Strona 1 z 1

Niedziałający wskaźnik ilości gazu w butli po założeniu sekw

PostNapisane: 9 mar 2008, 21:30
przez TePe
niedawno wywalilem instalacje I gen i założyłem sekwencje stag300. Problem polega na tym ze ten komp nie wspólpracuje z wielozaworem w butli ( został stary BRC) i nie pokazuje mi ilości gazu.
Co sądzicie o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item322077571_ws ... a_lpg.html
http://www.ase11.republika.pl/lf-8.html

PostNapisane: 21 mar 2008, 23:30
przez TePe
Widze ze chyba nikt jeszcze tegop nie montował, ja własnie wróciłem z garazu i musze przyznac ze po 7 godzinach cyrklowani ai kalibracji wskaźnik dział znakomiocie...
Jeżeli ktos chciałby montowac to służe pomocą..

PostNapisane: 22 mar 2008, 00:11
przez magicadm
Sam ją zakładałeś?
Jakie komponenty zastosowałeś i jaki był koszt?

PS
W dokumentacji od STAGa jest procedura kalibracji wskaźnika – czyżby nie była prawidłowa?

PostNapisane: 22 mar 2008, 16:08
przez Dziewczopol
W ustawieniach STAGA masz tam żeby wybrać odpowieni wskaźnik. Można go ustawić oczywiście. Ja mam staga od 2 lat i powiem tak że ten wskaźnik to jest tylko orientacyjny. Ja zawse tankuje do pełna zeruje licznik TRIP i zawsze wiem ile mniej więcej jeszcze przejade.

PostNapisane: 23 mar 2008, 15:23
przez TePe
No więc tak

Parownik: Zavoli
Wtryski: Rail 1 ohm
Sterowanie:stag300

Butla z wielozaworem została stara (butla:stako wielozawór OMVL chyba)

Instalacje zakładał mi warsztat zajmujący się montazem instalacji, kosztowało mnie to 1400 zł,
na wskaźniku cały czas świeci się czerwona kontrolka czyli wkazuje pusta butlę...

PostNapisane: 23 mar 2008, 16:17
przez alf28
TePe napisał(a):na wskaźniku cały czas świeci się czerwona kontrolka czyli wkazuje pusta butlę...
podjedz do nich niech to ustawią .podłączą do laptopa i zmienią parametry ;)

PostNapisane: 23 mar 2008, 23:06
przez TePe
Podobno ta instalacja nie współgra z tym wielozaworem co mam...

PostNapisane: 25 mar 2008, 06:58
przez sołtys
TePe napisał(a):Podobno ta instalacja nie współgra z tym wielozaworem co mam...


nie z wielozaworem a z czujnikiem tzw szkiełkiem na wielozaworze który jest tylko do rezerwy a nie do pełnego wskazania.