Szarpnięcia przy zmianie biegów

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez hubizx » 29 paź 2008, 11:18

Witam,

Po przejechaniu 50tyś km na gazie zaczęły się problemy.

1. auto gdy jest zimne, po załączeniu gazu powyżej 30st.C, (tak mam ustawione) krztusi się i gaśnie. Ciekawa sytuację miałem wczoraj, kiedy zaczęło się krztusić w środku bardzo śmierdziało gazem i zastanawiam skąd on mógłby się wydostać przez kolektor i filtr i rurę ?
Po przełączeniu na benzynę i ponownym włączeniu gazu auto jedzie bez problemu.

2. Przy dynamiczniejszej jeździe przy zmianie biegów auto szarpie 1 raz potem jedzie bez problemu.

Ostatnio jak wymieniałem filtr fazy ciekłej ok 1000km temu, zobaczyłem że stary filterek się rozpadł i syf szedł na parownik. Fazę lotną wymieniałem ok 13tyś temu.
Mam kabel i podłączyłem się do kompa, miałem zapamiętane 2 błędy, błąd wtryskiwacza nr1 i nr2. Po skasowaniu błędy się nie pojawiły.
Świece wymieniałem ok 6tys temu na NGK.

Co o tym myślicie?

--
Pozdr.
Hubi
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 17:12
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i

Postprzez Hazu » 29 paź 2008, 21:01

Jaki masz parownik?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Karwoś » 29 paź 2008, 22:05

a moze syf z filtra zablokował przewody albo nawet uszkodził wtryskiwacz lub je przyblokował mechanicznie.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez hubizx » 29 paź 2008, 23:20

Parownik mam KME Silver
http://allegro.pl/item450809869_redukto ... encja.html

Apropo uszkodzenia wtrysków, to raczej nie, bo auto ciągnie bardzo dobrze, jak by był uszkodzony wtrysk to raczej by tak nie było, przed wtryskami mam też filtr fazy lotnej.

--
Pozdr.
Hubert
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 17:12
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i

Postprzez slav » 30 paź 2008, 17:35

hubizx napisał(a):Co o tym myślicie?

parownik zdycha,albo cewka przy nim , moj wytrzymal prawie 60 000 , niewiele wiecej , ale pierwsza padla cewka :(
wtryski w najblizszym czasie tez pewnie bedziesz mial do wymiany ,jakos dziwnie jest to powiazane :(
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez hubizx » 21 gru 2008, 18:49

Witam,

Może da się tą cewkę wymienić, tak samo jak membrany ze środka parownika. Zestaw regeneracyjny to 50zł. Nowy parownik to ok 270zł.

--
Pozdr.
Hubi
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 17:12
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy LPG