Co polecacie??
Witam
Niebawem planuje zalozenie instalacji gazowej do Mazdy 626 2.0 16V z 1998 roku.Przebieg 152 tys.
Po kilku telefonach i wizytach w zakladach motujacych lpg w moich okolicach stanalem przed wyborem Staga 300 za 2500 zl lub Landi Renzo za 3500 zl. Jestem słonny dołożyc te 1000 złoty zeby miec dobra instalację jeżeli faktycznie istnieją jakies przeslanki za nia, jednak po lekturze forum zastanawiam sie czy jest sens.Moze ktos moglby cos podpowiedziec gdyz moja wiedze i doswiadczenie w tym temacie jest raczej marne.Ewentulanie polecic jakas inna instalacje ktora bedzie najlepiej wspołpracowała z tym motorem.
Pozdrawiam i z góry serdecznie dziekuje
Niebawem planuje zalozenie instalacji gazowej do Mazdy 626 2.0 16V z 1998 roku.Przebieg 152 tys.
Po kilku telefonach i wizytach w zakladach motujacych lpg w moich okolicach stanalem przed wyborem Staga 300 za 2500 zl lub Landi Renzo za 3500 zl. Jestem słonny dołożyc te 1000 złoty zeby miec dobra instalację jeżeli faktycznie istnieją jakies przeslanki za nia, jednak po lekturze forum zastanawiam sie czy jest sens.Moze ktos moglby cos podpowiedziec gdyz moja wiedze i doswiadczenie w tym temacie jest raczej marne.Ewentulanie polecic jakas inna instalacje ktora bedzie najlepiej wspołpracowała z tym motorem.
Pozdrawiam i z góry serdecznie dziekuje
-
Gość
U mnie miałem do wyboru STAG 300 i KME. Padło na KME i okazało się trafnie – chyba ze mnei gaziarz w chu.. robi. Instalacja zamontowana a autko w zakresie niskich obrotów od 1 tys do 2 tys szarpało przy przyśpieszaniu. Facet kombinował kombinował i wykombinował że zalewało ją przy niskich, bo jak powiedizał w niskich obrotach w momencie butowania pojawiał sie dodatkowy sygnał na wtryski, który komp rozpoznawał jako normalne i zalewał ja... na dowidzenia pan powiedział że dobrze ze instalka KME bo była możliwość ustawienia w kompie tej opcji, a w STAG-u tego nei było... Nie wiem ile w tym prawdy ale może się przyda...
coś ciekawego?? tylko co??
- Od: 28 paź 2003, 10:07
- Posty: 411
- Skąd: Legionowo
- Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)
Wojciechu ja mam w swojejMADZI GW(kombi) 2,0 85KW staga 300, śmiga ekstra , autko pali gazu ok 11l bez oszczędzania .Bardzo szybko przechodzi na gaz i bardzo płynnie. Paliwa zalewam za 30 zł i robię spokojnie 5 zbiorników gazu. jednak instalacja musi być dobrze skalibrowana, załóż w dobrym warsztacie i blisko domu, w razie jakiś poprawek nie będziesz walił 200km. moc mojej mazdki na gazie jest większa jak ma paliwie,mam na to wykresy z hamowni reszta na PW
Mam takie pytanko gdzie w Kielcach zakładałeś gaz i za ile , ja w Xedosie zakładałem na Kruszelnickiego w Sam-Gaz 80 000km super, tylko za sekwencje do Mazdy 6 powiedzieli 4200zł Zavoli – mysle ze to drogo
Mazda 6 -wcześniej Xedos 6
- Od: 19 lip 2007, 15:36
- Posty: 7
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 2,3B 2002r manual
zbyl napisał(a):Hej ja wlasnie dzis odebralem auto
zalozylem instalke BRC sequent 24 w
Kielcach na Warszawskiej 428 przejechalem chwile ale na razie jest ok.
Powiem wiecej potem jak przejade to powiem co i jak..
Jaka cena? Ile za przegląd instalacji później?
