Malejące obroty przy leciusieńkim dodawaniu gazu

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez darecki 323 » 17 lip 2007, 22:35

Witam wszystkich. Mam taki malutki problemik. Obecnie mam założoną sekwencję do mojej madzi 323F Ba silnik Z5 jest taki kłopocik że mam malejące obroty przy leciusieńkim dodawaniu gazu tak spadają do 500. Czasem też potrafi silnik zgaasnąć Po głębszym dodaniu wszystko wraca do normy na benzynie czego takiego niema.
Mazda 323F(BA) 1.5 16v –> -Z5 –> BP –> LPG
Chcesz pomóc kliknij tutaj http://www.pajacyk.pl/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2007, 18:06
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Skarżysko - Kamienna
Auto: Obecnie Mazda Premacy 2.0 sport
Jakiś czas temu mazda 323F BA 1,5 B + LPG 5d

Postprzez panstasio » 18 lip 2007, 08:43

Ja cosik takiego miałem
delikatne naciśniecie pedału i mogłem zgasić samochód – regulacja pomogła
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez darecki 323 » 18 lip 2007, 09:07

w piatek jadę do gazownika to sie obaczy co jest grane
Mazda 323F(BA) 1.5 16v –> -Z5 –> BP –> LPG
Chcesz pomóc kliknij tutaj http://www.pajacyk.pl/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2007, 18:06
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Skarżysko - Kamienna
Auto: Obecnie Mazda Premacy 2.0 sport
Jakiś czas temu mazda 323F BA 1,5 B + LPG 5d

Postprzez sps-snipers » 18 lip 2007, 22:57

nic sie nie przejmuj,wyreguluja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez panstasio » 19 lip 2007, 08:20

mi znowu to powróciło.... gaziarz się ucieszy ;P
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez sps-snipers » 19 lip 2007, 10:30

mialem to.zazwyczaj gdy silnik byl nierozgrzany,czesto z ranca.przypuszczam,ze przewody byly wilgotne i taki byl ogjaw.jak sie silnik zagrzal to juz ok. :) nigdy w upale nawet na zimnym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez SHY » 24 lip 2007, 22:33

Ja mam dokladnie cos takiego, ale uwazam i mam na to pewne dowody ze to wina temperatury listwy wtryskowej. Dowody:
1) zawsze dzieje sie to po nocy zima
2) pojechalem na wymiane listwy wtryskiwaczy – samochod chodzil dobrze – zalozono nowa zimna listwe objaw znow powrocil by po nagrzaniu od kolektora ssacego (tak mam zamontowane) znow bylo ok.

Mysle, ze glownie drugi dowod wszystko tlumaczy.

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez jazi1 » 11 mar 2008, 23:45

Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Na regulacji już byłem i ... no wlaśnie, chyba jest jeszcze gorzej. Obroty falują, czaem nawet samochód potrafi zgasnąć. Co to może być?
jazi1
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy LPG