Polecane wtryskiwacze LPG – sprawdź

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez sebekle » 12 cze 2016, 15:18

a ja wczoraj założyłem ac w01 w miejsce raili ig1. pożyjemy, zobaczymy ale jak narazie jestem zadowolony. obroty nie falują, działają na ustawieniu valteków 3ohm. gazownik co to ustawiał był mocno zdziwiony że na starym sterowniku agisa mazda nie szarpie i nie potrzebuje stagowskiego zubażania :D
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Tubi » 11 lis 2016, 18:28

Ja zawsze bede zwolenikiem polskiej barracudy jest super szybka i wytrzymala. Jedyna wada jest to dosc wysoki wtryskiwacz.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Taco » 13 lis 2016, 20:19

Barakuda i Hercules – chyba najpopularnieszje – najlepsze teraz wtryskiwacze.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez tetris » 14 lis 2016, 15:11

Obecnie jest kilka modeli wtryskiwaczy gazowych które można bez strachu montować.
1)AC W02
2) AC w03
3) Dragon
4) Herkules
5) Barracuda

Z tańszych :
1) MagicJet FX
2) regfast
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2016, 15:36
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004

Postprzez Taco » 14 lis 2016, 22:09

Dokładnie, choć kolejność w przypadku pierwszej piątki nie ma znaczenia. Wsio sprawdzona półka.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez dansomi » 1 gru 2016, 18:45

U siebie mam ACw03 pojedyncze, sprawują się bdb i mogę polecić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 09:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez mackoGD » 2 mar 2018, 01:06

Na Barracudach przejechałem ok 80 kkm. Filtry-zmiana co 8 max 10kkm. Żadnych problemów przez pięć lat eksploatacji!
Na potwierdzenie: to jest mój pierwszy post w tym dziale.. :]
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez Bigbluee » 2 mar 2018, 10:27

mackoGD napisał(a):Na Barracudach przejechałem ok 80 kkm. Filtry-zmiana co 8 max 10kkm. Żadnych problemów przez pięć lat eksploatacji!
Na potwierdzenie: to jest mój pierwszy post w tym dziale.. :]

To ja mam prośbę do wszystkich którzy będą mieć serwis lpg. Zabierzcie stary filtr fazy lotnej od gazownika, rozetnijcie i wstawcie zdjęcia tego co w środku.
Wtryski wtryskami. Pytanie czy tankowane LPG jest na tyle czyste aby FFL nie zaczął puszczać syfu w czasie tych 10k km
Jako że jestem świeżym użytkownikiem LPG ale przekopałem już sporo stron i for, to konkluzja nasuwa się taka, że nigdy nie wiadomo kiedy zmienić FFL. 10k km to jest taka cyfra uśredniona, wyliczona na takiej samej podstawie jak w przysłowiu: "własciciel i pies mają średnio po 3 nogi", gdyz ponieważ:
– Matiz, Seicento, Tico, Corsa itp, spalą 8-9L LPG/100km co daje 800-900L przefiltrowanego LPG na 10km. Wolnossące 2.0 spali 12-14L a 2,5 pewnie z litr wiecej. Przyjmijmy 14L/100km do obliczeń, czyli po 10k km jest to 1400L przefiltrowanego gazu. Jest różnica? W zasyfieniu filtra na pewno. Kiedy zacznie puszczać syf na wtryski? Nie wiadomo ale wpiększe pradwopodobieństwo jest w 2.0 i 2,5 niz w Matizie.

Wymiana FFL co 10k km niezaleznie od przepalonego gazu trąci troche zasadą, że olej w silniku powinno zmieniac się raz w roku niezależnie od przejechanych kilometrów. Troche bez sensu.
To w jakim stopniu filtr jest zasyfiony ma wpływ na żywotnośc wtryskiwaczy bo jak filtr zaczyna puszczać to wtryski zmniejsza swoją żywotność.

Także nie ma dobrej i określonej cyfry na interwał zmiany filtrów. Prawde mowiac to trzeba po prostu rozebrac filtr po wymianie i zobaczyc jak wygląda i czy na wyjściu jest syf. Jak jest syf to kolejna zmiane trzenba zrobić szybciej.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 13:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez tomek670 » 2 mar 2018, 12:42

Do powyższych wyliczeń jeszcze jedna uwaga – trzeba uwzględnić ile wtryskiwaczy obsługuje jeden filtr fazy lotnej. Np u mnie są dwa filtry, jeden filtr=>dwa wtryskiwacze
Przejechane 160kkm na I-Plus
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez Bigbluee » 2 mar 2018, 15:03

Bo Ty nie masz listwy ale każdy wtryskiwacz osobno i u Ciebie jeden FFL przepusci tyle gazu co w Seicento. Takze sami widzicie, że sztywne 10k km jest trudne do uzasadnienia i sotosowania jako ogólna zasada. Po prostu coś trzeba ludziom powiedzieć, którzy nie za bardzo są w temacie, tylko chcą lać i jezdzić na przeglady. Jakby komuś powiedzieć, że ma spisywac stan licznika co tankowanie, liczyć ile spalił, założyc tabelke w excelu i jak wyjdzie że FFL przepuścił 1000L to przyjechac na przegląd, to nie zdałoby to egzaminu. 99% by zapytała: "No dobra ale mniej więcej to za ile przyjechać?"

I zeby było jasne. Ja się nie znam :) Dopiero "sie wdrażam" dlatego chcąc zadbac o instalacje od samego początku, to przekopuje internety aby znaleźc odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 13:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez mackoGD » 4 mar 2018, 00:10

Kolego Bigbluee napisałem MAX co 8 – 10 kkm nie co 10 kkm. Wynika to właśnie po części z tego co napisałeś, ale tylko po części. Podstawową rzeczą jest czystość samego gazu tankowanego na stacjach, a nie tylko jego ilość przepompowana przez filtr. W moim poście nie pisałem jak doszedłem do tego co ile zmieniać filtry. Myślałem że chodzi tylko o polecane wtryski, ale napiszę kilka słów. Po założeniu LPG w moim X6 i po przejechaniu 2000 km auto nie przęłączało się na gaz. Okazało się że filtr był tak [tiiit] że nie puszczał gazu i sterownik traktował to jako pusty zbiornik. Po wymianie filtrów zmieniłem stacje i po 3000 km na profilaktyczną wymianę. I znów podobnie. Znów zmiana stacji i znów próba. W końcu znalazłem stację gdzie gaz był w końcu przyzwoity bo dobrego w Polsce nie uświadczysz. Dlatego twierdzę dalej ze wymiana co ok 8 -10 kkm w moim przypadku działa... I tak jak piszesz, co ma gazownik powiedzieć prostemu użytkownikowi? Rozkręć Pan sobie filtr i zobacz jak wygląda?! Albo przyjeżdżaj do mnie co 1000 km to się zobaczy, a ja Cię skroję na 100 PLN za każdym razem? Tak po prostu się utarło... I albo Kowalski dojedziesz do tych 10000 albo coś się zje..e i przyjedziesz wcześniej...
Poza tym chyba zaśmiecamy temat bo jest chyba o czymś innym.
Pozdro.
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG