Witam
Kupilem mazde ktora byla sprowadzana z holandi.
Ma zalozona holenderska instalacje sekwencyjna.
Czy ktos ma taka i moglby sie podzielic doswiadczeniami ?
Ogolnie z ta moja instalacja jest cos nie tak – kreci sie tylko silnik do 3.5 tys, i podobno trzeba wymienic parownik. Czy w polsce w wiekszosci zakladow LPG nie bedzie problemu z jej regulacja i naprawa ? (czy jest jakis zaklad w bialymstoku ktory by sie tego podjol?)
Z gory dzieki za odpowiedzi.
EDIT:
Dowiedzialem sie z tej strony http://koltec.i15.eu/koltec_egi.php ze mam instalacje IV generacji.....niezla jest z tego co o niej pisza moze warto ja zostawic
Instalacja SGI holenderska
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 24 maja 2008, 10:09 przez flashmaniac, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
no tak jak z holandi wiadomo koltec poszuzkaj na forum jest juz pare tematow o tym ja sam mam taka
- Od: 29 lis 2007, 01:27
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
Dzieki wielkie za odzew.....
Powiem ze zbieg okolicznosci bo ja tez z bialegostoku:) (tzn w bialymstoku bede za okolo tydzien). Jak Ci sie sprawuje ta instalacja jestes z niej zadowolony ? pytam bo czesc osob twierdzi ze lepiej wywalic ta instalacje i zalozyc polska. Jesli znajdziesz chwile to fajnie jak bys napisal .....inni uzytkownicy tez pewnie skorzystaja.
p.s
Widze ze mamy te same fury , nawet roczniki te same nie wspominajac juz o instalacjach LPG. Fajnie by bylo sie spotkac i wymienic sie doswiadczeniami. Jesli jest taka opcja napisz do mnie na prv.
Powiem ze zbieg okolicznosci bo ja tez z bialegostoku:) (tzn w bialymstoku bede za okolo tydzien). Jak Ci sie sprawuje ta instalacja jestes z niej zadowolony ? pytam bo czesc osob twierdzi ze lepiej wywalic ta instalacje i zalozyc polska. Jesli znajdziesz chwile to fajnie jak bys napisal .....inni uzytkownicy tez pewnie skorzystaja.
p.s
Widze ze mamy te same fury , nawet roczniki te same nie wspominajac juz o instalacjach LPG. Fajnie by bylo sie spotkac i wymienic sie doswiadczeniami. Jesli jest taka opcja napisz do mnie na prv.
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
no prosze oczywiscie mozna sie spotkac
przyczyn jest pare wszystko da sie zdiagnozowac metoda prob i bledow
instalacja dobrze sie sprawuje jak do tej pory,porozmawiamy dokladnie jak sie spotkamy bo duzo mozna mowic
opcja pv jest pod kazdym postem lub klikaz nazwe uzytkownika i juz
przyczyn jest pare wszystko da sie zdiagnozowac metoda prob i bledow
instalacja dobrze sie sprawuje jak do tej pory,porozmawiamy dokladnie jak sie spotkamy bo duzo mozna mowic
opcja pv jest pod kazdym postem lub klikaz nazwe uzytkownika i juz
- Od: 29 lis 2007, 01:27
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
flashmaniac napisał(a):pytam bo czesc osob twierdzi ze lepiej wywalic ta instalacje i zalozyc polska.
omijaj je szrokim lukiem
napewno masz IVgen? w 1996 montowali EGI czyli instalacje cisnieniowa i jest to IIIgen. najlepiej jak pokazesz fotki silnika. ogolnie sa to bardzo dobre instalacje tyle ze wrazliwe na syf, a gaz wiadomo jaki mamy w Polsce... taki jak wszystko. odezwij sie na gg to cos podpowiem
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
marcus_87 napisał(a):omijaj je szrokim lukiem oczko
co Ci sie nie podoba w polskich instalacjach gazowych ? mam STAG'a jak bardzo duzo osob i nie narzekam baaa powiem ze jest niekidy lepszy od nie-polskich produkcji ...
