze się zastanawiam, ale chyba założę żeby zobaczyć jak to jest zatankować te wyśmiewane przez wszystkich paliwo dla biedaków i żebraków <lol> i na pewno będzie to stag 4 także jak się zdecyduje to gadula odezwę się do Ciebie, a Ty pracujesz może na 27 Lipca ? W jakiej cenie teraz u Was stag 4? może być na PW:P

PostNapisane: 18 cze 2009, 09:50
przez Lukano
gadula napisał(a):STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ krzywy

No właśnie. gadula wie co mówi.
mam od 1 kwietnia ;) Przejechałem już prawie 5 kkm. Po wakacjach się zwróci w 100%
polecam. tylko STAG, ale u dobrego gazownika.

PostNapisane: 18 cze 2009, 10:21
przez PaAaWwWeL
posiadam instalacje stag 300 w wersji 4 od miesiaca w swojej 323f 1,5 zrobilem na niej juz kilka tys km i wszystko dziala bez zarzutow wiec jaka najbardziej polecam przy aktualnych cenach paliwa :D

PostNapisane: 19 cze 2009, 17:26
przez maly01
dzieki za pomoc. zdecydowalem sie i na srode umuwilem sie z gazownikiem.napisze jak to bedzie sie sprawowac i ewentualnie polece gazownika z woj.lodzkiego. pozdrawiam.

PostNapisane: 21 cze 2009, 21:11
przez Hazu
Lukano napisał(a):gadula napisał:
STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ krzywy

No właśnie. gadula wie co mówi.


A wlaśnie ze nie wie
Najbardziej zaawansowany jest stag 300 plus, można mapę wtrysku ustawiać w trzech wymiaracch a w stag 4 tylko w dwóch tak jak w stag 300, stag 200
stag 4 to zmniaturyzowana wersja stag 300.

PostNapisane: 21 cze 2009, 21:32
przez Venoruto
stag + scorpion + matrix
Bedziesz zadowolony

PostNapisane: 21 cze 2009, 21:38
przez Hazu
zamiast matrix plani jet aby było równie dobrze a taniej w ekspluatacji

PostNapisane: 22 cze 2009, 19:40
przez gadula
Hazu napisał(a):Najbardziej zaawansowany jest stag 300 plus, można mapę wtrysku ustawiać w trzech wymiaracch a w stag 4 tylko w dwóch tak jak w stag 300, stag 200
stag 4 to zmniaturyzowana wersja stag 300.

To zależy czy patrzymy na soft, czy hardware :]
Jeśli chodzi o soft, to wszystko się zgadza :)

PostNapisane: 23 cze 2009, 08:37
przez jarusiek
więc jednak się nie myliłem :P Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo :)

PostNapisane: 23 cze 2009, 15:04
przez gadula
jarusiek napisał(a):więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo ;) Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D :]

PostNapisane: 23 cze 2009, 18:14
przez jarusiek
gadula napisał(a):
jarusiek napisał(a):więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo ;) Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D :]
Warto zaznaczyć że STAG4 został stworzony głównie z myślą o silnikach 4 cylindrowych ;)

PostNapisane: 23 cze 2009, 21:49
przez Hazu
gadula napisał(a):jarusiek napisał:
więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D

Spoko
Nie chce mi sie czegokolwiek udowadniać.
Ja do R4 będę montował Stag-300 plus :P

PostNapisane: 24 cze 2009, 16:50
przez hopek
czyli stag 300plus lespszy jest do ustawiania czy jak?? spadki mocy mniejsze ??

PostNapisane: 24 cze 2009, 17:34
przez szkrabik1988
gdy osprzęt dobry nie zauważysz spadków mocy na sekwencji

PostNapisane: 2 lip 2009, 13:32
przez LemJohny
U mnie zamontowany jest Stag 300 Plus, Stag 300 nie dawał sobie rady i szarpało przy zmianach biegow, nie można bylo osiągnąć wysokich obrotów, świecil sie chek, teraz jest super. Zamontowali 300+ i wszystko gra ( poszło prawdopodobnie o wyliczanie czsu wtrysku w kompie i inne algorytmy przystosowane do Mazdy)