Mazda 6 -wcześniej Xedos 6
- Od: 19 lip 2007, 15:36
- Posty: 7
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 2,3B 2002r manual
No wiec cene mi dal 2700
przeglad co 15 tys.
Na przegladzie wymiana filtra koszt 50 zeta
co 30 tys. koszt 70 zeta.
Przeglad w stacji 165 zeta czyli drozej o 65 zlotych na rok.
no i to tyle..
Gwarancja na instalacje 2 lata. POjezdzilem troszke i przyzjane ze wogole nie czuc
kiedy sie sie przelacza na gaz na razie rewelacja.. niedlugo koncze 1 zbiornik.
przeglad co 15 tys.
Na przegladzie wymiana filtra koszt 50 zeta
co 30 tys. koszt 70 zeta.
Przeglad w stacji 165 zeta czyli drozej o 65 zlotych na rok.
no i to tyle..
Gwarancja na instalacje 2 lata. POjezdzilem troszke i przyzjane ze wogole nie czuc
kiedy sie sie przelacza na gaz na razie rewelacja.. niedlugo koncze 1 zbiornik.
zbyl &
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
- Od: 30 cze 2004, 13:10
- Posty: 71
wojtku mam mazdę626 98 gf założyłem instalację landi renzo i powiem szczerze ze jest super zero problemów zrobiłem juz 10 tyś mam gwarancję na 200 tyś km za instalkę zapłaciłem 3500zł listwa bosch zdecydowanie polecam!
- Od: 7 kwi 2007, 18:47
- Posty: 10
- Skąd: wyszków
- Auto: mazda 626 2.0 kat 115 koni
tylko wymien od razu swiece i przewody bo tylko z tym miałem problem
- Od: 7 kwi 2007, 18:47
- Posty: 10
- Skąd: wyszków
- Auto: mazda 626 2.0 kat 115 koni
mam 1.5 miesiąca staga 300 i jestem zadowolony auto pracuje równo i równo przyśpiesza nie jestem wstanie wyczuć różnicy między lpg a pb przy nawet bardzo dynamicznej jeździe( a jeżdżę tak prawie zawsze no chyba że wiozę mamę). Spalanie w trybie mieszanym ok 10-11 litrów ( tak jak mówiłem prze dynamicznej jeżdzie przy spokojnej nie wiem . pozdrawiam
- Od: 21 sie 2007, 15:10
- Posty: 25
- Skąd: Choroszcz
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA
Gdzie zakładałeś ?
Czy dynamiczna jazda w tym przypadku to piłowanie do 6000 itd czy raczej 4000-4500 ?
Pytam bo jestem ciekaw, kiedyś tez miałem Staga 300.
-----------------
Już odkopałem AC Autogaz
Pozdrawiam
T.
Czy dynamiczna jazda w tym przypadku to piłowanie do 6000 itd czy raczej 4000-4500 ?
Pytam bo jestem ciekaw, kiedyś tez miałem Staga 300.
-----------------
Już odkopałem AC Autogaz
Pozdrawiam
T.
FAQ przyklejony w każdym z działów jasno określa rozmiary grafiki w podpisie. Proszę o zastosowanie się.
- Od: 19 lip 2007, 14:01
- Posty: 19
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BA Z5 1.5 '97 Seq24 fotograf Białystok www.fotomasz.pl
No co Wy się tak czepiacie tego STAGA 300 Nie jest on najlepszy, ale nie jest najgorszy. Są lepsze centralki, ale STAG ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości i tego co oferuje. Jeśli w dodatku zakłada go jakiś profesjonalny zakład, to nie ma mowy o szarpaniu, zalewaniu itp. Inna sprawa jeśli ktoś chce zaoszczędzić zakładając u gaziarza w garażu I skoro miesięcznie sprzedaje się kilkanaście tysięcy tych centralek, to coś w tym musi być
Podepne się pod temat. Czy Jest taka Instalacja o nazwie : tomasetto?? ponieważ mam na homologacji prawie wszystkie częsci tej firmy. i czy cena 2300za instalke w maździe 626 16v. 2.0cmm 136km, ASB, USA do drogo i co to za Instalacja. Jak narazie przez 500km srednio 11-12L spalanie.
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img src="http://images13.fotosik.pl/75/2c2ed488614a1c14.jpg" border="0" alt="darmowy hosting obrazków"/></a>
626 LX USA 2.0 DOHC
626 LX USA 2.0 DOHC
- Od: 29 kwi 2007, 11:32
- Posty: 52
- Skąd: Świdnik/Lublin
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16v Dohc USA
PROWLER: a robiłeś jakieś pomiary przy spokojnej jeździe ?
gadula88: ja nic nie mam do STAGA300, wybrałem go, bo był na topie, ale niestety przez partaczy którzy mi go zakładali, praktycznie nie odczułem jego zalet, nadal uważam, że to świetna i dosyć rozbudowana konstrukcja
gadula88: ja nic nie mam do STAGA300, wybrałem go, bo był na topie, ale niestety przez partaczy którzy mi go zakładali, praktycznie nie odczułem jego zalet, nadal uważam, że to świetna i dosyć rozbudowana konstrukcja
FAQ przyklejony w każdym z działów jasno określa rozmiary grafiki w podpisie. Proszę o zastosowanie się.
- Od: 19 lip 2007, 14:01
- Posty: 19
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BA Z5 1.5 '97 Seq24 fotograf Białystok www.fotomasz.pl
ja robie na chwile obecna staga 300 za 2500 4 cyl i 2800 6 cyl i powiem wam tak najchetniej zakłądam staga bo jest on najprostyszy do ustawienia jest najbardziej uniwersalny nigdy niema problemow jesli podloczysz wszystko bo da sie ominac pare szczegółow ale potem sie ciezej ustawia jesli klijen ma laptopa ma mozliwosc dokupienia sobie interfejsu w cenie 30 zł i przestawia sobie sekwecje jak chce wystarczy poczytac na internecie sa gotowe mapy do jazdy sportowej oszczednej etc do naszych autek wczytujesz mape sport i rakieta naprawde polecam ta sekwencje natomiast nigdy wiecej nei zamontuje zenita ani sekwencji dt- gaz od dt wziolem 4 sekwencje wszystkie 4 sciaglem i montowałem staga szajs ... a zenit sie wiecznie rozstraja jednego nawet musialem sciagnac akurat z mazdy 626 i co najlepsze stag 300 to polski sterownik
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Brzezi napisał(a):Podepne się pod temat. Czy Jest taka Instalacja o nazwie : tomasetto?? ponieważ mam na homologacji prawie wszystkie częsci tej firmy. i czy cena 2300za instalke w maździe 626 16v. 2.0cmm 136km, ASB, USA do drogo i co to za Instalacja. Jak narazie przez 500km srednio 11-12L spalanie.
Równierz mam coś takiego... ma wady ma zalety
Zalety nie straciłem ani jednego KM,małotego hamownia wykazała mi 2KM więcej niż w benzynie i czuć to.. (fakt teraz powietrze jest przytłumione i pewnie to dlatego mocniejszy jest na LPG) Przyśpieszenie też wzrosło, instalacja wytrzymuje do 7000rpm potem jest nagły spadek mocy... Minus jest taki że pali, oj pali i 15 w mieście, a przy hamowaniu z piskiem motor potrafił mi gasnąć ..to normalne?????
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
jak się koła zblokują a są nadal połączone układem napędowym to raczej powinny gasić silnik, takie moje zdanie na "chłopski rozum". Moje drugie auto pare razy mi zgasło przy hamowaniu z zerwaniem przyczepności.
Stała pod ścianą prężąc kakao
witam mam stag 300 zakładałem instalacje w Radlinie w firmie BENCAR i jestem bardzo zadowolony
MAZDA chodzi jak na benzynie niewyczuwalny moment przełanczania z benzyny na gaz i odwrotnie
stag daje rade polecam
MAZDA chodzi jak na benzynie niewyczuwalny moment przełanczania z benzyny na gaz i odwrotnie
stag daje rade polecam
-
ZEPPEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości