Strona 1 z 1

Instalacja SGI holenderska

PostNapisane: 21 maja 2008, 18:47
przez flashmaniac
Witam

Kupilem mazde ktora byla sprowadzana z holandi.
Ma zalozona holenderska instalacje sekwencyjna.
Czy ktos ma taka i moglby sie podzielic doswiadczeniami ?
Ogolnie z ta moja instalacja jest cos nie tak – kreci sie tylko silnik do 3.5 tys, i podobno trzeba wymienic parownik. Czy w polsce w wiekszosci zakladow LPG nie bedzie problemu z jej regulacja i naprawa ? (czy jest jakis zaklad w bialymstoku ktory by sie tego podjol?)

Z gory dzieki za odpowiedzi.


EDIT:
Dowiedzialem sie z tej strony http://koltec.i15.eu/koltec_egi.php ze mam instalacje IV generacji.....niezla jest z tego co o niej pisza moze warto ja zostawic :)

PostNapisane: 21 maja 2008, 22:26
przez creativedj
no tak jak z holandi wiadomo koltec poszuzkaj na forum jest juz pare tematow o tym ja sam mam taka ;)

PostNapisane: 22 maja 2008, 01:03
przez flashmaniac
Dzieki wielkie za odzew.....
Powiem ze zbieg okolicznosci bo ja tez z bialegostoku:) (tzn w bialymstoku bede za okolo tydzien). Jak Ci sie sprawuje ta instalacja jestes z niej zadowolony ? pytam bo czesc osob twierdzi ze lepiej wywalic ta instalacje i zalozyc polska. Jesli znajdziesz chwile to fajnie jak bys napisal .....inni uzytkownicy tez pewnie skorzystaja.


p.s
Widze ze mamy te same fury , nawet roczniki te same nie wspominajac juz o instalacjach LPG. Fajnie by bylo sie spotkac i wymienic sie doswiadczeniami. Jesli jest taka opcja napisz do mnie na prv.

PostNapisane: 22 maja 2008, 01:09
przez creativedj
no prosze oczywiscie mozna sie spotkac :D
przyczyn jest pare wszystko da sie zdiagnozowac metoda prob i bledow :)

instalacja dobrze sie sprawuje jak do tej pory,porozmawiamy dokladnie jak sie spotkamy bo duzo mozna mowic
opcja pv jest pod kazdym postem lub klikaz nazwe uzytkownika i juz ;)

PostNapisane: 22 maja 2008, 21:13
przez marcus_87
flashmaniac napisał(a):pytam bo czesc osob twierdzi ze lepiej wywalic ta instalacje i zalozyc polska.


omijaj je szrokim lukiem ;)

napewno masz IVgen? w 1996 montowali EGI czyli instalacje cisnieniowa i jest to IIIgen. najlepiej jak pokazesz fotki silnika. ogolnie sa to bardzo dobre instalacje tyle ze wrazliwe na syf, a gaz wiadomo jaki mamy w Polsce... taki jak wszystko. odezwij sie na gg to cos podpowiem

PostNapisane: 22 maja 2008, 21:33
przez soul
marcus_87 napisał(a):omijaj je szrokim lukiem oczko


co Ci sie nie podoba w polskich instalacjach gazowych ? mam STAG'a jak bardzo duzo osob i nie narzekam baaa powiem ze jest niekidy lepszy od nie-polskich produkcji ...

PostNapisane: 22 maja 2008, 21:56
przez creativedj
soul napisał(a):co Ci sie nie podoba w polskich instalacjach gazowych ?


mysle ze koledze raczej chodzilo zeby omijac osoby ktore by wywalily ta instalke i zalozyly "polska" ;)

PostNapisane: 23 maja 2008, 19:35
przez flashmaniac
Chcialem sie zapytac czy warto jest regenerowac parownik (zestaw naprawczy widzialem za 100zl na allegro – http://allegro.pl/item366004915_koltec_ ... filtr.html) czy poprostu kupic nowy parownik ? Tak jak pisalem wkreca mi sie tylko na 3.5 tys obrotow i smierdzi gazem czasami przy przelaczaniu na gaz.

@marcus_87

Chyba masz racje mam III generacje. Nie mam mozliowsci zrobienia fotek ale widze ze z parownika idzie przewod gazowy do rozdzielacza(rozdzielacz znajduje sie zaraz nad parownikiem) Z rozdzielacza ida juz przewody gazowe do poszczegolnych cylindrow.

Re: Instalacja SGI holenderska

PostNapisane: 28 maja 2010, 17:43
przez dawid626
Mialem ten sam problem.Mam instalacje koltec wyczyscilem rozdzielacz i zalozylem nowy zestaw naprawczy zakuoiony z allegro link powyzej.Autko chodzi jak nowe.Dawno tu nikogo nie bylo ale moze komus to pomoze:)

Re: Instalacja SGI holenderska

PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:20
przez przem.p
Witam!
Ja też posiadam Mazdę 323f BJ z 99' sprowadzoną z Holandii z instalacją KOLTEC. Też miałem problemy z tą instalacją, lecz po przewertowaniu http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/12470-instalacja-koltecnecam-egi/ tego forum, które dotyczy tylko instalacji KOLTEC naprawiłem sobie instalkę i autko śmiga jak trzeba. Moim zdaniem lepiej jest wymienić parownik na inny (ale od instalki sekwencyjnej) niż regenerować stary. Ja zmieniłem na parownik BRC chyba model SEQUENT i zrobi to każdy gazownik. Istnieje też prawdopodobieństwo, że trzeba będzie wyczyścić i wymienić oringi i membranę w rozdzielaczu i ogólnie przeczyścić go. Spędziłem wiele godzin przy tej instalacji i w zasadzie mogę stwierdzić, że jest bardzo prosta w obsłudze i nie trzeba się bać przy niej grzebać. Wszelkie gumowe uszczelnienia są dostępne w sklepach motoryzacyjnych lub na aukcjach Allegro czy sklepów internetowych. Polecam poczytanie forum vectry które podałem, gdyż jest tam naprawdę wszystko jeżeli chodzi o naprawę tej instalacji.
W razie potrzeby służę pomocą gg nr 7298815.