Witam
Chciałem podzielić się opinią o SGI.
Po niezbyt przyjemnych przygodach z instalacja mikser + śruba zdecydowałem się na montaż sekwencji.
Przejechałem juz 10000 km i moje wrażenia są nastepujące:
– mniejsze średnie zużycie gazu z 12,5 na 10,5
– znacznie lepsza dynamika samochodu (za sprawa braku miksera oczywiście)
– brak problemów z falującymi obrotami
– brak problemów ze strzałami itp...
– lepsza kultura pracy sinika i co mnie najbardziej dziwi silnik przestał brać olej:D
A teraz minusy:
– głośna praca wtrysków gazu (w sumie zaczęłem sie juz przywyczajać)
– w mroźne dni madzia dłużej chodziła na benzyne (w sumie to zrozumiałe)...
nie wiem czy kogos zainteresuje to co napisałem, ale jedno co powiem to jak gaz w samochodzie to tylko SGI...
Pozdrawiam wszystkich LPG-ów
SGI STAG 300 – opinia
Strona 1 z 1
TePe napisał(a):ale jedno co powiem to jak gaz w samochodzie to tylko SGI
owszem, tez wczesniej mialem 2 generacje, po upgrade na sekwencje (stag 300) zapomina sie ze sie jezdzi na LPG...
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
mcerek napisał(a):gaziarze proponują wywalenie tej i montaż Sgi za 1600zł. Opłaca sie?
Ty się w ogóle zastanawiasz? Przerabiaj na SGI!
TePe napisał(a):jak gaz w samochodzie to tylko SGI...
Dobrze że trochę się mnie posłuchałeś!
Miałem już dwie mazdy na II gen i nigdy więcej, chociaż do mojego drugiego nabytku założę zwykłą instalkę bo to auto nie zasługuje na SGI.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
GT przejezdzila na tej instalacji pol roku i wiem ze ma malo mocy a na benzynie nie wiem bo przeplywka walnieta. JEsli bym zalozyl Sgi to miala by odczuwalny przyrost mocy? Oczywiscie wiem, ze bede musial zakupic sprawny przeplywomieirz.
- Od: 1 paź 2006, 15:20
- Posty: 49
- Skąd: Ostrów Wlkp.
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.
Na SGI będzie chodzić tak jak na benzynce. Jak założyłem SGI to na początku trochę miałem problemy z poprzednią Mazdą i II gen gazu. Ale po paru mocniejszych depnięciach do dechy, obawy przeszły. Staram sie jak najdłużej jechać na Pb aby silnik sobie spokojnie pochodził a jak się przełączy na SGi to jazda.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości