Strona 1 z 6

Co polecacie??

PostNapisane: 17 lip 2007, 15:41
przez Gość
Witam

Niebawem planuje zalozenie instalacji gazowej do Mazdy 626 2.0 16V z 1998 roku.Przebieg 152 tys.
Po kilku telefonach i wizytach w zakladach motujacych lpg w moich okolicach stanalem przed wyborem Staga 300 za 2500 zl lub Landi Renzo za 3500 zl. Jestem słonny dołożyc te 1000 złoty zeby miec dobra instalację jeżeli faktycznie istnieją jakies przeslanki za nia, jednak po lekturze forum zastanawiam sie czy jest sens.Moze ktos moglby cos podpowiedziec gdyz moja wiedze i doswiadczenie w tym temacie jest raczej marne.Ewentulanie polecic jakas inna instalacje ktora bedzie najlepiej wspołpracowała z tym motorem.
Pozdrawiam i z góry serdecznie dziekuje

PostNapisane: 17 lip 2007, 16:28
przez panstasio
U mnie miałem do wyboru STAG 300 i KME. Padło na KME i okazało się trafnie – chyba ze mnei gaziarz w chu.. robi. Instalacja zamontowana a autko w zakresie niskich obrotów od 1 tys do 2 tys szarpało przy przyśpieszaniu. Facet kombinował kombinował i wykombinował że zalewało ją przy niskich, bo jak powiedizał w niskich obrotach w momencie butowania pojawiał sie dodatkowy sygnał na wtryski, który komp rozpoznawał jako normalne i zalewał ja... na dowidzenia pan powiedział że dobrze ze instalka KME bo była możliwość ustawienia w kompie tej opcji, a w STAG-u tego nei było... Nie wiem ile w tym prawdy ale może się przyda...

PostNapisane: 18 lip 2007, 00:32
przez gazparts
Wojciechu ja mam w swojejMADZI GW(kombi) 2,0 85KW staga 300, śmiga ekstra , autko pali gazu ok 11l bez oszczędzania .Bardzo szybko przechodzi na gaz i bardzo płynnie. Paliwa zalewam za 30 zł i robię spokojnie 5 zbiorników gazu. jednak instalacja musi być dobrze skalibrowana, załóż w dobrym warsztacie i blisko domu, w razie jakiś poprawek nie będziesz walił 200km. moc mojej mazdki na gazie jest większa jak ma paliwie,mam na to wykresy z hamowni reszta na PW

LPG Kielce

PostNapisane: 19 lip 2007, 16:19
przez Michał Mazda6
Mam takie pytanko gdzie w Kielcach zakładałeś gaz i za ile , ja w Xedosie zakładałem na Kruszelnickiego w Sam-Gaz 80 000km super, tylko za sekwencje do Mazdy 6 powiedzieli 4200zł Zavoli – mysle ze to drogo

PostNapisane: 20 lip 2007, 11:04
przez zbyl
Hej ja wlasnie dzis odebralem auto
zalozylem instalke BRC sequent 24 w
Kielcach na Warszawskiej 428 przejechalem chwile :) ale na razie jest ok.
Powiem wiecej potem jak przejade to powiem co i jak..



Pozdrowka
zbyl
Kielce mazda 323 F 1840 BA

PostNapisane: 21 lip 2007, 12:40
przez Michał Mazda6
zbyl napisał(a):Hej ja wlasnie dzis odebralem auto
zalozylem instalke BRC sequent 24 w
Kielcach na Warszawskiej 428 przejechalem chwile :) ale na razie jest ok.
Powiem wiecej potem jak przejade to powiem co i jak..


Jaka cena? Ile za przegląd instalacji później?

PostNapisane: 21 lip 2007, 12:49
przez zbyl
No wiec cene mi dal 2700

przeglad co 15 tys.

Na przegladzie wymiana filtra koszt 50 zeta
co 30 tys. koszt 70 zeta.

Przeglad w stacji 165 zeta czyli drozej o 65 zlotych na rok.

no i to tyle..
Gwarancja na instalacje 2 lata. POjezdzilem troszke i przyzjane ze wogole nie czuc
kiedy sie sie przelacza na gaz na razie rewelacja.. niedlugo koncze 1 zbiornik.

PostNapisane: 17 sie 2007, 21:49
przez JAROSŁAW TUREK
wojtku mam mazdę626 98 gf założyłem instalację landi renzo i powiem szczerze ze jest super zero problemów zrobiłem juz 10 tyś mam gwarancję na 200 tyś km za instalkę zapłaciłem 3500zł listwa bosch zdecydowanie polecam! :)

PostNapisane: 17 sie 2007, 22:03
przez JAROSŁAW TUREK
tylko wymien od razu swiece i przewody bo tylko z tym miałem problem

PostNapisane: 7 wrz 2007, 13:26
przez PROWLER
mam 1.5 miesiąca staga 300 i jestem zadowolony auto pracuje równo i równo przyśpiesza nie jestem wstanie wyczuć różnicy między lpg a pb przy nawet bardzo dynamicznej jeździe( a jeżdżę tak prawie zawsze <diabełek> no chyba że wiozę mamę). Spalanie w trybie mieszanym ok 10-11 litrów ( tak jak mówiłem prze dynamicznej jeżdzie przy spokojnej nie wiem <diabełek> . pozdrawiam

PostNapisane: 7 wrz 2007, 13:59
przez hodunek
Gdzie zakładałeś ?
Czy dynamiczna jazda w tym przypadku to piłowanie do 6000 itd czy raczej 4000-4500 ?

