Strona 1 z 1

SGI KME Diego – problemy z obrotami – Problem rozwiązany

PostNapisane: 26 paź 2007, 14:40
przez majner76
Witam

Witam wszystkich czytelników forum, jestem nowy na tym forum a przyczyna tego jest moja mazda 323f 1.5 16V 97 :).
Moze ktos miał podobny problem i pomoze mi, a mianowicie
rano jak go odpale i nagrzeje się silnika do 20 st przechodzi na gaz i wtedy sie zaczyna :(
obroty faluja od 1250 ob do 500 obtotów ale szybko gora dół, po dodaniu gazu dusi sie i troche trzeba poczekać aby wszedł na obroty po rozgrzaniu jest oki pali 10 po mieście.
Może ktoś ma gotową mapkę i parametry do ustawienia, pomocy!!!!
Zaczeło sie od tego jak zaczeło robić sie zimno na dworze po przestwieniu na 30 st bez zmian.
instalacja KME DIEGO, wtryski czerwone.
Dzieki z góry
Pozdrawiam

PostNapisane: 30 paź 2007, 20:05
przez majner76
witam ponownie
z problemem poradził sobie mój gazownik a mianowicie założony został większy parownik w który mieści się wiecej płynu i przez to jak puścił zawór gaz za bardzo co wychładzałreduktor teraz jest na 25 stopni i jest ok .
moze się to komuś przyda ta informacja

PostNapisane: 6 lis 2007, 12:38
przez hubizx
Cze,
Jeszcze jak mógłbyś napisać jaki miałeś reduktor i na jaki został wymieniony.

--
Pozdr
Hubi

PostNapisane: 7 lis 2007, 09:00
przez majner76
witan
REDUKTOR NAZYWAŁ SIE TOMASSETTO I ZOSTAŁ WYMIENIONY NA ASTRAL ALBO COS PODOBNIE NIE PAMIETAM

PostNapisane: 8 sty 2008, 00:36
przez Giero
troche dam z innej beczki. Słuchajcie zamierzam zagazować magdalene moją kochaną ['97 1,5L (Z5)]. I powstaje pytanie, które zadaję Wam jako że na gazie jeździcie. Jaką instalacje zamontować. czytam na forum że niktórzy pociskją mazdą z gazem II a nie którzy III generacji. Jakie są plusy i minusy. Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki?? czy założyć III generacji (znalazłem za 1800zł w Siedlcach http://allegro.pl/item292141470_wtrysk_ ... tazem.html)
co o tym myślicie
lub to http://allegro.pl/item290221219_wtrysk_ ... tazem.html
rózni sie w sumie tylko sterownikami. KME chyba lepszy.
I powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
Proszę o rade. Pozdr

PostNapisane: 8 sty 2008, 16:35
przez alf28
majner76 napisał(a):z problemem poradził sobie mój gazownik a mianowicie założony został większy parownik w który mieści się wiecej płynu i przez to jak puścił zawór gaz za bardzo co wychładzałreduktor teraz jest na 25 stopni i jest ok .
ja tym silniku też miałem problem z reduktorem tomasetto i bbjaw który opisujesz był podobny, a ponoć przyczyną był żle działający czujnik temp.ale i tak po jakimś czasie reduktor został wymieniony na inną marke .ale to już inna historia.

PostNapisane: 9 sty 2008, 16:09
przez majner76
Slaw9 napisał(a):troche dam z innej beczki. Słuchajcie zamierzam zagazować magdalene moją kochaną ['97 1,5L (Z5)]. I powstaje pytanie, które zadaję Wam jako że na gazie jeździcie. Jaką instalacje zamontować. czytam na forum że niktórzy pociskją mazdą z gazem II a nie którzy III generacji. Jakie są plusy i minusy. Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki?? czy założyć III generacji (znalazłem za 1800zł w Siedlcach http://allegro.pl/item292141470_wtrysk_ ... tazem.html)
co o tym myślicie
lub to http://allegro.pl/item290221219_wtrysk_ ... tazem.html
rózni sie w sumie tylko sterownikami. KME chyba lepszy.
I powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
Proszę o rade. Pozdr


Witam,
jeżeli to jest instalacja III generacji to nie powinien peknąć nawet nie powinien kichnąć, co do instalaci to raczej szukaj dobrego gazownika który dobrze zamontuje i niech on proponuje zle poleci bedzieł miał ci na głowie :)

PostNapisane: 9 sty 2008, 18:25
przez alf28
Slaw9 napisał(a): powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
z jakiego powodu ?? pękai o jakim kolektorze mowa
Slaw9 napisał(a):Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki??
jeżeli myślisz o drugiej generacji to najlepiej na początek zabrać się za wysokie napięcie, i wymienić wszystko na nowe i markowe. na zakupione i wymienione rzeczy zachować rachunki.bo jak ci wtedy strzeli lub kichnie to gaziarze nie będą mieli się czego czepić .i jest sansa; że sprawa nię bedzie musiała trafić do sądu żeby autko ci dalej służyło tak jak powinno.okłopotach po strzale na forum jest sporo wystarczy poczytać ;)

PostNapisane: 17 sty 2008, 15:47
przez Giero
Juz instalka LPG założona. KME Ego, reduktor Tomassetto. Jak narazie działa bez problemów.
Mam pytanko do Was co do butli gazowej. Mam ją w miejscu koła zapasowego (34L) no i niestety troszkę wystaje ponad poziom podłogi w bagażniku. Tez tak macie przy butli w kole??

PostNapisane: 1 lut 2008, 19:14
przez KUCZYS
Mam ten sam zestaw co ty. KME Diego +34 litry w kole zapasowym i tez butla wystaje.Troche ale wystaje.

PostNapisane: 1 lut 2008, 19:57
przez alf28
a ja wrzuciłem 42 żeby za często mie tankować i też wystaje <lol>