Przerywa na LPG

Witam! Zwracam się z prośbą o pomoc do osób, które zajmują się na co dzień
samochodowymi instalacjami gazowymi.
Niedawno założyłem sekwencyjną instalację gazową do mojej mazdy ( 323 BJ 1999r. 1.8 GT, moc 114 KM ). W dniu założenia po pierwszej regulacji mechanik powiedział, że silnik dostaje lewego powietrza, co jest skutkiem przepuszczającej uszczelki przy kolektorze ssącym i że koniecznie trzeba ją wymienić, bo to uniemożliwia poprawną regulacje. ( na laptopie podczas jazdy próbnej wykres szedł w góre i nagle się "rozpraszał" w czasie gdy silniczek przerywa)
W zakresie obrotów od około 2200 do około 3500 silnik przerywa na każdym biegu za wyjątkiem "jedynki". Jadę sobie np. 80 na 5 biegu i chcę przyspieszyć do prędkości około 100-110 km silnik się przydusza. Daję buta na jedynce – jest ok – wrzucam dwójkę i jest DZIURA w obrotach i nagły wzrost obrotów, później przyduszenie i normalna praca na wyższych obrotach. Tak samo jest przy zmianie biegu z 2 na 3 przy gwałtownym przyspieszeniu. Nawet gdy jadę powoli w mieście około 50-60 km na IV biegu silniczek przerywa
nawet przy spokojnej, standardowej jeździe!
Gdy trzymam go w powyżej 3 tysięcy obrotów jest dobrze – ale ile można katować silnik ...
Części w instalacji gazowej są firmy TOMASETTO. Reduktor jest wstawiony do mocy do 140 koni.
Instalacja była regulowana już może z 10 razy i nic praktycznie nie pomogło.
Kable wysokiego napięcia wymienione – nowe nowiutkie. Na świecach jednoelektrodowych przerwa była ustawiana na 0.7 i na 0.6 – POPRAWY ŻADNEJ, dodam jeszcze że na tych świecach auto miało gorsze osiągi, ociężale przyspieszało, 140 – 150 to max możliwości był.
Aktualnie wstawione sportowe świece BOSHA – 4 elektrodowe, dynamika o wiele lepsza, praktycznie brak różnicy między PB a LPG, ale na LPG PRZERYWA i PRZYDUSZA niemiłosiernie.
NA BENZYNIE TEGO PROBLEMU NIE MA.
Mechanicy u których montowałem LPG wymienili komputer sterujący od gazu, wiązkę elektryczną, jakieś cewki od wtrysków, wtryski, listwe. Trochę się poprawiło i teraz przerywa od około 2800 obrotów do około 3200 ale już nie tak mocno jak przed tym.
samochodowymi instalacjami gazowymi.
Niedawno założyłem sekwencyjną instalację gazową do mojej mazdy ( 323 BJ 1999r. 1.8 GT, moc 114 KM ). W dniu założenia po pierwszej regulacji mechanik powiedział, że silnik dostaje lewego powietrza, co jest skutkiem przepuszczającej uszczelki przy kolektorze ssącym i że koniecznie trzeba ją wymienić, bo to uniemożliwia poprawną regulacje. ( na laptopie podczas jazdy próbnej wykres szedł w góre i nagle się "rozpraszał" w czasie gdy silniczek przerywa)
W zakresie obrotów od około 2200 do około 3500 silnik przerywa na każdym biegu za wyjątkiem "jedynki". Jadę sobie np. 80 na 5 biegu i chcę przyspieszyć do prędkości około 100-110 km silnik się przydusza. Daję buta na jedynce – jest ok – wrzucam dwójkę i jest DZIURA w obrotach i nagły wzrost obrotów, później przyduszenie i normalna praca na wyższych obrotach. Tak samo jest przy zmianie biegu z 2 na 3 przy gwałtownym przyspieszeniu. Nawet gdy jadę powoli w mieście około 50-60 km na IV biegu silniczek przerywa

Gdy trzymam go w powyżej 3 tysięcy obrotów jest dobrze – ale ile można katować silnik ...
Części w instalacji gazowej są firmy TOMASETTO. Reduktor jest wstawiony do mocy do 140 koni.
Instalacja była regulowana już może z 10 razy i nic praktycznie nie pomogło.
Kable wysokiego napięcia wymienione – nowe nowiutkie. Na świecach jednoelektrodowych przerwa była ustawiana na 0.7 i na 0.6 – POPRAWY ŻADNEJ, dodam jeszcze że na tych świecach auto miało gorsze osiągi, ociężale przyspieszało, 140 – 150 to max możliwości był.
Aktualnie wstawione sportowe świece BOSHA – 4 elektrodowe, dynamika o wiele lepsza, praktycznie brak różnicy między PB a LPG, ale na LPG PRZERYWA i PRZYDUSZA niemiłosiernie.
NA BENZYNIE TEGO PROBLEMU NIE MA.
Mechanicy u których montowałem LPG wymienili komputer sterujący od gazu, wiązkę elektryczną, jakieś cewki od wtrysków, wtryski, listwe. Trochę się poprawiło i teraz przerywa od około 2800 obrotów do około 3200 ale już nie tak mocno jak przed tym.