Pytam bo jestem ciekaw, kiedyś tez miałem Staga 300.


-----------------

Już odkopałem :) AC Autogaz :)

Pozdrawiam
T.

PostNapisane: 7 wrz 2007, 17:31
przez gadula
No co Wy się tak czepiacie tego STAGA 300 :) Nie jest on najlepszy, ale nie jest najgorszy. Są lepsze centralki, ale STAG ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości i tego co oferuje. Jeśli w dodatku zakłada go jakiś profesjonalny zakład, to nie ma mowy o szarpaniu, zalewaniu itp. Inna sprawa jeśli ktoś chce zaoszczędzić zakładając u gaziarza w garażu :| I skoro miesięcznie sprzedaje się kilkanaście tysięcy tych centralek, to coś w tym musi być :]

PostNapisane: 8 wrz 2007, 09:00
przez PROWLER
kręce do 4 -4.5 tys. ale zdarza się też i 6 tys

PostNapisane: 8 wrz 2007, 10:35
przez Brzezi
Podepne się pod temat. Czy Jest taka Instalacja o nazwie : tomasetto?? ponieważ mam na homologacji prawie wszystkie częsci tej firmy. i czy cena 2300za instalke w maździe 626 16v. 2.0cmm 136km, ASB, USA do drogo i co to za Instalacja. Jak narazie przez 500km srednio 11-12L spalanie.

PostNapisane: 8 wrz 2007, 11:09
przez hodunek
PROWLER: a robiłeś jakieś pomiary przy spokojnej jeździe ? :)

gadula88: ja nic nie mam do STAGA300, wybrałem go, bo był na topie, ale niestety przez partaczy którzy mi go zakładali, praktycznie nie odczułem jego zalet, nadal uważam, że to świetna i dosyć rozbudowana konstrukcja

PostNapisane: 10 wrz 2007, 21:44
przez Mazdaxxx
ja robie na chwile obecna staga 300 za 2500 4 cyl i 2800 6 cyl i powiem wam tak najchetniej zakłądam staga bo jest on najprostyszy do ustawienia jest najbardziej uniwersalny nigdy niema problemow jesli podloczysz wszystko bo da sie ominac pare szczegółow ale potem sie ciezej ustawia jesli klijen ma laptopa ma mozliwosc dokupienia sobie interfejsu w cenie 30 zł i przestawia sobie sekwecje jak chce wystarczy poczytac na internecie sa gotowe mapy do jazdy sportowej oszczednej etc do naszych autek wczytujesz mape sport i rakieta naprawde polecam ta sekwencje natomiast nigdy wiecej nei zamontuje zenita ani sekwencji dt- gaz od dt wziolem 4 sekwencje wszystkie 4 sciaglem i montowałem staga szajs ... a zenit sie wiecznie rozstraja jednego nawet musialem sciagnac akurat z mazdy 626 i co najlepsze stag 300 to polski sterownik ;)

PostNapisane: 11 wrz 2007, 00:09
przez gadula
No właśnie, kupujcie Stagi 300, będę miał więcej do produkcji to i więcej zarobię <diabełek>

PostNapisane: 12 wrz 2007, 15:20
przez MadziaForever
Brzezi napisał(a):Podepne się pod temat. Czy Jest taka Instalacja o nazwie : tomasetto?? ponieważ mam na homologacji prawie wszystkie częsci tej firmy. i czy cena 2300za instalke w maździe 626 16v. 2.0cmm 136km, ASB, USA do drogo i co to za Instalacja. Jak narazie przez 500km srednio 11-12L spalanie.


Równierz mam coś takiego... ma wady ma zalety
Zalety nie straciłem ani jednego KM,małotego hamownia wykazała mi 2KM więcej niż w benzynie i czuć to.. (fakt teraz powietrze jest przytłumione i pewnie to dlatego mocniejszy jest na LPG) Przyśpieszenie też wzrosło, instalacja wytrzymuje do 7000rpm potem jest nagły spadek mocy... Minus jest taki że pali, oj pali i 15 w mieście, a przy hamowaniu z piskiem motor potrafił mi gasnąć ..to normalne?????

PostNapisane: 15 wrz 2007, 00:15
przez Gib
jak się koła zblokują a są nadal połączone układem napędowym to raczej powinny gasić silnik, takie moje zdanie na "chłopski rozum". Moje drugie auto pare razy mi zgasło przy hamowaniu z zerwaniem przyczepności.

PostNapisane: 15 paź 2007, 23:50
przez ZEPPEL
witam mam stag 300 zakładałem instalacje w Radlinie w firmie BENCAR i jestem bardzo zadowolony
MAZDA chodzi jak na benzynie niewyczuwalny moment przełanczania z benzyny na gaz i odwrotnie
stag daje rade polecam