Strona 1 z 1

Problem z nową instalacją sekwencyjną.. Zenit

PostNapisane: 22 lip 2007, 11:32
przez wojtekkk
Witam Was.
Pare dni temu założono mi instalacje sekwencyjną firmy Zenit(plus smarowanie gniazd zaworów).Pierwsze 2 dni – super.Malo strat na mocy i bezproblemowo..Niestety juz w 3 dniu pojawil sie problem;/ Jechalem na prostej drodze- skonczyl sie gaz ( uslyszalem pisk który zawsze w takich sytuacjach słyszec mialem;) dojechalem na najblizsza stacje – zatankowalem gaz i pojachalem dalej.Po kilku km znów zaczęło to coś piszczec.Na drugi dzien pojechalem do Pana ktory mi to zakładał.On podłaczył pod kompa i stwierdzil ze tu nic takiego nie widac.. tylko jeden błąd 'za niskie ciesnienie".Usunął ten błąd i to praktycznie wszystko co zrobił.Teeraz raz przełacza na gaz ,albo po odpaleniu silnika -odrazu piszczy;/Dodatkowo wczoraj zmuszona do jazdy na paliwie z Poznania.. zauwazylem ze auto mo niesamowitego kopa.(na gazie czuć juz straty). Dodatkowo przy 4700tys.obr.lekko na gazie przerwie na moment i dalej jest lepiej.Jutro oczywiscie zadzwonei i umówie sie z Nim ponownie, najpierw jednak prosze o porady/pomoc Was;D (do zakładu mam 60km wiec nie mam zamiaru co chwile tam latac jak piesek..;/)
Pomóżcie Prosze:)

PostNapisane: 22 lip 2007, 12:11
przez marakus
Pewnie padł czujnik ciśnienia gazu i komputer od LPG 'myśli' że się gaz kończy – wymiana na gwarancji i powinno być OK.

PostNapisane: 23 lip 2007, 22:24
przez wojtekkk
marakus napisał(a):Pewnie padł czujnik ciśnienia gazu i komputer od LPG 'myśli' że się gaz kończy – wymiana na gwarancji i powinno być OK.


Jutro jade do Pana instalatora. Zasugeruje owe zdanie rownież:) Zreszta z mojego pkt.widzenia to rzeczywiscie wygląda ze komputer ciągle uznaje 'brak gazu'
Pozdro

PostNapisane: 29 lip 2007, 09:05
przez jacho_o
Witam !
Mam podobny problem – instalacja taka sama – samochód też. Dodatkowy problem to , że przy Pb można było jechać na wysokim biegu nie koniecznie dostosowaną prędkością – teraz samochód przerywa, jakby się dławił.
A tak przy okazji – czy silnik krokowy może być powodem gaśnięcia. Na benzynie wcześniej pływały obroty teraz pływają no i gaśnie. Jeśli to silniczek – to może ktoś ma taki na zybciu.

Pozdrawiam
jACHO

PostNapisane: 29 lip 2007, 09:57
przez Puhcio
wojtekkk napisał(a):Dodatkowo przy 4700tys.obr.lekko na gazie przerwie na moment i dalej jest lepiej.


Czyzby przelączal sie na benzynę ?

Moim zdaniem do tego wszytskiego, masz zle wystrojoną instalację.

PostNapisane: 29 lip 2007, 11:22
przez wojtekkk
U mnie juz wszystko wporządku. Mam wymieniony reduktor i wszystko gra :)
Wkreca sie super, równo chodzi ,żadnych objawów choroby;-p. pierwsze spalanie na gazie na poziomie 10,5 l przy dość szybkiej jeździe..

pozdroo