LPG sekwencyjny ??

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez xXx » 26 sie 2004, 23:51

III generacja.....zapomnij. Miałem to u siebie i po 2 tygodniach poszło do lamusa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ART » 28 sie 2004, 19:36

III generacja.....zapomnij. Miałem to u siebie i po 2 tygodniach poszło do lamusa...


A co się działo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez artus » 28 sie 2004, 22:41

Cytat:
III generacja.....zapomnij. Miałem to u siebie i po 2 tygodniach poszło do lamusa...


A co się działo?

No właśnie XXX ja nie mam V6 tylko 4 cylindry ale z chęcią posłucham twoich rad.
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez xXx » 29 sie 2004, 09:05

Artus i ART napiszę potem na temat III gen, ale wogóle o tym zapomnijcie. Albo II gen, albo IV.


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ART » 29 sie 2004, 20:27

Czy SGI w 100% eliminuje ryzyko wystrzału?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez xXx » 30 sie 2004, 12:04

TAK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ART » 30 sie 2004, 18:10

Why?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez Smirnoff » 30 sie 2004, 19:02

Art – because SGI to wtrysk LPG, czyli na kazdy gar jest jeden wtryskiwacz LPG (identyczna konstrukcja z założenia jak MPi Pb). LPG jest podawane oddzielnie na każdy gar w dawce ustalonej przez ECU. Praktycznie ryzyko wystrzału przy SGi jest równe takiemuż samemu ryzyku wystrzału na Pb przy MPi.
Pozdr
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez xXx » 30 sie 2004, 19:05

Praktycznie ryzyko wystrzału przy SGi jest równe takiemuż samemu ryzyku wystrzału na Pb przy MPi.


ART, już wiesz ??
:)
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ART » 30 sie 2004, 19:44

ART, już wiesz

Już wiem :), bardzo sprytne rozwiązanie szkoda że niestety trochę drogie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez ART » 30 sie 2004, 19:48

XXX miałeś na powiedzieć co to za cuda działy się z twoją instalką III generacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez xXx » 30 sie 2004, 20:01

Dziura, nierówna praca silnika, falujące wolne obroty. Oto kilka objawów charakteryzujących instalkę III gen.


Więcej nie będę mówił, bo mnie szlag trafia.


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG