Strona 1 z 2

LPG sekwencyjny ??

PostNapisane: 27 lip 2004, 11:22
przez Daro
Witam,

no właśnie:
– co to znaczy "sekwencyjny"??
I gdzie jest konieczność stosowania go ??
Mam na myśli LPG oczywiście.

PostNapisane: 27 lip 2004, 11:41
przez luca
Wpisz w wyszukiwarkę forum SGI, powinienieś dostać mnóstwo odpowiedzi na to pytanie.

PostNapisane: 27 lip 2004, 12:32
przez michal_krakoof
ja mam SGI
U nas w sumie nie ma konieczosci, ale jest zalecony...

PostNapisane: 27 lip 2004, 13:16
przez Daro
michal_krakoof napisał(a):ja mam SGI
U nas w sumie nie ma konieczosci, ale jest zalecony...


Cześć Michał,

a co zaleciłbyś jako ABSOLUTNIE niezbędne w instalcji ??

Nie strzelił Ci jeszcze gaz ??

PostNapisane: 27 lip 2004, 17:04
przez xXx
Nie może mu strzelić, bo taka właśnie jest zaleta SGI.....sekwencyjność wtrysku LPG to inaczej wtrysk wielopunktowy PB...

PostNapisane: 27 lip 2004, 19:33
przez zbyniu
a tak z ciekawości przy jakiej temperaturze przałacza się sekwencja z benzyny na gaz?

PostNapisane: 27 lip 2004, 19:45
przez xXx
Jakiej chcesz...

PostNapisane: 28 lip 2004, 10:47
przez Rafal
ja mam ustawione na 30 stopni, ale prawda jest taka, że jak gazownikowi się wydaje tak ustawia.

PostNapisane: 28 lip 2004, 10:49
przez Rafal
zapomniałem dodać, że im wyższa temperatura przełączania tym lepiej dla reduktora, zwiększa się jego żywotność

PostNapisane: 28 lip 2004, 14:56
przez xXx
Jasne......Daro a może chcesz kupić SGi praiwie nowe do V6...??

PostNapisane: 28 lip 2004, 15:07
przez Daro
XXX napisał(a):Jasne......Daro a może chcesz kupić SGi praiwie nowe do V6...??


Właśnie sie zastanawiam na instalacją, ale jakies mam wątpliwości.
Każdy gazownik gwarantuje , że instalację nawet II i III generacji założy bezpieczna bez możliwośći "strzałów", a tutaj na forum czytam , że jednak zdarzają sie.
I stąd moje wątpliwości.
A jabym kupił od Ciebie ta instalke, to gdzie mógłbym założyć ?

I podtsawowe pytanie: ile to kosztuje ?
Może na priv.

PostNapisane: 28 lip 2004, 15:21
przez michal_krakoof
XXX napisał(a):Jakiej chcesz...

Nie ...
Przecie jak bedzie za zimno to gaz sie nie zdola odpowiednio rozprezyc...
Ale 30 to minimum stosowane.

PostNapisane: 28 lip 2004, 17:00
przez xXx
Michał....jasne, ale kolega pytał o możliwość ustawienia. Wiadomo, że najbardziej optymalna temperatura to około 40 st. celsjusza...

Daro.....III generacja to cośpośredniego pomiędzy SGi a II gen. czyli mieszadłem.

Jeżeli zdecydowałbyś się to może założyć Ci ją każdy zakład montujący SGi.....A jak chcesz to załątwię Ci założenie w Lublinie.


Pozdro

PostNapisane: 21 sie 2004, 15:34
przez zbyniu
Jakie koszta są w LUBLINIE montażu SGI na R4 a jakie do V6.
W moim terenie jest tylko pytanie ile cylindrów i odpowiedz 4-4tys ,6-6tys trochę chore bo chyba takiej róznicy nie ma w materiale .
Pytam bo mam kolejny samochód do zagazowania i zastanawiam się co założyć

PostNapisane: 21 sie 2004, 15:44
przez Smirnoff
Zbyniu, wszystko zalezy od producenta instalki – np LOVATO na udanego założy się za ok 4 – 4.5 kafla do V6, ale w maździe to egzaminu nie zdaje, bo nie ma odpowiednich "programów" do ustawień kompa.
Generalnie w zaprzyjaźnionym zakładzie da rade zamontować SGI do V6 za ok 5kpln.
Jakby co, to napisz mi PW to podam namiary.
Pozdr
SM

Re: LPG sekwencyjny ??

PostNapisane: 21 sie 2004, 15:48
przez Smirnoff
Daro napisał(a):Witam,

no właśnie:
– co to znaczy "sekwencyjny"??
I gdzie jest konieczność stosowania go ??
Mam na myśli LPG oczywiście.


Teoretycznie konieczność stosowania wyłącznie instalacji SGI występuje głównie w silnikach z plastikowym kolektorem. Oczywiscie mozna w takich autach zastosować mieszadło i kolektor wymienić na metalowy.
Jednakże niejednokrotnie robi sie na mieszadle bez wymiany kolektora i te auta jeżdżą. (przykład: Honda Civic 1.4iS 5D '98)

Piszesz też o III generacji – w praktyce tego juz sie nie stosuje, bo jest to coś w stylu jednopunktowego wtrysku LPG –> patent został zastąpiony wielopunktowym SGI. W praktyce albo zakłada się mikser, albo SGI i koniec.

Pozdr
SM

PS
Do Silników serii Kx spokojnie mozna wstawić mieszadło, bo te silniki bez problemów zapindalają na takim patencie.

PostNapisane: 21 sie 2004, 22:02
przez xXx
III generacja to raczej połączenie miksera i wtryskiwania w kolektor....a jednopunkt to raczej mikser w połączeniu w krokowcem.

We wtrysku jednopunktowym paliwo wtryskiwane jest przed kolektorem, a w III generacji podawane było w prosty sposób bezpośrednio do każdego cylindra.

PostNapisane: 22 sie 2004, 00:38
przez Smirnoff
W-g mnie mikser w połączeniu z krokowcem to ...gaźnik.... ale kij, jak zwał tak zwał :P Wiadomo o co siem rozchodzi :)
Pozdro
SM

PostNapisane: 24 sie 2004, 16:49
przez michal_krakoof
JA mam Stargas Polaris i chodzi git, co niektorzy widzili badz odczuli...
Mozna zalozyc za okolo 5 kola w kraku do v6 co jak na nasze warunki jest cena dobra...

PostNapisane: 26 sie 2004, 21:21
przez artus
Mi natomiast zaufane serwisy zagazowywania aut poleciły instalke III generacji za 2,7tyś firmy Elpigaz typu Nicolaus 2004. Jest to układ przeznaczony do wielopunktowego wtrysku z lambdą i katem. Byłem w paru zakładach i stwierdzili, że mozna założyć SGI, ale po co przepłacać. Jak inni bałem się tzw.strzałów, ale z tego co wiem to jest wina złego stanu przewodów WN i świec.
Na razie jeszcze nie założyłem ale nie wiem bo tankowanie Pb jest coraz boleśniejsze.