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
soul napisał(a):co Ci sie nie podoba w polskich instalacjach gazowych ?
mysle ze koledze raczej chodzilo zeby omijac osoby ktore by wywalily ta instalke i zalozyly "polska"
- Od: 29 lis 2007, 01:27
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
Chcialem sie zapytac czy warto jest regenerowac parownik (zestaw naprawczy widzialem za 100zl na allegro – http://allegro.pl/item366004915_koltec_ ... filtr.html) czy poprostu kupic nowy parownik ? Tak jak pisalem wkreca mi sie tylko na 3.5 tys obrotow i smierdzi gazem czasami przy przelaczaniu na gaz.
@marcus_87
Chyba masz racje mam III generacje. Nie mam mozliowsci zrobienia fotek ale widze ze z parownika idzie przewod gazowy do rozdzielacza(rozdzielacz znajduje sie zaraz nad parownikiem) Z rozdzielacza ida juz przewody gazowe do poszczegolnych cylindrow.
@marcus_87
Chyba masz racje mam III generacje. Nie mam mozliowsci zrobienia fotek ale widze ze z parownika idzie przewod gazowy do rozdzielacza(rozdzielacz znajduje sie zaraz nad parownikiem) Z rozdzielacza ida juz przewody gazowe do poszczegolnych cylindrow.
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Mialem ten sam problem.Mam instalacje koltec wyczyscilem rozdzielacz i zalozylem nowy zestaw naprawczy zakuoiony z allegro link powyzej.Autko chodzi jak nowe.Dawno tu nikogo nie bylo ale moze komus to pomoze:)
- Od: 12 lut 2009, 12:33
- Posty: 20
- Skąd: okolice włocławek
- Auto: 626 1.8 16v 96r
Witam!
Ja też posiadam Mazdę 323f BJ z 99' sprowadzoną z Holandii z instalacją KOLTEC. Też miałem problemy z tą instalacją, lecz po przewertowaniu http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/12470-instalacja-koltecnecam-egi/ tego forum, które dotyczy tylko instalacji KOLTEC naprawiłem sobie instalkę i autko śmiga jak trzeba. Moim zdaniem lepiej jest wymienić parownik na inny (ale od instalki sekwencyjnej) niż regenerować stary. Ja zmieniłem na parownik BRC chyba model SEQUENT i zrobi to każdy gazownik. Istnieje też prawdopodobieństwo, że trzeba będzie wyczyścić i wymienić oringi i membranę w rozdzielaczu i ogólnie przeczyścić go. Spędziłem wiele godzin przy tej instalacji i w zasadzie mogę stwierdzić, że jest bardzo prosta w obsłudze i nie trzeba się bać przy niej grzebać. Wszelkie gumowe uszczelnienia są dostępne w sklepach motoryzacyjnych lub na aukcjach Allegro czy sklepów internetowych. Polecam poczytanie forum vectry które podałem, gdyż jest tam naprawdę wszystko jeżeli chodzi o naprawę tej instalacji.
W razie potrzeby służę pomocą gg nr 7298815.
Ja też posiadam Mazdę 323f BJ z 99' sprowadzoną z Holandii z instalacją KOLTEC. Też miałem problemy z tą instalacją, lecz po przewertowaniu http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/12470-instalacja-koltecnecam-egi/ tego forum, które dotyczy tylko instalacji KOLTEC naprawiłem sobie instalkę i autko śmiga jak trzeba. Moim zdaniem lepiej jest wymienić parownik na inny (ale od instalki sekwencyjnej) niż regenerować stary. Ja zmieniłem na parownik BRC chyba model SEQUENT i zrobi to każdy gazownik. Istnieje też prawdopodobieństwo, że trzeba będzie wyczyścić i wymienić oringi i membranę w rozdzielaczu i ogólnie przeczyścić go. Spędziłem wiele godzin przy tej instalacji i w zasadzie mogę stwierdzić, że jest bardzo prosta w obsłudze i nie trzeba się bać przy niej grzebać. Wszelkie gumowe uszczelnienia są dostępne w sklepach motoryzacyjnych lub na aukcjach Allegro czy sklepów internetowych. Polecam poczytanie forum vectry które podałem, gdyż jest tam naprawdę wszystko jeżeli chodzi o naprawę tej instalacji.
W razie potrzeby służę pomocą gg nr 7298815.
Przemo – Mazda 323f 1,5 I 16V 1999 r.
- Od: 21 lis 2007, 11:39
- Posty: 11
- Skąd: Sędziszów
- Auto: 323f BJ 1,5 I 16V 1999 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości