Mazda6 3.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez jerry_skarbek » 27 maja 2011, 12:26

jakie medy? biale czy czarne?

ustaw tempomat tak zeby jechac 3000-3200rpm –> poszarpuje co?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 03:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez DaveV6 » 8 cze 2014, 11:43

Panowie jak tam sprawuja sie wasze instalacje? Przedłuzył mi sie dojazd do pracy i zastanawaim sie nad instalacją lpg.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 00:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez jerry_skarbek » 8 cze 2014, 13:21

Moja M6 sprzedana, ale przelatala ~100tys. bez awarii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 03:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez DaveV6 » 8 cze 2014, 13:39

Pamietasz gdzie montowali ci wtryski? I jaki sprzęt miałes zamontowany?
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 00:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez jerry_skarbek » 8 cze 2014, 15:39

W moim garażu :–)
Definitywnie nie polecam Fugazi w KRK. Totalnie spieprzyli, wsadzili Omegas i wmawiali, że szarpanie to nie problem.
Wsadziłem Stag300, chodziło dobrze na MED, ale strasznie klekotały więc podmieniłem na Hana, reduktor LR IG1 zmodyfikowany wg "patentu" Mrówka&Canniga. Reduktor to podstawa, V6 potrzebuje dobrego zasilania, więc wydajność musi być tip-top.
Przez pierwsze kilkanaście tysięcy miałem wskazanie AFR, bo chciałem być pewien, że na pełnej mocy nie mam zbyt ubogo.
Min. spalanie to 10l max 16l, średnio miałem 12-13l LPG.
Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 03:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez GILB » 8 cze 2014, 18:44

u mnie ok 130k na samym lpg,
-stag 300 wtryski zmienione 1 raz na jakieś nie najtańsze ale najdroższe to też nie były,
-reduktor silver – mało wydajny na wyższych obrotach,
-instalacja mogłaby mieć większe przekroje rurek,

na lpg nie miałem awarii, z celiną bujam się 1x/rok i tu pomaga regulacja lub łatanie dolotu
obecnie mam P2179, wyczyszczony przepływomierz i od dwóch dni nic nie świeci bo auto stoi na parkingu <oczko>
spalanie 11-13 a w zimie 12,5- 15 jak jest dużo śniegu

miło Cię widzieć jerry
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Przemek323c » 8 cze 2014, 19:22

jerry_skarbek napisał(a):Totalnie spieprzyli, wsadzili Omegas i wmawiali, że szarpanie to nie problem.


Omegas to dobre graty wiec musieli cos zdrowo skopac.

GILB napisał(a):-reduktor silver – mało wydajny na wyższych obrotach,


Jak najbardziej, obskakuje w porywach "ekonomiczne" 170KM.

GILB napisał(a):-instalacja mogłaby mieć większe przekroje rurek,


Chodzi o miedz 8mm zamiast 6 ?
Przemek323c
 

Postprzez siersc » 29 maja 2018, 18:43

Odgrzeję trochę tego kotleta ;)

Macie jeszcze swoje 6-ki w gazie? Jakie ogólne wrażenia, założylibyście jeszcze raz?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 paź 2010, 12:56
Posty: 19 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f, 2.0 DiTD 101 KM, rocznik 2001
Mazda 6 3.0 V6 2007 r.

Postprzez GILB » 30 maja 2018, 08:17

11 lat juz na gazie i założyłby go jeszcze raz.
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez siersc » 30 maja 2018, 11:30

Wow, to całkiem sporo, dzięki za odpowiedź. Mogę Cię jeszcze trochę podpytać? Czy poza sytuacjami opisanymi na forum miałeś jeszcze jakieś nieprzyjemności związane z gazem, czy wszystko śmiga bezproblemowo? Jak masz rozwiązane zachowanie się gazu na wyższych obrotach – z tego, co wyczytałam (a dodam jeszcze, że kompletnie się na tym nie znam :P), szkoły są dwie, albo przerzutka na benzynę albo bogatsza mieszanka.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 paź 2010, 12:56
Posty: 19 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f, 2.0 DiTD 101 KM, rocznik 2001
Mazda 6 3.0 V6 2007 r.

Postprzez GILB » 3 cze 2018, 07:44

Nie miałem większych problemów związanych z gazem. Regulację instalacji robię 2x w roku, 1x na rok wymieniam filtry. Sama instalacja zużywa się, wymieniałem wtryskiwacze 2x, teraz do wymiany wężyki bo pękają, reduktor jeszcze się trzyma.
Przy wyższych obrotach auto jest słabsze ale to kwestia doboru elementów instalacji. Gaz mam ustawiony do odcinki. Auto ma już swoje lata a ja zmieniłem styl jazdy i jeżdżę raczej spokojnie, wiec rzadko trafia się abym kręcił ponad 4 tys obr/min. trzeba jeszcze poszanować wodzidło bo jeździ bezproblemowo.
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez siersc » 5 cze 2018, 07:45

Ok, dzięki wielkie za odpowiedź :)
A wozidło to wiadomo, że prawidłowo, klasa sama sobie! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 paź 2010, 12:56
Posty: 19 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f, 2.0 DiTD 101 KM, rocznik 2001
Mazda 6 3.0 V6 2007 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG