niedawno wywalilem instalacje I gen i założyłem sekwencje stag300. Problem polega na tym ze ten komp nie wspólpracuje z wielozaworem w butli ( został stary BRC) i nie pokazuje mi ilości gazu.
Co sądzicie o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item322077571_ws ... a_lpg.html
http://www.ase11.republika.pl/lf-8.html
Niedziałający wskaźnik ilości gazu w butli po założeniu sekwencji
Strona 1 z 1
Sam ją zakładałeś?
Jakie komponenty zastosowałeś i jaki był koszt?
PS
W dokumentacji od STAGa jest procedura kalibracji wskaźnika – czyżby nie była prawidłowa?
Jakie komponenty zastosowałeś i jaki był koszt?
PS
W dokumentacji od STAGa jest procedura kalibracji wskaźnika – czyżby nie była prawidłowa?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
W ustawieniach STAGA masz tam żeby wybrać odpowieni wskaźnik. Można go ustawić oczywiście. Ja mam staga od 2 lat i powiem tak że ten wskaźnik to jest tylko orientacyjny. Ja zawse tankuje do pełna zeruje licznik TRIP i zawsze wiem ile mniej więcej jeszcze przejade.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
No więc tak
Parownik: Zavoli
Wtryski: Rail 1 ohm
Sterowanie:stag300
Butla z wielozaworem została stara (butla:stako wielozawór OMVL chyba)
Instalacje zakładał mi warsztat zajmujący się montazem instalacji, kosztowało mnie to 1400 zł,
na wskaźniku cały czas świeci się czerwona kontrolka czyli wkazuje pusta butlę...
Parownik: Zavoli
Wtryski: Rail 1 ohm
Sterowanie:stag300
Butla z wielozaworem została stara (butla:stako wielozawór OMVL chyba)
Instalacje zakładał mi warsztat zajmujący się montazem instalacji, kosztowało mnie to 1400 zł,
na wskaźniku cały czas świeci się czerwona kontrolka czyli wkazuje pusta butlę...
- Od: 29 gru 2007, 14:17
- Posty: 71
- Skąd: Łomża
- Auto: 323 BG 1.6 16V 1994r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości